saab 9-3 2008-2009
tere.
tekkis huvi osta saab,aga ei tea saabist midagi.loodan,et oskate aidata.
olen paar masinat välja ka vaadanud,kumba siis eelistada või äkki keegi teab nende autode kohta midagi.
http://www.auto24.ee/used/1074775
http://www.auto24.ee/used/1555244
ise tahaksid rohkem bensiini,aga kuna ma ei tea kumb parem on siis küsingi targemate inimeste arvamust.
saab 9-3 2008-2009
Ma valiks diisli, sest:
1. Öko
2. Chippides saad lisajõudu ja see liigutab seda autot päris viisakalt edasi ma usun
3. Kärukonks - no kellel seda siis aegajalt vaja ei oleks?!
4. Manuaal - olgu need automaadid kui töökindlad tahes, manuaaliga vähem vaeva ja hoolt ning kestab paremini.
5. See valge iluvõre on mu meelest lihtsalt inetu.
Muidugi lase diisel Tallinnas Audaceris näiteks üle vaadata, teise asukohta ei ole märgitud - seega ei tea kas mõnda pädevat kohta on, kus seda teha saab (kui just Tallinna ei sõida).
1. Öko
2. Chippides saad lisajõudu ja see liigutab seda autot päris viisakalt edasi ma usun
3. Kärukonks - no kellel seda siis aegajalt vaja ei oleks?!
4. Manuaal - olgu need automaadid kui töökindlad tahes, manuaaliga vähem vaeva ja hoolt ning kestab paremini.
5. See valge iluvõre on mu meelest lihtsalt inetu.
Muidugi lase diisel Tallinnas Audaceris näiteks üle vaadata, teise asukohta ei ole märgitud - seega ei tea kas mõnda pädevat kohta on, kus seda teha saab (kui just Tallinna ei sõida).
Kogenud Aeronaut. 

- skyline
- Postitusi: 1054
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Osaliselt on need erinevad nagu siga ja kägu, näiteks esimene võtab keskmiselt 11 sajale ja teine 6 sajale
Arvesta seda, et valget autot on hiljem üsna raske edasi müüa.
Teise auto tegelikus läbisõidus julgen ma kahelda, juhiistme pildistamist on välditud ja tagaistme nahk liialt voltis selle 119 tuh läbisõidu kohta. Legend juures on muidugi muinasjutuliselt kaunis, aga ära lase end eksitada ja kontrolli, et selle taga pole mõnda made in lithuania autot.
Mina ei võtaks neist kumbagi.

Teise auto tegelikus läbisõidus julgen ma kahelda, juhiistme pildistamist on välditud ja tagaistme nahk liialt voltis selle 119 tuh läbisõidu kohta. Legend juures on muidugi muinasjutuliselt kaunis, aga ära lase end eksitada ja kontrolli, et selle taga pole mõnda made in lithuania autot.
Mina ei võtaks neist kumbagi.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
kindlasti pole valget raskem müüa,kui ta oleks korralik euroopa variant.neist kahest valiks ka disla.Osaliselt on need erinevad nagu siga ja kägu, näiteks esimene võtab keskmiselt 11 sajale ja teine 6 sajaleArvesta seda, et valget autot on hiljem üsna raske edasi müüa.
Teise auto tegelikus läbisõidus julgen ma kahelda, juhiistme pildistamist on välditud ja tagaistme nahk liialt voltis selle 119 tuh läbisõidu kohta. Legend juures on muidugi muinasjutuliselt kaunis, aga ära lase end eksitada ja kontrolli, et selle taga pole mõnda made in lithuania autot.
Mina ei võtaks neist kumbagi.
Sa ära lase ennast väga mõjutada siinsetest "arvamusliidritest"
Mine vaata mõlemad masinad ise üle ja siis saad ise midagi asjast arvata.
Alaa valget on raskem müüa ja istme nahk on liialt voltis no mida juttu mehed
Naljaga pooleks lisaks Omalt poolt veel arvamuse teise auto kohta nimelt tagumine reg.number on natuke viltu hmm.. ilmselt on taha julma paugu pannud.
Lugupidamisega,
Mine vaata mõlemad masinad ise üle ja siis saad ise midagi asjast arvata.
Alaa valget on raskem müüa ja istme nahk on liialt voltis no mida juttu mehed

Naljaga pooleks lisaks Omalt poolt veel arvamuse teise auto kohta nimelt tagumine reg.number on natuke viltu hmm.. ilmselt on taha julma paugu pannud.
Lugupidamisega,
No bensukal on selle lehe andmetel ülevaatuse ajal ees olnud näit 9944 (ilmselt see siis miilides, lehekülg kust vinkoodi ja numbrimärgi alusel üllatavalt palju asju teada saad http://195.80.106.137:9050/saap), kuulutuse andmetes seisab 99700 läbisõiduna, kas on tegemist ark poolse näpukaga või on seda läbisõitu keritud..
Kogenud Aeronaut. 
