Öös on asju vol.11 Peeter Pakiraami imelised seiklused 12.oktoober kell 12:00

Ühised tegemised
Pirrr
Postitusi: 39
Liitunud: E Okt 22, 2012 11:18
Asukoht:
Auto:

#101

JozinBazin tahab tervitada sel vaiksel õhtutunnil kalleid kaasvõistlejaid - eriti alates neljandast kohast- väikese kõlava loooogilise vikerviisiga ...

Ja otseloomalikult, tervitame selle looga ka härra Pakiraami ja soovime talle pikka iga, ämbriga kosmilisi tablette ja ZILi koorma täis maagilisi seeni.
Just because I don´t care doesn´t mean I don`t understand.
- Homer Simpson
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#102

Jajah.. jajah.. :) Jade tedy biwakowac Skoda sto na Orawe :)

Muhedad mõistatused olid. Aitäh!
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#103

JozinBazin, pääsesite isegi poodiumile kuigi tulemusi ära ei oodanud. Täpsemad tulemused tulevad homme.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#104

Ahjaa, igasugune konstruktiivne kriitika nii mängu kui mängumootori osas on teretulnud.
Ja see mängumootor sai nullist uus kirjutatud ning uued korraldajad saavad seda olenevalt asjaoludest mõistliku hinna eest või päris tasuta kasutada :)
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#105

Keegi jättis finišhisse maha punase saunarätiku. Kes omaks tunnistab, andku märku ja lepime kokku kus tagasi saab :)
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#106

Uue mängumootori puhul on positiivne, et enne vihjet ja loobumist küsitakse üle :)

Ja päevasel ajal linna punkte panna ei ole vast kõige parem mõte, eriti kohtadesse mis on rahvarohked või tiheda liiklusega :)

Aga mäng oli tore, tänud!
Kasutaja avatar
eero
Postitusi: 148
Liitunud: N Okt 15, 2009 16:08
Asukoht: Kadaka tee 187c Tallinn
Auto:
Kontakt:

#107

Mängumootor oli kindlasti etem kui varasem mitmest aspektist.
Mängida oli hea nagu ikka. Mõistatuste lahendamise loogika oli teistmoodi. Alguses tekitas kimbatust, pärast harjusime ära ja hakkas ka meeldima.
Nuriseda ei oska küll kellegi ega millegi üle :)

@ kuuuurijad.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#108

Mängu tulemused:

Kood: Vali kõik

	Koht	Tiim		Aeg	Mängu punktid	Pildipunktid	Lisaülesanne	SUMMA
	1	Smurfid		7:19:04	147		45			15	207
	2	Potsatajad	8:26:59	142		40			15	197
	3	JozinBazin	8:31:52	136		45			15	196
	4	Kuuuurijad	8:32:42	141		40			15	196
	5	Verde		8:11:45	134		45			15	194
	6	Mädakala	8:31:47	137		40			15	192
	7	AssaLible	6:36.44	145		30			15	190
	8	Nimetud		7:43:47	145		35			-15	165
	9	Dünamo		8:50:46	118		40			-15	143
	10	Vallatud	8:59:04	89		35			15	139
	11	Aatom Šeen	8:49:28	94		35			-15	114
	12	PolaarPuuk	9:01:51	67		25			-15	77
	

Tegin ka mängu tulemuste tabeli nähtavaks, kes soovib võib mängumootorisse sisse logida ja vaadata, mis punktis kui palju aega kulus.
NB! mängumootoris olev tulemuste tabel ei arvesta pildimängu ega muuda lisaülesannetega ehk seal pole lõplikud tulemused.
Üritan hiljem ülesanded ka nähtavaks teha.

Edit: nüüd on mängu punktid ka mootoris näha
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#109

Aitäh korraldajatele hea mängu eest. Ülesanded olid mõistliku keerukusega ja punktid üldiselt hästi leitavad.
Mädakala tracklog
http://www.geoape.com/tracklogs/oos-on- ... akala-4486
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#110

Hmm... logi vaadates hakkas üks huvitav asi silma. Nimelt on Smurfid punktis P6(ihasalu päevamärk) proovinud sisestada punkti P12(aruküla hiidrahn) koodi ja seda lausa kaks korda erinevatest arvutitest. Kas keegi teist on kohalik ja leidis koodi juhuslikult enne mängu?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#111

Leiutasime soeses hiirega igasuguseid (Mihkel Mutt, Aruküla waldorfkool jne, ärge küsige, kuidas me nendeni jõudsime) asju ja täitsa kogemata jõudsime selle kivini. Kui kood kaks korda ei sobinud, siis oli selge, et oleme mingis järgmises punktis.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#112

Siis pidi teil hiidrahnu juures abiline olema. Umbes 30 minutiga hiidrahnu juurest Neeme tippu sõita, peaaegu kilomeetrine jalgsimatk teha ja sealt kood võtta ei ole isegi ideaalajaga võimalik ;)
ate
Saabiklubi liige
Postitusi: 1534
Liitunud: K Dets 08, 2004 15:21
Asukoht:
Auto: SAABitu

#113

Hästi mängitav mäng oli :thumb:
Ootame järgmist...
Nimetud
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#114

Supermäng oli-ausalt:eureka:
II koht oli kõige suuremaks üllatuseks meile endile.
Ise ei lootnud kõrgemat 6.st kohast.
Koodide leidmine oli ülilihtne-kui mõistatuse lahendatud suutsime.
Ihasalu punkt oli saatanast:wall:
Tiim oli parim võimalik, samuti transpordivahend.
Meeldejäävaim oli sõit Kostiverest mööda põldu "seeneni" ja sealt mööda Kuivajõe sängi tagasi maanteele :head:
Liiga palju oli asfalti ja liiga vähe muda...
Potsatajad ootavad jaanuarimängu:eureka:

