Ullike hakkab Saabi ostma...

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Hennp
Postitusi: 2
Liitunud: N Sept 19, 2013 19:59
Asukoht:
Auto:

#1

Tere Saab-i rahvas.
Riisikas hakkab istumise alt ära kaduma tänu roosteussile.
Kunagi eelmisel sajandil sõitsin Volvo 940-ga. On mälestusi, mida võiks Rootsi rauast heietada, aga...
Iga mees peab elus ka Saabi ära proovima :)
Sõidan veokaga Rootsimaal ja seal neid müüakse igas linnas. Saab 9-5 näeb kena välja. Mul vaja, et auto mind nädal aega ootab, ka talvel ja käima läheks. Parklasse seisma ei tahaks väga kallist masinat jätta. Olen vaadanud masinaid hinnaklassis 1000.- eurikut, aastast 1999-2002 nad on.
Nüüd siis küsimus. Missuguse mootoriga oleks kõige mõistlikum? 2.0 või 2.3 või veel midagi?
daags
Postitusi: 786
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#2

1000 € ga ikka head isendit pea keeruline leida. Selle raha eest saad auto, millel tõenäoliselt vaja remontida mootorit, pidureid, veermiku jne. Soovitan vaadata 1500 ja edasi ning mootoritel pole olulist vahet.
Võimsust pole kunagi piisavalt
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

Olen erinevaid autosid pidanud sh. ka kolme Saabi ja senine kogemus ütleb, et korras bensiinimootor läheb vabalt pealt nädalast seismist käima. Tegelikult pole korras aku puhul ka 2-3 nädalat veel probleemiks olnud.
Kui pisut suuremat kütusekulu ei karda, võid vaadata ka 3.0 V6 poole, Saabijumalate sõnul pidavat kõige muretum mootor olema. Samas sportlikumaks liikumiseks võiks vaadata turboga 2.3 isendite poole.
Mootori puhul ära vaata muidugi ainult kubatuuri vaid ka võimsust. Saabe on erinevate turbote ja erineva softiga ja sama kubatuuriga mootori võimsus võib päris palju erineda.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Suurt vahet pole 2.0 või 2.3. Kütusekulu 2.0 natukene vähem, aga see sõltub ka jalast.
1000€ vaevalt leiad korralikku.
Kui palju Rootsis oled, vaata sealt. Seal ei kerita odomeetreid ja ajalugu kontrollitav.
__In Boost We Trust__
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#5

Samad sõnad, mis eelnevateltki: 2.0 või 2.3 erilist vahet pole, kuid miskipärast tundub 2.3 asjalikum. Maanteel sõites võimalik kütekulu alla 7 liitri sajale saada, linnas kipub ikka üle 10-ne. Aga kui otsid 1000 eurist masinat siis arvatavasti pead arvestama, et teist samapalju selle peale üsna pea kulutad.
Käivitumist ei ole takistanud veel ükski Eesti ilm.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#6

Samad sõnad, mis eelnevateltki: 2.0 või 2.3 erilist vahet pole, kuid miskipärast tundub 2.3 asjalikum. Maanteel sõites võimalik kütekulu alla 7 liitri sajale saada, linnas kipub ikka üle 10-ne. Aga kui otsid 1000 eurist masinat siis arvatavasti pead arvestama, et teist samapalju selle peale üsna pea kulutad.
Käivitumist ei ole takistanud veel ükski Eesti ilm.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Hennp
Postitusi: 2
Liitunud: N Sept 19, 2013 19:59
Asukoht:
Auto:

#7

Tänud vastamast. Ma Rootsist mõtlesingi soetada. Vaatasin blocket.se. Seal mõni Roots väidab, et hooldus tehtud, istu sisse ja sõida. Lappasin siin foorumis seda keti teemat, aga ei saanudki aru kui tihti seda peab vahetama ja mis see vahetus maksab.
10000.- sek on müügis 2000 aasta masinaid, tavalised 2.0 ja 2.3 ja mõned aerod. V6 on vähem müügis selle raha eest.
Rootsis keegi kiirteel väga ei vajuta ja Hanzu moodi seierid selili ei sõideta. Bensukulu liiter siia-sinna pole nii tähtis. Aero on tiba kindlam juhul kui pole mootor väga kuuma saanud? Rootsis on Biltema Saabi juppe umbselt täis, ilmselt ei maksa ka väga hullu hinda. Kette ja turbot ma ise kuskil õunapuu all vahetama ei hakka, aga muud filtrid ja viled saab vast tehtud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

sa võid selle raha eest sealt leida auto, aga ilmselt peab üsna palju otsima.

ketid vahetatakse siis, kui kolisevad. aga 200k peal nad seda ilmselt juba teevad. Hinna koha pealt oskavad teised kodanikud sulle paremini vastata. Paras ports tööd lisandub ketikomplekti hinnale, nii päeva jagu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 777
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#9

Osta parem 1998-2000a 9-3, kui eesmärk on võimalikult odavalt läbi ajada. Seda pead ilmselt vähem remontima kui 9-5te. Maanteel väga mõnus auto, kui rehvimüra ei häiri.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#10

Biltema varuosade kvaliteet annab soovida... Aerole mittemingil juhul ära osta sealt selliseid asju nagu klotsid ja kettad.
ScanTech on parema kvaliteediga, ka Rootsi, ja praktileselt kõike kuluvat pakkub.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#11

Osta parem 1998-2000a 9-3, kui eesmärk on võimalikult odavalt läbi ajada. Seda pead ilmselt vähem remontima kui 9-5te. Maanteel väga mõnus auto, kui rehvimüra ei häiri.
Kust selline info, 9-3 vähem remontida??? Tavaliselt vastupidi, väikesed autot lagunevad ruttem.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1243
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#12

Jah, kuid og9-3 on 9.5 tehnikalt võrreldes suhteliselt sarnane auto. Lihtsalt veidike vastupidavam veermik.(eriti tagasild ma eeldan.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#13

Ma soovitan mitte osta 1000€ ga 9-5. Raudpolt laod lähikuudel sama summa sisse.
Rootsist toomisel siis 200€ Eestisse regamis tasu.
Sõidetava 9-3 saad selle raha eest küll, aga amitte Eestist. Jällegi Rootsi minek, toomine, regamine kokku vähemalt 400€. Võid matemaatikat teha.

Kui tingimata 9-5 vaadata, siis minu tehnika oleks selline: Otsida korralikum isend alla 2k, siis viia tarkade juurde kontrolli ja tingida veidi hinda alla vigade arvelt( neid on kindlalt).
Saad ehk 1,5 ga kätte ja vaikselt remondid.
Samas kui saad Rootsis auto omale regada, siis osta kõige plangum 9-5, peaks saama küll 10 000.- SEK-ga.
Aku korralik ja ka käreda pakasega läheb 2 nädalaga tööle ikka.
Kui sõidad Rootsis sellega, siis muidugi 1,5x kallimad hooldused ja tööd kui siin.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 777
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#14

Osta parem 1998-2000a 9-3, kui eesmärk on võimalikult odavalt läbi ajada. Seda pead ilmselt vähem remontima kui 9-5te. Maanteel väga mõnus auto, kui rehvimüra ei häiri.
Kust selline info, 9-3 vähem remontida??? Tavaliselt vastupidi, väikesed autot lagunevad ruttem.
B204 (9-3 MY98-00) vs B205 (9-5) ehk riskide minimaliseerimine. Kõik muu on pudi-padi.

(+ olles sõitnud seitse aastat erinevate 9-3dega, saan veermiku vastupidavust vaid kiita. Subjektiivselt tundub 9-3OG ka veidi roostekindlam kui 9-5. Aga seda väga subjektiivselt)
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#15

Mina pole täheldanud, et ka 9-5 veermikud probleemsed oleks (MY97-01)
Aga võib-olla on minul vedanud
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#16

Mina pole täheldanud, et ka 9-5 veermikud probleemsed oleks (MY97-01)
Aga võib-olla on minul vedanud


+1
Kogenud Aeronaut. :drive:
Vasta