Vahepeal tehtust:
bumpri lappimine osutus suuremaks kui esialgu oodata oli. Esialgu nähtav katki olev osa oli suhteliselt väike aga pahtlit ja värvi maha käiates selgus, et riide ja vaigu kihid katkise äär osas olid omavahel lahti löönud ja seega tuli lõigata ära tükk kuni lahtiste kihtide lõpuni. Kulus 1,5 kg vaiku ja ca~0,6 m2 klaasmatti.
Lisaks sai tekitatud sisenurkadesse (logari ja bumri ühendus koht) väikesed nn. tiivad, et bumper korralikult logarikülge kinnituks (või vastupidi), eelnevalt oli sinna needitud tükk kanistri plastist. Ka sellest ei ole pilti.
Pilte eeltööst ja vaiguga mätsimisest ei ole kuna kaamerat ei olnud käepärast.
Siin allolevatel piltidel on juba pahteldamise faas see roheline on klaasfiiber pahtel.
Hiljem sai ka peale peenpahtel.
Kuna lappimiseks lähevad ka külje laiendid ja tagumised spoilerid, siis värvida on need plaan ühe korraga. Seepärast sai niikauaks pahteldatud osa kaetud suvalise aerosooliga, et pahtel niiskust sisse ei imaks.
Ennevärvimist lihvmasinaga üle, muud kivitäkked pahtlit täis ja siis lihvkrunt selga.
EDIT: silma riivavad udutule ümbrised on ka plaan teha vaigust ja klaasmatist uued, pildil nähaolevaid ei ole mõtet värvida, kuna needki on seal vist kanistri plastist, mis on silikoni põhjal vms. ja seal lihtsalt ei püsi värv peal. Kuid need kõige viimased asjad, vaatab kuidas jõuab. Tahaks ikka lumetulekuks saha lükkama saada!
To. Kasutaja TROLL, ka esivõre/võrk saab uue värvi
Krundiks katsuks kasutada võrgule alla happekrunti, ehk püsib siis värv paremini peal.
Lisaks on kundepoolt puudu niisugune stange kinnitus klamber, ei teagi kas pole olnudki kunagi või on litsalt ärakadunud.
Kel pakkuda antku märku!
Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab