Tere kõik saabi sõbrad.
Kuna soov on osta 1, 9 ttid mootoriga saab millel kw 132, siis mõtlesin et enne kuulan siin ka maad. Mis võib sellel isendil head ja vead olla. Hetkel oman veel bensu mootoriga saabi ja mõtlesin et proovin pidada ka diislit üleval. Nii et ootan teie arvamust selle mootori kohta.
Erki
1, 9 TTid mootoriga 9-3
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Hea mootor, ekonoomne ja suht võimas.
Enne ostu tee ikka ostueelne kontroll! Kontrolli odomeetri näitu.
Ei soovita manuaaliga, kahemassiline hoorattas.
Tahmahiltri eluiga ~ 200k km.
Ja sisselaske kollektoril klappidel kulub kang (swirl rod), vahetatakse kogu sisselaske kolle, kui ei immitse vahelt küttus, mõneks ajaks piisab swirl kit-ist.
Enne ostu tee ikka ostueelne kontroll! Kontrolli odomeetri näitu.
Ei soovita manuaaliga, kahemassiline hoorattas.
Tahmahiltri eluiga ~ 200k km.
Ja sisselaske kollektoril klappidel kulub kang (swirl rod), vahetatakse kogu sisselaske kolle, kui ei immitse vahelt küttus, mõneks ajaks piisab swirl kit-ist.
__In Boost We Trust__
olen ka sama mooriga saabi omanik, möödasõidul probleeme ei teki! linnas kütusekulu 8-9 l ringis, enda omal eemaldasin dpf-filtri peale seda maanteel 4,8 l/100, linnas pole mõõtnud (automaat kast).
soovitan!
kui ära ostad siis SAAB tulevikus muljetada
soovitan!
kui ära ostad siis SAAB tulevikus muljetada
Üks neist on Eestis keritud läbisõiduga kindlasti, mitte et ma läbisõitu ostaksin, aga no kuradi susserdajad ajavad närvi mustaks!
Numbrimärgi ja VIN-koodi järgi saad siit mingi ajaloo teada, ülevaatustel ls näiteks.
http://195.80.106.137:9050/saap
Numbrimärgi ja VIN-koodi järgi saad siit mingi ajaloo teada, ülevaatustel ls näiteks.
http://195.80.106.137:9050/saap
Kogenud Aeronaut. 

