Veits rohkem infot: Katki läheb siis kui järsult kiirendada.
Jahutusvedeliku lõdvik puruks 9-5
järsku gaasid pääsevad jahutusringi?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kuna mul veepump ka enne seda tuksis oli, siis arvatavasti läks sellepärast ka lõdvik. Ju mingi metalli laast tõmbas soone sisse ja surve all lendas ilge pauguga puruks. Kellelgi oli siin sama mure veel hiljuti.
Vaheta KÕIK lõdvikud korraga ära ja tee kanduripuks jäigaks.Siis saad aastaid selle probleemita sõita.Need lõdvikud surevad suht üheaegselt.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mul tiba teine sõidustiil. Ja need head asjad peavad kunagi kellegi käes ka otsa saama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui kaas on kõver ja liigne surve veesärgis,pole sellest korgis olevast klapist kasu..Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ei usu. Sellel krdi potsikul kust vett sisse valad on surve regulaatoriga kork, mis hoiab ühtset rõhku.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
hommik!
mu 9-5 meenutas eile, et ta on üle 10a vana masin. Ehk siis ahjuvoolik rebenes. Mõistlik on kapoti all asuv voolikumajandus ühe jutuna üle vaadata - sellises eas hakkavad voolikud minema ning tobe oleks iga poole aasta tagant pulki tee veeres ravida ning ükshaaval vahetada. Ehk siis mu praktika on ülaloleva Trionicu viitega sarnane - kui läheb üks, ei ole järgmine "pauk" enam kaugel...
mõtleks selle asja õige siin valjult üle (autot on mul alles reedel mahti uurida. Jään teoreetikuks):
1) vahetan kindlasti - soendusradika pealejooks (hind on teiste asjadega võrreldes muidugi proportsioonist väljas...):
http://www.skandix.de/en/spare-parts/in ... e/1033491/
(see kujunes mu nõrgimaks lüliks. Tänan siinkohal Saabi insenere kaanepoolse otsa laienduse eest - kui lõhkeb nii, et parandamiseks vaja sealt otsat jupp maha võtta, siis peenema lõdviku meelitamine tee peal olles jämedamale torule on "oi-kui-huvitav-tegevus". Muidugi saab, kuigi esialgu tundub, et ei õnnestu
)
2) mõistlik vahetada - soendusradika mahajooks. Kas on see (kah suht hinnaline...) asi:
http://www.skandix.de/en/spare-parts/in ... e/1033488/
nimeks on "Heater hose with Bypass valve". Mis klapp seal sees on ja miks ta hea on?
3+4) mõistlik vahetada - suure ringi nn elementaarvoolikud, mis maksavad tegelikult suht vähe (kokku ca 20eur) ning nende ligipääs on loodetavasti lihtsamat sorti:
http://www.skandix.de/en/spare-parts/co ... r/1025108/
http://www.skandix.de/en/spare-parts/co ... r/1026176/
5) kas leidub veel jahutussüsteemi juppe, mida on mõistlik kaasata? Paisupaagi voolik(ud) las vast olla. On veel mingi selline jubin - kas peaks kaasama?
http://www.skandix.de/en/spare-parts/co ... p/1016461/
guugel ei anna just ülemäära lahkelt väga konkreetseid jahutusspilte...
Teet
mu 9-5 meenutas eile, et ta on üle 10a vana masin. Ehk siis ahjuvoolik rebenes. Mõistlik on kapoti all asuv voolikumajandus ühe jutuna üle vaadata - sellises eas hakkavad voolikud minema ning tobe oleks iga poole aasta tagant pulki tee veeres ravida ning ükshaaval vahetada. Ehk siis mu praktika on ülaloleva Trionicu viitega sarnane - kui läheb üks, ei ole järgmine "pauk" enam kaugel...
mõtleks selle asja õige siin valjult üle (autot on mul alles reedel mahti uurida. Jään teoreetikuks):
1) vahetan kindlasti - soendusradika pealejooks (hind on teiste asjadega võrreldes muidugi proportsioonist väljas...):
http://www.skandix.de/en/spare-parts/in ... e/1033491/
(see kujunes mu nõrgimaks lüliks. Tänan siinkohal Saabi insenere kaanepoolse otsa laienduse eest - kui lõhkeb nii, et parandamiseks vaja sealt otsat jupp maha võtta, siis peenema lõdviku meelitamine tee peal olles jämedamale torule on "oi-kui-huvitav-tegevus". Muidugi saab, kuigi esialgu tundub, et ei õnnestu

2) mõistlik vahetada - soendusradika mahajooks. Kas on see (kah suht hinnaline...) asi:
http://www.skandix.de/en/spare-parts/in ... e/1033488/
nimeks on "Heater hose with Bypass valve". Mis klapp seal sees on ja miks ta hea on?
3+4) mõistlik vahetada - suure ringi nn elementaarvoolikud, mis maksavad tegelikult suht vähe (kokku ca 20eur) ning nende ligipääs on loodetavasti lihtsamat sorti:
http://www.skandix.de/en/spare-parts/co ... r/1025108/
http://www.skandix.de/en/spare-parts/co ... r/1026176/
5) kas leidub veel jahutussüsteemi juppe, mida on mõistlik kaasata? Paisupaagi voolik(ud) las vast olla. On veel mingi selline jubin - kas peaks kaasama?
http://www.skandix.de/en/spare-parts/co ... p/1016461/
guugel ei anna just ülemäära lahkelt väga konkreetseid jahutusspilte...
Teet
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4