9-3 2.2 tid külmkäivitus

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Saareviiking
Postitusi: 17
Liitunud: P Mär 03, 2013 9:13
Asukoht:
Auto:

#1

Selline mure et praegu -8 väljas, käima läheb aga esimesed pöörded ebaühtlased, nagu kõik silindrid ei tuleks kohe taha. Kas vôib olla et mõni eelsüüteküünal ei funka ?
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#2

Mul sama masin ja sama mure. Esimesed pöörded tulevad hirmsasti puterdades, just siis kui auto on öö-otsa seisnud.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#3

Endal ka mõnikord sügavkülmaga. Kusagilt on kõrvu jäänud, et see võib olla vanadest pihustitihenditest.

(Mao Zedong olevat kunagi öelnud, et tal on küll tripper, aga kui see teda ei sega, siis võib ju olla.):cool:
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#4

sai tšekitud eelsüüteküünlad ja ka süütevool- kõik oli korras.
aga eelkirjutaja käest tahaks küsida et kuidas küll pihustitihendid võiksid mõjutada külmkäivitust?
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#5

Vaata, siin teemas
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=16578

räägitakse nendest tihenditest, arutelu käib siiski nagu mingi aimamise piiril, et kas just need ebaühtalsed esimesed pöörded on sümptomiks vanadele pihustitihendtele?

Ma pole ise vahetanud neid, teiste jutu järgi pakkusin, kuid mingi mõte on selles, et vanad pihustitihendid lasevad kompressiooni läbi.
Palju nende vahetus maksma võib minna?
Vasta