hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Meie aerol samad sümptomid. Millalgi suvel-kevadel sai küünlad ära vahetatud ja viga kadus. Nüüd ca 5000 km hiljem jälle sama lugu. Aku on aastast 1997 
Huvitav, täpselt sama sümptom hakanud alates augustist ja mitte igakordselt vaid ainult külmkäivitades, kui on ühe öö seisnud. Ei ole regulaarne. Ise kahtlustan, et viga ehk Neste kütuses või selles, kui paak suht tühjaks sõidetud, ehk mingi veekondens kuskile kandund? Aku on täitsa tiptop. Küünalde iga veel otsa pole saanud, kuid päris kaua ketrab külmana käima. Ehk bensupumba mingid esmased sümptomid?
-
minaindrek
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 83
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
???
mul ka sama sümptom
, jahedamate hommikute SAABudes iga kord esimese matsuga käima ei lähe. küünlad on ca 7500 tagasi vahetatud, aku praktiliselt uus. mis konsiilium ütleb?
mul ka sama sümptom
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
Mina avastasin nüüd esimeste jahedate hommikutega ka sama sümptomi (ei tahaks öelda probleemi, sest tundub, et seda ta ei ole), et koheselt starterit andes plärtsatab korra ja siis sureb kohe ära. Nüüd olen käitunud koguaeg nii, et istun sisse, panen süüte sisse, seejärel rahulikult turvavöö peale ning alles siis starterit. Nigu diislil
.. Kuid, nii veab alati kohe esimesest korrast käima. Pump jõuab kütuse üles lüüa ja plärtsatab kohe käima.
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ebakvaliteetne küttus lühendab küünalde eluiga. Küünlad ei ole SAABile nii kallid, et nendest võtta kõik mis annab e. 30-50k km.
Enne käivitamist toimub "checking" seda peaks ära ootama kuni näitab OK.
Enne käivitamist toimub "checking" seda peaks ära ootama kuni näitab OK.
__In Boost We Trust__
ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga..
mis tanklate kütust kasutada ?
saabi küünlad kusjuures päris kallid võrreldes teiste "tavaliste" küünaldega minuarust:)
mis tanklate kütust kasutada ?
saabi küünlad kusjuures päris kallid võrreldes teiste "tavaliste" küünaldega minuarust:)
Minu kogemus ütleb, et paljalt süüte keeramisest ei olegi kasu. Aitab see, kui keerad süüte sisse, ootad paar sek, siis annad hetkeks starterit (pool sekundit) ja mõni hetk hiljem käivitad nagu tavaliselt. Käivitub kohe.ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga...
Kui ma õigesti mäletan siis NGK Platinumid maksid 18 rubla tükk. Kõige odavam just ei ole.
-
13piisab
- Postitusi: 476
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku
- Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140 - Kontakt:
kütuselatil asuvast ventiilist. Ventiili "naga" vajutates peab kütust purtsuma.kas saab kuidagi kontrollida ka neid asju?Võimalik pumba, pumba peal oleva kuulklapi (stutsi) või kütuse rõhu regulaatori väsimus.
puhtteoreetiliselt saab kütus+surve latist ka teisele poole jalga lasta - mootori poole (läbi pihustite)
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Minu kogemus ütleb, et paljalt süüte keeramisest ei olegi kasu. Aitab see, kui keerad süüte sisse, ootad paar sek, siis annad hetkeks starterit (pool sekundit) ja mõni hetk hiljem käivitad nagu tavaliselt. Käivitub kohe.ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga...
Kui ma õigesti mäletan siis NGK Platinumid maksid 18 rubla tükk. Kõige odavam just ei ole.
Aga need kestavad ka pea 2 korda kaueb.
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Just nii.Minu kogemus ütleb, et paljalt süüte keeramisest ei olegi kasu. Aitab see, kui keerad süüte sisse, ootad paar sek, siis annad hetkeks starterit (pool sekundit) ja mõni hetk hiljem käivitad nagu tavaliselt. Käivitub kohe.ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga...
Kui ma õigesti mäletan siis NGK Platinumid maksid 18 rubla tükk. Kõige odavam just ei ole.
Aga need kestavad ka pea 2 korda kaueb.
Ei pea kasutada neid Platinum küünlaid. 9k Aerol ei olnud Platinum ette määratud, aga tavalisele vabahingavale 2.0 katalogist on Platinum , mis on palju kallimad. Erinevus ühes tähes, mis tähistab Platinum e. materjaali mis on lisatud. Ma panin tavalisi mõlemalle ja töötasid normaalselt. Vahetada tuleb jah tihedamalt, 10k km max.
__In Boost We Trust__
Viimased hommikud on olnud soojemad - +12 jne. Auto on käivitunud normaalselt, ei puterda.
Kaaskurtjad - kas auto õli põletab? Meie omal kulub 10 tkm peale 1,5-2L. Põhiliselt on roolis proua, üle 2500 p/min ei lase. Ma ei tea, kuidas see kombo küünaldele sobib.
Mootori otsakaan on tehasekooste ehk siis ideaalselt kuiv ei ole. Asfaldile küll tilkagi ei jõua.
Kaaskurtjad - kas auto õli põletab? Meie omal kulub 10 tkm peale 1,5-2L. Põhiliselt on roolis proua, üle 2500 p/min ei lase. Ma ei tea, kuidas see kombo küünaldele sobib.
Mootori otsakaan on tehasekooste ehk siis ideaalselt kuiv ei ole. Asfaldile küll tilkagi ei jõua.



