Tere, mu 2000 aasta 9-5ga juhtus selline lugu, et proua sõitis ja lihtsalt suri välja ja enam käima ei lähe. Kiskusin küünlad maha, et kontrollida kas säde on. Pole. Mõtlesin, et DI kassett, proovisin töötavat ja ikka pole. Seega DI on korras. Oskab keegi õelda, kust veel viga võiks otsida? Foorumist vaatasin ja otsisin ja ei leidnud. Mingi aeg süüdet andes näitas displeile kirja "time for service" kuid see nädalavahetus proovides ei näidanud ka seda enam. Aga jah, minu mõistus on otsas.
Tänud ette asjalike kirjete ja nõuannete eest.
suri sõidu ajal
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Bensupump 
-
looderdaja
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Süüdet andes nagu suriseks mingi aja. Kas bensiinipumba rikke tagajärjel kaob ka säde küünaldes?
-
looderdaja
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
kas tonnise ja 9-5 asendiandur on vahetatavad proovimise eemärgil?
-
looderdaja
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Nonii, sai siis vända andur testeriga üle mõõdetud. Kui takistus peab olema 1000 oomi ja oli 750 siis oletan et on tuksis jah? Sai ka testri kontrolli mõttes proovitud korras tonnise andurit ja näitas nii nagu olema peab 560 oomi. Kas kellelgi on Järvamaal, Pärnumaal või selle vahel laenata proovimiseks seda va vända andurit?
Muidugi kõik teised pakkumised ka oodatud U2U kaudu
Muidugi kõik teised pakkumised ka oodatud U2U kaudu
-
looderdaja
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Nonii, proovisin siis töötava mootori küljest seda va vända andurit, ikka ei kõssugi. Lasin elektrikul kontrollida ka oma vana andurit ja pidavat korras olema. On veel kellelgi teadmisi antud rikke potensiaalsete lahenduste kohta, et neid jagada?
-
looderdaja
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Kapoti all avasin kütuselati peal oleva ventiili ja tubli kogus purskus bensiini näkki, seega pump on kenasti surve ülesse lõõnud. DI kassetti ka olen juba proovinud. Kui süüte sisse panen siis toidet ei tule peale vända anduri pistikusse. Kust sinna vool tuleb? Kas võib ajus probleem olla?
-
looderdaja
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Kas kogu minu probleemi juures on oluline selline pisiasi mille unustasin mainida, et enne seda probleemi sai autole panna tonnise mootori plokk koos vändaga?
Peale ploki vahetust enne kui uuesti seisma jäi sai maha sõidetud ca 200km.
Usun, et hakkan nüüd vastu päid-jalgu saama aga enne seisu jäämist mingi aeg põles mootori tuli. Ja sealt sain välja lugeda järgmised veakoodid:P1260, P0300 ja P0101.
Peale ploki vahetust enne kui uuesti seisma jäi sai maha sõidetud ca 200km.
Usun, et hakkan nüüd vastu päid-jalgu saama aga enne seisu jäämist mingi aeg põles mootori tuli. Ja sealt sain välja lugeda järgmised veakoodid:P1260, P0300 ja P0101.
-
looderdaja
- Postitusi: 298
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Ei siin ole ilmselt muud juttu kui tuleb auto juhtme juurde viia. Kas kellelgi on endal või mõnel tuttaval pukseerimishaagist kuskil Jõgeva kandis või mõistlikul kaugusel Jõgevast? Pukseerimiskäru siis selline millel pole vaja E kategooria lube.
