Saab 900, 1990, Diisel
Auto on jah Soomest toodud.
Miskipärast oli soome omanik pannud kirjeldusse, et autol on 169 kw,
niipalju kui netist uurisin, siis sellist mootorit ei ole antud mudelitele vist üldse valikus olnudki.
Igatahes Eesti ARK-is uurisid mehed auto ja mootori tähiseid päris tükk aega ning lõpuks lõid käega ja panid kirja 118 kw, ütlesid veel, et võib ka 129 kw olla.
Muidu on masin täiesti sõidukorras, leidub pisemaid iluvigu, nagu näiteks ripplagi,kerel mõned pisemad kriimud,mõlgid.
Praegu otsin foorumi kaudu ka pildil puudu olevat esimest rattakoopa liistu.
Keegi,kes soome keelt hästi jagab, võiks soome kuulutuses olnud kirjelduse ära tõlkida, mul jäävad mõned terminid natuke võõraks.
"Toimii hyvin ja tekniikka hyvässä kunnossa, leimaa on ensi vuoden maaliskuuhun saakka. Juuri öljyt vaihdettu. Autossa 3''dp, 2,5''catback, 2.5"ahtoputket, isompi cooleri, vapaavirtaus suodatin, stage 1 ja ahtopaineet 0,9 bar. vanhalla vakioputkistolla penkitetty 225hv pyoriltä, Alustassa edessä bilsteinin ja takana lipin kaasuiskarit ja joka kulmassa -40mm jouset"
Miskipärast oli soome omanik pannud kirjeldusse, et autol on 169 kw,
niipalju kui netist uurisin, siis sellist mootorit ei ole antud mudelitele vist üldse valikus olnudki.
Igatahes Eesti ARK-is uurisid mehed auto ja mootori tähiseid päris tükk aega ning lõpuks lõid käega ja panid kirja 118 kw, ütlesid veel, et võib ka 129 kw olla.
Muidu on masin täiesti sõidukorras, leidub pisemaid iluvigu, nagu näiteks ripplagi,kerel mõned pisemad kriimud,mõlgid.
Praegu otsin foorumi kaudu ka pildil puudu olevat esimest rattakoopa liistu.
Keegi,kes soome keelt hästi jagab, võiks soome kuulutuses olnud kirjelduse ära tõlkida, mul jäävad mõned terminid natuke võõraks.
"Toimii hyvin ja tekniikka hyvässä kunnossa, leimaa on ensi vuoden maaliskuuhun saakka. Juuri öljyt vaihdettu. Autossa 3''dp, 2,5''catback, 2.5"ahtoputket, isompi cooleri, vapaavirtaus suodatin, stage 1 ja ahtopaineet 0,9 bar. vanhalla vakioputkistolla penkitetty 225hv pyoriltä, Alustassa edessä bilsteinin ja takana lipin kaasuiskarit ja joka kulmassa -40mm jouset"
169kw võib täitsa olla arvestades mida autol tehtud on.
Sellist tiivakaare liistu võib vist eestist jäädagi otsima. See esimene stange on väga omapärase lahendusega... kui tekib ehk tahtmine originaali välimusega stanget saada, siis mul need külje plastid esistangele on olemas.
Sellist tiivakaare liistu võib vist eestist jäädagi otsima. See esimene stange on väga omapärase lahendusega... kui tekib ehk tahtmine originaali välimusega stanget saada, siis mul need külje plastid esistangele on olemas.
Täitsa kena auto, mõned iluasjad tahaksid pildi järgi korrastamist.
Tagumine tiivakaar ei ole ilmselt originaalosa, seega soovitaks otsida 4 ühesugust.
Kas mulle tundub, või on vasak esisuunatuli oranzi klaasiga? Jällegi võiks ühesugused olla.
Esistangega on ilmselt mingi aretus tehtud, seega kui pakutakse, siis võta ligi need küljeplastid ja tee stange tagasi originaalseks, palju parem üldmulje oleks.