PS:Ise ootaks ka Smurfide kommentaari.
Hiidrahnude juurest Ihasallu on 32,1km ja ainuüksi sõiduaeg on juba 35minutit.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#115

Ma ju kommenteerisin juba, leidsime vale punkti, küsisime vihje, sõitsime õigesse kohta. Mingit maagiat ei olnud.
Iuo
Postitusi: 1030
Liitunud: T Juul 11, 2006 15:05
Asukoht:
Auto:

#116

Selle punktiga läks nagu tavalisel eesti peol algul ei saand vedama ja pärast pidama.
Kui me aru saime, et olime 180 kraadi vales suunas, siis pöörasime joonelt ringi ja sõitsime kostivere suunas tagasi, võtsime vihje, mille peale tuli ka kohe lahendus ja otsitud koordinaadid GPS näitas mälu järgi siis 25min sõitu, käskisin küll Toomasel siis tallata aga see kurinahk sõitis korralikult.
Kohapeal jooksime Illiga punktini jalad siia maani valutavad, punkti koodi saime kohe ja andsin autosse taeada, pildistamisega läks tükk tegu enne kui Teise tiimi suutsime kõrvale meelitada.

EDIT: Ill võitis jälle nobedate ringi.
Kasutaja avatar
fitti
Postitusi: 145
Liitunud: K Apr 04, 2007 14:54
Asukoht: TLN
Auto: W123
Kontakt:

#117

Dünamo poolt ka tänud põneva mängu eest. Meile oli see kolmas osavõtt, seekord küll paraku ainult prouaga kahekesi, aga sai suht valutult läbi tehtud siiski. Isegi tülli ei läinud omavahel.

Mõned lahendused tulid päris kergelt, mõnes andsime liiga vara alla, sest vihjet võttes selgus, et olime olnud ka ise täiesti õigel teel. Kümnenda punkti lahendus jäi meile küll hiina keeleks, matemaatikaõpetaja pidas juba keskkoolis lootusetuks juhtumiks..

Koodikaartide leidmine oli üldiselt lihtne, võiks öelda lausa, et need oli mõistlikes kohtades. (Võrreldes varasemate mängudega, siis mõne Iisaku peidetud koodikaardi otsimisest näen siiani õudusunenägusid.) Eelviimast siiski ei leidnud, sest aeg tagus jalaga tagumikku ja andsime sellele punktile loobumisvõidu. Kuskil õnnestus omale ka korralik naelajurakas jalga astuda ja Aruküla kandis tormas põder 15 m kauguselt auto ninast üle tee, aga muid intsidente nagu polnudki. Taaskord võrreldes varasemate kogemustega, siis kilometraaž oli lausa tagasihoidlik, aga ajaliselt see 9h on üsna paras.

EDIT. see võiks muidugi järgmine kord olla selgem, kas ikka on vaja neid fotosid koodikaartidest teha? Päeva lõpuks keegi neid ei kontrollinud, aga kaardi leidmisel põhiline mure on ju, et pildistamisega teistele kohta ette mitte näidata, pool taidlemist oleks võinud ära jätta.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#118

Arvestades, millist kelbast me mängus panime siis tulemus on üllatavalt hea. Ei lootnud 4 kohast kõrgemale tõusta. Mängumootori kohta pole ühtegi halba sõna öelda. :beer: Tulevikuks võiks veidi graafilist keha anda, muidu näeb nagu koll välja (loe: CSS sisaldab 14 rida :D).
Hoveriga välja tulevad tähed oli üsna andekas mõte ;)
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#119

Tunnistan ausalt, et visuaalse poole peale ma mängumootoris väga palju tähelepanu ei pööranud. Tegelikult on kujundamine üldse mul nõrk koht, samuti pole juba üle 10 aasta veebitreial minu põhitöö. Aga kes soovib võib parema css-i välja pakkuda ja kui vabatahtlike pole, siis aja jooksul muutub mootor nii ehk naa paremaks(näiteks vihjete uuendamise saaks ajax-ga teha jne.).
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#120

Ma ju kommenteerisin juba, leidsime vale punkti, küsisime vihje, sõitsime õigesse kohta. Mingit maagiat ei olnud.

Ok, teeme näo, et usume kuigi kahtlaselt kiiresti on see ikka ;) 14:52:11 sisestasite Aruküla koodi, 14:59:17 võitsite teise vihje ja 15:29:09 sisestasite juba õige Ihasalu koodi.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#121

Oh, saa üle, midagi kahtlast ei olnud. Isegi pildi jõudsime veel teha.

E: Jürist sealt Peeter I punkrist Sauanapunkti jõudsime ka 28 minutiga, distants on sama mis Arukülast Ihasallu, aga 110 ala vahel pole.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2210
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#122

no piltide järgi saab ju ajad teada:)
Kasutaja avatar
fitti
Postitusi: 145
Liitunud: K Apr 04, 2007 14:54
Asukoht: TLN
Auto: W123
Kontakt:

#123

Muide vaadates mängutulemusi, siis mitmed tiimid (Verde, Šeen, Potsatajad, Kuuurijad) on võtnud P7 ajaliselt enne P6. Mingi mootori kala või kuidas see võimalik saab olla?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#124

Osad said elekrijaama enne Ihasalu punkti.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#125

Just. See sai meelega nii pandud, et mõnel tiimil on enne elektrijaam ja mõnel majakas. Kuna elektrijaam jäi nii minnes kui tulles tee peale, siis ühtegi tiimi järjekorra muutmine ebavõrdsesse seisu ei pannud küll aga oleks olnud olnud õppetund, kui keegi ülesande lahendamise asemel kaasvõistlejaid jälitada üritab ;)
Vasta