käigukast jupsib
tere mure selles et olen värske saab 9000 2.3 turbo omanik ja teine käik ei taha sees püsida loobib välja ,,ehk keegi oskab aidata kui raske on kasti vahetus ja kui palju võib käigukast maksta sellele loomale,,,,tänan teid juba ette vastuse eest,,,:drive:
-
- Postitusi: 144
- Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
- Asukoht: Põlva
- Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.
Mu vanal 9000 oli selline viga et kui 2 käiguga kiirendades gaasi lahti lased siis viskas käigu välja. Seda aitas leevendada mootoripatjade vahetamisega, kuid kuna olin juba liiga pikalt sõitnud väsinud patjadega siis oli ikkagi miskit kastis kah ära hõõrunud nii et, täiesti lahti ma sellest ei saanudki ja ainus võimalus oleks ikkagi olnud kasti vahetus.
Keski kunagi pakkus kah siin kasti.
Keski kunagi pakkus kah siin kasti.
Algselt postitas: Madis
kui ma nüüd õigesti mäletan siis padjad maksavad mingi 1,5k eeku tükk(neid kaks), mootori kanduri puksid 300 eeku tükk(ka kaks tükki) ja siis käigukasti küljes olev padi/puks 300-400! Suht koht kallis lõbu:wall:
Kõik korraga ikka tümad ei ole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
siis on küll jah kirves lugu ja kui ei tea kah veel kas need on läbi siis ei ole mõtet huupi hajkata ostma,,,,:wall:
äkki oleks mõtekam käigukast üldse välja vahetada,,,,
äkki oskab keegi mõnda spetsalisti tartus soovitada kes vbaataks üle asja ,,ja kus saakls üldse tehnoseisundit hinnata oma kallikesel,,,,
tänan teid
äkki oleks mõtekam käigukast üldse välja vahetada,,,,
äkki oskab keegi mõnda spetsalisti tartus soovitada kes vbaataks üle asja ,,ja kus saakls üldse tehnoseisundit hinnata oma kallikesel,,,,
Saab ja Tartu on vana ja valus teema, millest ühes eelnevas lõimes juttu on olnud.
Patju jms lihtsat oskavad kontrollida ilmselt paljud kohad, aga midagi väga spetsiifilist ära looda.
Kaaskannatajast Tartusaablane
Patju jms lihtsat oskavad kontrollida ilmselt paljud kohad, aga midagi väga spetsiifilist ära looda.
Kaaskannatajast Tartusaablane

- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
no ülemiste patjade seisukorra hindamiseks ei pea küll midagi eriti tegema, visuaalsel vaatlusel vaatad ju! kas on praod sees jne.
alumistega nii, et üritad kanalit saada või siis tõstuki peale ja vaatad jälle visuaalselt, kas korpused terved on ning ega õlised ei ole samuti proovid miski eebli- või siis kangiga painutada mootorit, käigukasti ning näed kas asjad liiguvad normaalselt või mitte. siis saad ju juba esimesed järeldused asjast teha.
aga see asi nii hull nüüd ka ei ole!
tee käsi õliseks - siis nii hea tuttu minna...pöial suus:D
alumistega nii, et üritad kanalit saada või siis tõstuki peale ja vaatad jälle visuaalselt, kas korpused terved on ning ega õlised ei ole samuti proovid miski eebli- või siis kangiga painutada mootorit, käigukasti ning näed kas asjad liiguvad normaalselt või mitte. siis saad ju juba esimesed järeldused asjast teha.
aga see asi nii hull nüüd ka ei ole!
tee käsi õliseks - siis nii hea tuttu minna...pöial suus:D
on ka visuaalselt võimalik alumist vaadata(tagumine see mis kõrvalistuja pool) tõmba seisupidur peale ja proovi siis kohalt minna. vaata palju mootor liigub. .......pakun et suurelt kiiruselt mootoriga pidurdamine lühendab patjade eluiga.

aitäh mehed nõuannetye eest,,eks ma nüüd sukeldun siis kanalipõhja ja hakkan neid pukse siis painutam,a nimelt eile õnnestus mu naisukesel lumevalli tagurdada ja nii õnnetult et jäin kinni ja peale suurt kraapimist ja jamamist sain kül auto väölja aga nuud loobib juba ka tagurpidi käikku välja ja seda just siis kui mõnusalt pedalit vajutada aga kui rahulikult sõita siis ei ole viga ,,,ma klahtlustan et on ikkagi pukside viga,,,,ja seda 2 käiku loobib eriti siis välja kui keerata näiteks ristmikuytel vja kui gaas maha lasta .....

jama niimoodi ei saa enam teisi autosid lüpsta ristmikel:head::head:,,,,,mul üks kast kah silmapiiril 2,5kilo tahavad tartus turu lammeris see vist pole kõige kirvem ,,,,ma tänan teid ja kohtume siis juba järgmisel kokkutulekul PS KAS KEEGI OSKAB KUIDAGI JÕUVEOKONTROLLI MAHA VÕTTA SAAABIL:P

Kast sobib küll,võib olla erinev ülekanne,kuid väga sõitmist see ei sega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kas kui seda kasti hakata vahetama siis peaks mingid muud vidinad kah varuma näiteks puksid või midagi sellist,,,,
ja kas see ikka 100% sobib kui osta siis ikka kindla peale,, ja kas sellise isendi muud jupidf kah nagu näiteks kliima komporessor võiksid minu iosendile sobida tänud
:thumb:
ja kui suur töö on se kasti vahetamine kas seda võiks ka kodus ette võtta,,,
ja kas see ikka 100% sobib kui osta siis ikka kindla peale,, ja kas sellise isendi muud jupidf kah nagu näiteks kliima komporessor võiksid minu iosendile sobida tänud

ja kui suur töö on se kasti vahetamine kas seda võiks ka kodus ette võtta,,,
kast sobib 1-1`le füüsiliselt.AC kompressorit tuleb visuaalselt võrrelda,neid on mitu erinevat.
Kastivahetus 4-6 h. tööd,eeldab tõstukit(poolraam käib hingedega allapoole pooleks).
Kastivahetus 4-6 h. tööd,eeldab tõstukit(poolraam käib hingedega allapoole pooleks).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989