Saab 9-3 summuti

Vasta
Kasutaja avatar
Oliver777
Postitusi: 302
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht: Rakvere
Auto: Jaguar XF Sportbrake

#1

Peaks olema ikka mitmest eraldi osast. 3- 4 eraldi osa kindlasti usun...pole küll alla kiiganud endaomale ja ei tea mis moodi kinnitused on aga kujutan ette ,et klambritega.
Saab 9-3 MapTun Performance
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1055
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#2

Ikka saab eraldi välja vahetada, aga ilma keevitamiseta ei pääse. Keskmine pütt on ka üsna pikk.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#3

Keevitada pole vaja, kui kogu keskmine osa uus osta - siis peaks uutest klambritest piisama. Pigem on enne vaja korra alla vaadata, et eelmine omanik midagi kokku keevitanud pole.
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Miks te ajate siin inimesele jama????
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#5

Miks te ajate siin inimesele jama????

Selle juures võiks olla siis lisaks ka tegeliku olukorra kirjeldus?:poke:
Vasta