Tervitused kõigepealt.
Olen suhteliselt uus Saabi omanik ja nüüd olemas esimene mure. Eile hommikul läks auto ilusti käima. Kolmas käivitus enam poolest pöördest ei läind ( teise korraga läks käima). Peale seda läks jälle esimesest korrast tööle. Täna hommikul käivitasin, hakkasin liikuma u. 500m kui viskas ette check engine märgi. Vaatasin kapoti alla, panin veidike õli juurde. Auto seisis( jahtus vähe), panin käima check engine märki polnud, 500m ja jälle ees. Jõudlus kõik olemas (sama mis ennem), muid vigu pole veel täheldanud.
Mida peaks vaatama? Kompuutril ees ainult "klaasipesu vedeliku taseme kiri"
9-5 Aero 169 kw 2000a.
Hommikust foorumlased.
Eile õhtul siis Tallinnast väljumisel lõi jälle tule põlema. (ei teinud ka kõva kiirendust, sujuvalt lasin kiiruse 95 peale ja plaksti tuli põles).
Ega vist ennem aimu ei saa mis viga, kui diagnost teha? Panin ka tähele, et sumps pekib suht ennem lambda andurit. Vb asi selles.
Kas diagnosti tegemiseks vaja ka, et tuli tuli põleks?
Eile õhtul siis Tallinnast väljumisel lõi jälle tule põlema. (ei teinud ka kõva kiirendust, sujuvalt lasin kiiruse 95 peale ja plaksti tuli põles).
Ega vist ennem aimu ei saa mis viga, kui diagnost teha? Panin ka tähele, et sumps pekib suht ennem lambda andurit. Vb asi selles.
Kas diagnosti tegemiseks vaja ka, et tuli tuli põleks?
Hommikust foorumlased.
Eile õhtul siis Tallinnast väljumisel lõi jälle tule põlema. (ei teinud ka kõva kiirendust, sujuvalt lasin kiiruse 95 peale ja plaksti tuli põles).
Ega vist ennem aimu ei saa mis viga, kui diagnost teha? Panin ka tähele, et sumps pekib suht ennem lambda andurit. Vb asi selles.
Kas diagnosti tegemiseks vaja ka, et tuli tuli põleks?
Tuluke ei pea põlema kuna kõik toimunud tõrked talletadakse mällu.Lihtsamad mootori vead on võimalik ka tuvastada obd2 scanneriga.Kust kandi mees muidu?
Tere taas Saabiklubilised.
Üle pika aja jälle olemas mure.
Sõitsin umbes 80km järjest (kõik ok) ja siis fooritagant ära minnes teine käik enam korralikult sisse ei läind. Ja peale seda läksid kõik käigud sisse raskelt (surudes). Tagurpidi käiku pannes käis lausa jõnks läbi.(ka surudes)
Varasem viga: survelaager tegi häält.(pole vahetanud)
On kellegil kogemusi või vastuseid mu murele?
Tänades.
Üle pika aja jälle olemas mure.
Sõitsin umbes 80km järjest (kõik ok) ja siis fooritagant ära minnes teine käik enam korralikult sisse ei läind. Ja peale seda läksid kõik käigud sisse raskelt (surudes). Tagurpidi käiku pannes käis lausa jõnks läbi.(ka surudes)
Varasem viga: survelaager tegi häält.(pole vahetanud)
On kellegil kogemusi või vastuseid mu murele?
Tänades.
Ilmselt siduri vahetus ees. Korvist mõni tükk lahti murdunud.
- Oliver777
- Postitusi: 302
- Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Jaguar XF Sportbrake
Siduri järgi lõhnab küll, hiljuti läbitud probleem, minul libisesid käigud läbi , eriti 4 ja 5 kui turbo järgi sai, lisaks oli vahepeal probleem, et ei saanud esimest ja teist sisse. Uus sidu ,survelaager, töösilinder ja töötab ilusti jälle ! 

Saab 9-3 MapTun Performance