Oleks huvi selle tegelase vastu

Arvestades hetke hindasid, siis polegi ju nii paha ja samas ka mitte just odav:)
Keegi mainis, et mida lihtsam seda vähem hilisemat peavalu-> see seltsimees tundub olevat üsnagi lihtne

Tänud!
Algselt postitas: indrek
Suhtuks skeptiliselt kõige odavamasse pakkumisse (karta on et 8 aastat vana auto avariidest pääsenud pole), et kõige olulisem on selgeks teha palju oled nõus lisaks kulutama. Kui kere on sirge, siis miks mitte, vahetada turbo, DI, SID, vedelikud... Ehk las Trionic vaatab üle mis see maksma võiks minna.
Algselt postitas: ivometsAlgselt postitas: indrek
... et kõige olulisem on selgeks teha palju oled nõus lisaks kulutama. Kui kere on sirge, siis miks mitte, vahetada turbo, DI, SID, vedelikud... Ehk las Trionic vaatab üle mis see maksma võiks minna.
no milleks kõike kohe vahetama??:poke:
:wall:
kui asjad töötavad?
Algselt postitas: qdwin
Pessimisti heietused:
Nii vanu autosid müüakse kuna reeglina on miskit masinal viga ja varem või hiljem see viga tuleb ka välja.
Samas kõik sõltub ka inimese valulävest, ühe jaoks on sama auto perfektses korras, teise jaoks on masin viimane saast. Kirjutan veelkord oma töökaaslasest kelle väitel tema oopel oli suurepärases korras ja pole mingit remonti vajanud. Auto läks lõpuks romulasse kuna uks kukkus küljest.
Algselt postitas: ivomets
samas võib ära vahetada ka kummid, mis kulunud, piduri kettad, sadulad, rattalaagrid, kõik simmerlingid, plokikaas lihvida ja uus plokikaanetihend, syyte võti tuleks kindlasti uus teha, immo patareid vahetada, kojamehe kummid, klaasipesuvee paagi pump, klaasipesuvoolikute klapid, kyynlad, kõik pirnid, yle lasta kontrollida airbagi seisukord, kõik veermiku puksid, amordisaatorid, sumbutaja, kõiksugu andurid, vaakumvoolikud, -klapid.
muidugi uus esiklaas annaks parema ja selgema pildi. uus rool istuks kätte paremini ja ära vajunud istmed võiks ka uute vastu vahetada, siis iste vajub just täpselt juhi järgi.