Äkki kapoti alt ja salongist ka mõni pilt ??
Tagumine tiivakaar ei ole ilmselt originaalosa, seega soovitaks otsida 4 ühesugust.
Kas mulle tundub, või on vasak esisuunatuli oranzi klaasiga? Jällegi võiks ühesugused olla.
Esistangega on ilmselt mingi aretus tehtud, seega kui pakutakse, siis võta ligi need küljeplastid ja tee stange tagasi originaalseks, palju parem üldmulje oleks.
Äkki kapoti alt ja salongist ka mõni pilt ??
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Mär 16, 2005 20:52
- Asukoht: Kuusalu vald
- Auto:
- Kontakt:
Kiire tõlge siis; Hästi toimiv ja tehnika korras, ülevaatus kehtib järgmise aasta märtsini. Just vahetatud õlid. Autos 3 tolline sisselaske torustik, 2,5 tolline katalisaatori ja turbo torustik, suurem turbo jahuti, vabajooksu õhufilter, esime tuuningu aste ja rõhk 0,9 bari. Vanade torustikega pingis saadud 225 hobujõudu ratastest,
Ees on bilsteini amordid ja taga Iipin gaasiamordid ning -40mm madaldusvedrud igas nurgas.
Ees on bilsteini amordid ja taga Iipin gaasiamordid ning -40mm madaldusvedrud igas nurgas.
Tänud tõlke eest !:head:
Kõigile mretsejatele teadmiseks : Stange küljeplastikud on juba küljes.
Tiivakaare liistud peaks olema Aero omad - ebays liigub neid küll, ainult hind on suhteliselt krõbe, seega ootan veidi, ehk leiab ikka vähe soodsamalt.
Üritan lähipäevil mõned värskemad pildid teha.
Kõigile mretsejatele teadmiseks : Stange küljeplastikud on juba küljes.
Tiivakaare liistud peaks olema Aero omad - ebays liigub neid küll, ainult hind on suhteliselt krõbe, seega ootan veidi, ehk leiab ikka vähe soodsamalt.
Üritan lähipäevil mõned värskemad pildid teha.
Kena klassik, Eesti tänavapilt saab jälle veidi rõõmsamaks. Korras lage (ja muud nipet-näpet) võid küsida minu käest, mul on 5-ukseline doonorauto 1992. aastast. Jõudu kultuuripärandi säilitamisel!
SAAB on tegusõna!
To: IQ* - kasutaksin kohe võimalust ja küsiksin su käest korralikku lage.
Ühte nipet,aga-mitte-näpet asja oleks veel vaja - sigaretisüütaja (isegi mitte töötav)...
Praegu armatuuris lihtsalt kole auk keskel.
Uuri see koopaliistu asi ka välja, kui võimalik.
Ühte nipet,aga-mitte-näpet asja oleks veel vaja - sigaretisüütaja (isegi mitte töötav)...
Praegu armatuuris lihtsalt kole auk keskel.
Uuri see koopaliistu asi ka välja, kui võimalik.
Lisasin esimesse postitusse ka värsked, küllaltki kehva kvaliteediga udused pildid.Stange küljeplastikud on küljes, samuti on ette pandud ühesugused suunatuled.
Seest on auto suhteliselt tolmune, kuid istmed ise on korralikud ja terved.Armatuurile on veetud 2 turbokella, millest üks on vahepeal teadmata põhjustel töötamise lõpetanud.
Kelladesse lähevad kapoti alt erinevatest kohtadest eraldi voolikud ning ühest kella taha jõudvast voolikust enam gaasi vajutades õhku ei puhu.
Maki vool on veetud ka otse aku pealt ning vahele on pandud lüliti (rooli tagant paistab)
Küsiks siinkohal kohe teadjamate käest - eelviimasel pildil paistab kapoti alla mingi lahine toruliitmik, mille kohta ma ei oska esialgu midagi arvata.
Ja viimasel pildil on tagaluugi küljes mingisugune hoob - ka selle otstarbest ei ole siiani aru saanud...
Seest on auto suhteliselt tolmune, kuid istmed ise on korralikud ja terved.Armatuurile on veetud 2 turbokella, millest üks on vahepeal teadmata põhjustel töötamise lõpetanud.
Kelladesse lähevad kapoti alt erinevatest kohtadest eraldi voolikud ning ühest kella taha jõudvast voolikust enam gaasi vajutades õhku ei puhu.
Maki vool on veetud ka otse aku pealt ning vahele on pandud lüliti (rooli tagant paistab)
Küsiks siinkohal kohe teadjamate käest - eelviimasel pildil paistab kapoti alla mingi lahine toruliitmik, mille kohta ma ei oska esialgu midagi arvata.
Ja viimasel pildil on tagaluugi küljes mingisugune hoob - ka selle otstarbest ei ole siiani aru saanud...
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: R Nov 19, 2010 15:27
- Asukoht:
- Auto:
See hoob seal taga on taga-aknalaua lukustamiseks kui sa ta üles tõstad
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
3" DP on sisselase või? DP on alati olnud DownPipe.. ehk toru pärast turbot... Ka pildilt tundub mulle peale turbotagust põlve pisut jämedam toru olevat, kui tavaliselt..Siiski 3'' sisselase.õigem oleks siiski "3 tolline downpipe ja 2.5 tolline väljalase". Üks pilt kapoti alt ei teeks paha..
Eelöviimasel pildil on salongi õhuvõtukopsik, mille küljes on veel natuke konditsioneeri torusid. Kompressorit ennast enam ei paista kapoti alt, niiet tilpnevad niisama seal. Muid toruliitmikke ma sealt ei suuda tuvastada hommikul vara.Küsiks siinkohal kohe teadjamate käest - eelviimasel pildil paistab kapoti alla mingi lahine toruliitmik, mille kohta ma ei oska esialgu midagi arvata.
Nii huvi pärast, kuskohast neile "suurepärastele" kelladele vaakum võetud on? Ma lihtsalt ei saa aru, miks neid kaks peaks olema.
[/quote]Eelöviimasel pildil on salongi õhuvõtukopsik, mille küljes on veel natuke konditsioneeri torusid. Kompressorit ennast enam ei paista kapoti alt, niiet tilpnevad niisama seal. Muid toruliitmikke ma sealt ei suuda tuvastada hommikul vara.
Nii huvi pärast, kuskohast neile "suurepärastele" kelladele vaakum võetud on? Ma lihtsalt ei saa aru, miks neid kaks peaks olema.[/quote]
Kondtitsioneer ? Ei teadnudki, et selline luksus on olnud antud mudelil - praegu on puhuri valikus vaid kuum ja veel kuumem õhk.
Ma pean need kellade voolikud algusest lõpuni üles otsima, siis saan vast sotti, miks üks neist enam ei tööta.
Nii huvi pärast, kuskohast neile "suurepärastele" kelladele vaakum võetud on? Ma lihtsalt ei saa aru, miks neid kaks peaks olema.[/quote]
Kondtitsioneer ? Ei teadnudki, et selline luksus on olnud antud mudelil - praegu on puhuri valikus vaid kuum ja veel kuumem õhk.
Ma pean need kellade voolikud algusest lõpuni üles otsima, siis saan vast sotti, miks üks neist enam ei tööta.
3" DP on sisselase või? DP on alati olnud DownPipe.. ehk toru pärast turbot... Ka pildilt tundub mulle peale turbotagust põlve pisut jämedam toru olevat, kui tavaliselt..Siiski 3'' sisselase.õigem oleks siiski "3 tolline downpipe ja 2.5 tolline väljalase". Üks pilt kapoti alt ei teeks paha..
Pole originaalteksti vaadanud Siiski tundub, et sisselaset on ka modifitseeritud.
Regular Saab Guy
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab