Tere
Olen saabiga sõitnud alates 1993 aastast kui ostsin 69 aasta Saab 96 ja pidasin seda seni kuni ostsin Saab 9000 millega olen nüüd ka üle 10 aasta läbi ajanud. Seega on vaid kahe autoga kogemusi. Siin foorumis ka uustulnuk.
Hea tonnine hakkab vanaks jääma ja vaatan nüüd diislite poole, et veidi ökonoomsemalt liikuda. Hinnaklass võiks olla 3000 eur. Hetkel on Pärnus silma jäänud üks 9-3 http://www.auto24.ee/used/1496260
ja üks 9-5 http://www.auto24.ee/used/1628670 mis meeldib aga ei ole hoodusraamatut. Enne kui mere tagant vaatama lähen küsin, et ehk keegi teab nendest midagi, oskab kommenteerida.
9-3 või 9-5 diisel
3.0 diislit ei soovitata, sellel miski viga tehase poolt küljes, ei mäleta praegu täpselt, aga äkki oli mingi õlituse jama. Igatahes varem või hiljem annab mootor otsad. 2.2 diislil on egr probleemid tüüpveaks ja mingit anduri jama on ka suht tihti, muidu on väga hea mootor.
Ise vahetasin oma 3.8 ameeriklase 2003 2.2 tid 9-5 vastu ja olen igati rahul. Mööda sõita on sama hea, kütusekulu on ca 7 keskmine (automaat), varustus hea jne. Egr viga on juba tehtud, seega talla aga
Ise vahetasin oma 3.8 ameeriklase 2003 2.2 tid 9-5 vastu ja olen igati rahul. Mööda sõita on sama hea, kütusekulu on ca 7 keskmine (automaat), varustus hea jne. Egr viga on juba tehtud, seega talla aga

3.0 diislit ei soovitata, sellel miski viga tehase poolt küljes, ei mäleta praegu täpselt, aga äkki oli mingi õlituse jama. Igatahes varem või hiljem annab mootor otsad. 2.2 diislil on egr probleemid tüüpveaks ja mingit anduri jama on ka suht tihti, muidu on väga hea mootor.
Ise vahetasin oma 3.8 ameeriklase 2003 2.2 tid 9-5 vastu ja olen igati rahul. Mööda sõita on sama hea, kütusekulu on ca 7 keskmine (automaat), varustus hea jne. Egr viga on juba tehtud, seega talla aga
Kui ikka täpselt ei tea (ei mäleta) milles see 3.0 diisli viga seisneb, siis võiks hoiduda ka soovituste jagamisest. Vastasel juhul on soovituse väärtus võrreldav naiste saunajutuga. Kui need mootorid varem või hiljem otsad annaksid, siis ei liiguks ju neid tänavapildis üldse. Pealegi annavad KÕIK mootorid varem või hiljem otsa. Kui 3.0 on korralikult hooldatud ja ebanormaalset survet jahutussüsteemis ei esine, siis on tegemist väga hea diiselmootoriga. Mine tee proovisõitu ja lase ostueelne kontroll teha.
Hetkel on Pärnus silma jäänud üks 9-3 http://www.auto24.ee/used/1496260
Varustuse tase pole küll Vectori oma nii nagu kuulutuses kirjas. Lisavarustus väga kesine võrreldes teiste müügis olevate masinatega, sest puudub kliimaautomaatik, multi rool, esimesed udutuled, püsikiirusehoidja jne. Kui ise nendest lisadest puudust ei tunne, siis pole hullu aga hilisem müük on kindlasti raske.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Viga on selles mootoris! Komentaar täiesti asjakohane! Foorumis sellest juut oi kui palju oli.3.0 diislit ei soovitata, sellel miski viga tehase poolt küljes, ei mäleta praegu täpselt, aga äkki oli mingi õlituse jama. Igatahes varem või hiljem annab mootor otsad. 2.2 diislil on egr probleemid tüüpveaks ja mingit anduri jama on ka suht tihti, muidu on väga hea mootor.
Ise vahetasin oma 3.8 ameeriklase 2003 2.2 tid 9-5 vastu ja olen igati rahul. Mööda sõita on sama hea, kütusekulu on ca 7 keskmine (automaat), varustus hea jne. Egr viga on juba tehtud, seega talla aga
Kui ikka täpselt ei tea (ei mäleta) milles see 3.0 diisli viga seisneb, siis võiks hoiduda ka soovituste jagamisest. Vastasel juhul on soovituse väärtus võrreldav naiste saunajutuga. Kui need mootorid varem või hiljem otsad annaksid, siis ei liiguks ju neid tänavapildis üldse. Pealegi annavad KÕIK mootorid varem või hiljem otsa. Kui 3.0 on korralikult hooldatud ja ebanormaalset survet jahutussüsteemis ei esine, siis on tegemist väga hea diiselmootoriga. Mine tee proovisõitu ja lase ostueelne kontroll teha.
Ostueelsel kontrollil keegi mootorit lahti ei tee! Ehk tolku vähe. Kuidas auto oli hooldatud, seda ei saa ka täpselt või üldse teada.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: P Mär 03, 2013 9:13
- Asukoht:
- Auto:
Käisin siis seda Pärnu AmerEst platsil olevat diisel 9-3 lähemalt kaembas, kontrollimas ja tõin lõpuks ka ära. Nagu teadagi oli suurt peale mootori ja rooli seal pole. Aku oli läbi aga krokodilliga läks naks käima. Väljas oli paar külmakraadi. Displeil kellaja nurgas piksleid kadunud (diagnostika isegi tõi ka selle välja pärast), turvarihmad ei tõmba kiiresti tagasi, esiklaasil nurgas täke. Kummid ei kõlba kuhugi.
Ülevaatuspunktis käisime ja pidurid kontrollitud, väga head, samuri heitgaasid. Sillad üldiselt korras, väga kerge lõtk käega tundes. Panime taha ka tavalise kompuutri. Vigu polnud.
Ah ja ma ei tea kas need võtme puldid kuluvadki nii räbalateks oma kummiosaga. Aga õnneks oli kolmest puldist üks uus. Aku ja kummide ning pisivigade võrra kauplesin alet. Kuna ka teadjate arvates mootoris midagi hullu ei tundunud, ostsin ära.
Ülevaatuspunktis käisime ja pidurid kontrollitud, väga head, samuri heitgaasid. Sillad üldiselt korras, väga kerge lõtk käega tundes. Panime taha ka tavalise kompuutri. Vigu polnud.
Ah ja ma ei tea kas need võtme puldid kuluvadki nii räbalateks oma kummiosaga. Aga õnneks oli kolmest puldist üks uus. Aku ja kummide ning pisivigade võrra kauplesin alet. Kuna ka teadjate arvates mootoris midagi hullu ei tundunud, ostsin ära.