3 kuud Kia Picantoga sõitmist

Varustuse poolepealt on olemas (enamvähem) kõik, mis vajalik:
navi
istmesoojendused
käedvabad moblasüsteem (Parroti oma, ühildatud autoga)
nahkistmed
püsikiirusehoidja
jaaniiedasi.
Puudu on mootoriploki soojendus (küll selle saab)
Auto sai enne soetamist tuttava SAABi entusiasti poolt üle vaadatud.
Läbisõit oli 154 tuh kopikatega KM
Pilt ka:
Aga miks SAAB?
Eks need autod on juba aastaid mulle meeldinud ja nüüd tekkis võimalus ühe soetamiseks.
Esmajärjekorras sai muidugi tehtud korraline hooldus ja siis ka veel mootoririhm + veepump.
Talveks sai muretsetud 16" veljed, sest keldris olid olemas 1 talve sõitnud GoodYear lamellid.
Vaikimis tuli auto kaasa 17" ilusate originaalvelgedega. Need lähevad siis suveks alla.
Nüüdseks on autuga vuratud juba pea 7000 km ja on tulnud vahetada esimesed stabika puksid ning tähelepanu tahaks saada SID koos parkimisanduritega - SID ei tee häält ja pahandab, et parkimisandurid ei tööta (teema selle kohta siin). Tuleb eeldatavasti härrade Iisaku ja Trionicu poole pöörduma.
Sõitmine:
maantee on selle auto koht. Iga kord kui vaja möödasõitu teha, siis tuleb selline kergelt lollakas irve näole ja mõte pähe, et "oi, kuida see Aero veel liiguks", aga kuna sõitmist on parasjagu, siis selline kesmine diisli kulu 6l/100km ei tühjenda rahakotti kiiresti.
Ja see on auto on mugav (nagu keegi seda ei teaks)

Miinused:
panipaiku on VÄGA vähe, no kohe kole vähe.

Premium heli asemel võiks olla Prestige
...
Kindlasti tuleb veel pilte ja juttu, kui seda aega leiab
Lisatud failid