Lõi mootoritule põlema. Saabiantis öeldi, et koodiks on 420. Nemad probleeme ei näinud ja tech2 jaoks oli see tundmatu kood. Kõige lähem kood on 0420 ( cat below efficiency ) Seega kustutasid ära. 400 km hiljem lõi uuesti mootoritule põlema aga mingisuguseid anomaaliaid lisaks ei esine. Kuidas peaks edasi käituma? Vb on tegijatest keegi kokku puutunud ?
Välismaistest foorumitest lugedes selle koodi kohta ( 0420) on inimesed hulgi erinevaid juppe ära vahetanud ja pole sellest tulest lahti saanud.
9-5 3.0 veakood 420
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
See veakood viitab ainult T7'le ...
Tuleb tech`ga üle kontrollida. Kui jutt tõesti käib kat`st, aga see on veel töövõimeline on lihtsaim lahendus muuta tarkvara. Ülejäänud variandid on kõik läbiproovitud ja kasutud (kui just uut oem kat`i osta ei soovi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänud vastuste eest. Vaatasime Saabiantis uuesti üle. Nüüd näitas 0420 koodi ( katalüsaatori oma) Kustutas ära ja otsustasime vaadata mis edasipidi teeb. Õnneks midagi akuutset pole ja edaspidi saab rahulikult mõelda mis teha, kui uuesti põlema lööb. Kas selle koodi põlema löömine ka mootori tööd kuidagi mõjutab?? Ise nagu aru ei saanud, kui siis sport režiim nagu oli uimasem.