Siduripedaali liikumine 9000'l

Tonnised ja nende mured
Vasta
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#1

Siduripedaal hakkas imelikult liikuma eile, vajutamine ok ja ka tagasilaskmine kuni selle piirini, kus sidurikettad juba koos ja jääb pedaalil tagasi liikuda see tõhikäigu ala. Seda tegi jõnksuga, paar korda jäigi allapoole asendisse ja varbaga tõstes hüppas tagasi. Täna liikus normaalselt.

Tähendab see, et miski jälle kulunud?
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#2

Eh, et te ka ei tea mida see tähendab...

Nüüd tean, läks pedaal nüüd õhtul alla ja jäigi sinna. Pehmelt öeldes on sidur p... Kuram, elu nagu Fordiga.

Edasi sai sõita juba 1k sees ja starterit andes. Ega need käigud pole seisu peal eriti kerged sisse minema kah. Õnneks pole peale 18.00 enam ummikuid.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#3

Pakun, et siduri silindri kolvi (see mis pedaali all) mansetid läbi ja vedru, mis silindri sees, katkenud.
Mul oli sama jama. Mansetid vahetasin ära, vedru oli just nii servast katkenud, et venitasin ta normaalpikkusesse ja toimis jälle.
Muidugi, kui silindri seinad kriimulised, lähevad varsti ka uued mansetid.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#4

9000 põhiviga on see, et kuni 96a. kasutati kehvast materjalist sidurivoolikuid. õli toimel eraldub vooliku sisepinnalt kummitükke, mis süsteemis liikudes lõpuks kõik p....e keerab. paraku on lugu reeglina selline, et kui üks osa läheb, siis on lähemal ajal lisa oodata. kui remondiks läheb ja õli hulgas on näha musta lebrat tuleks kindlasti vahetada ka siduritoru.
Kasutaja avatar
Cornholio
Postitusi: 64
Liitunud: R Apr 16, 2004 8:56
Asukoht:
Auto:

#5

Mu autol olid samad sümptomid ja uurimisel selgus, et voolikul endal oli pisike auk sees ja imes sealt õhku. Seega soovitan muuhulgas ka seda voolikut uurida.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Arno Saabil siduri peasilinder lekkis ja torusid ühendav paljukirutud
voolik oli lõhki.Lisaks lekkis ka pidurivoolik.Kogu sitt korraga.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#7

ja järgmisena lendab töösilinder:(
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#8

No täname lohutamast, kui ma ta ostsin, oli Tartu lennuvälja müügiplatsil mehe jutt; "see on ideaalses korras auto", no kui nüüd veel kõvasti investeerida äkki SAABki korda.

11 korda remondis 66900km jooksul, kõva 6080 peab siis nüüd vastu ;)

Võtan kohe kõrvale TBirdi arvestustabeli; 8 remonti ja 50690km ehk 6330, kusjuures see pole päris täpne arvestus kuna TB arvestust ei saanud tegema hakata kohe peale ostmist. Kahe aasta jagu umbes puudu, pealegi oli tolle masina lagunemisvõime progresseeruv, mis tingiski viimaks plokikaanetihendi purunemise tõttu töökindla Rootsi auto ostmise.

Kokkuvõtteks aga on Ford näe ikkagi parem :)

PS. Aga tänama peab loomulikult remontijaid, kes isegi romulast viitsivad vajaduse korral vajaliku jupi ära tuua...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Parema meelega paneks küll uusi originaalosi,nagu enda autole.;)
Vasta