Tere,
olen uus huviline. Saabid on eluaeg sümpatiseerinud ja nüüd, kogu julgust kokku võttes, oleks huvi midagi soetada endale igapäevasteks sõitudeks.
Käisin kaemas sellist isendit http://www.auto24.ee/used/1531566
... vead, mis silma jäid ja millest omanik rääkis olid:
-SID ekraan ei toiminud;
-kliima ?võlli laagrid? läbi/vaja vahetada kogu kupatus;
-mulle tundus ka, et plokikaane vahelt oli õli välja ajanud;
-tagumised koopaservad roostes.
muidu nagu sõitis hästi/tõmme oli hea(olen Saabi armunud, mõnusalt sõitis!:)). Autol on E ajalugu Vikingis. Aju on aidatud.
Küsimus oleks, et umbes kuipalju auto nende vigade valguses lisainvesteeringuid vajaks või kas oleks mõtet üldse kaaluda selle isendi soetamist? Mida veel silmas pidada?
Üldiselt plaaniks ka korralikumat ostueelset ülevaatust(kui) foorumis soovitatud spetside juures.
Tänan!
9-3/2000 ostuabi
Ei usu mina et see Viginkist uuena ostetud on, spidomeeter on igatahes kenasti ära keritud, 20 000 aastas nagu olema peab.
Ma ei näe ühtki argumenti, miks nii arvata.
Just nimelt 2000 aastal VM-st uuena ostetud Saabid said tihti AOI tähtedega numbrimärgid. Autol on veel vanad numbrimärgid ilma "eur" tähistuseta ja VM numbrialused.
Katsuks ehk ikka põhjendada ka, enne kui lahmima hakata oma üldise arvamuse põhjal.
Igal juhul saab Vikingist infot auto ajaloo kohta, kuni auto on seal korralistes hooldustes käinud.
Edasine hooldusajalugu on eeldatavasti hooldusraamatus või arvetel kirjas. Ka seda saab kontrollida, kontakteerudes vastavate töökodadega.
Lisaks veel lkf.ee ja kindlasti kontroll Saabide osas pädevas töökojas.
Simple!
Käisin isegi seda masinat vaatamas ja tundub aus kaup. Roosteuss on tagumisi koopaid korralikult purenud ning ka kapoti all jooksis mõnes kohas rebane. Omanik tundus igati usaldusväärne ning ajaloo saab Vikingust järgi kontrollida. Ees tundusid, aga olevat aftermarket tuled (b kategooria, kuid võin ka eksida). Mootor töötas eeskujulikult igatahes ja august läbi sõites midagi ei kolisenud. See, et otsatihend läbi laseb kuskil on suht tüüpiline viga, kuid sealt mingit kolossaalset õlikadu ei teki tavaliselt.
WASSAAB?
Nimetatud vigadest ilmselt kalleim kliimapumba vahetus (~600 eurot, kui õigesti mäletan. kellelgi kindlasti värskemad andmed), kui kasutatud pumpa ei leia. Tühiseim kliimadisplei. Roostega tegelemine lihtsalt tüütu ja ei pruugi kauaks puhtaks jääda. Roosteta 9-3OG-sid liigub küll veel.
IMO hind natuke krõbe selliste vigade juures. Eesti ajalugu ja väike läbisõit küll, aga isegi nahka pole. 

