Jutt järgmine, maanteesõiidul u 100km/h suri välja ja seisma jäädes enam ei käivitanud. Lähemalt uurides selgus et geneka rihm pooleldi maas ja ribadeks, oli visanud ka mingit sodi hammasrihma vahele. Osad tuttavad räägivad et 3.0 V6el kohe nö klapid peas ära ja jokk.
Ehk on kelelgi kokkupuuteid või teadmisi sellise olukorra kohta?
Ette tänades
Mure SAAB 9-5 V6 3.0
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ega geneka rihm pole mootoririhm, et klapid kohe pähe jooksevad.
Kuna see rihm ajab seal ringi 6-7 kaadervärki, siis pole imestada, et enam elulooma ei saanud.
Kuna see rihm ajab seal ringi 6-7 kaadervärki, siis pole imestada, et enam elulooma ei saanud.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Võmmid tegid, sest tegemist oli selge seaduserikkumisega. Pidi ju tulema miski uus süsteem, mis laseb auto eemalt seisma panna.
Kui järele mõelda, siis on umbes 4 asja, mida see rihm liigutab. Ükski neist kiirusele mõju ei avalda.
Ehk on tõesti hammasrihma ära liigutanud selle sodi abil

Kui järele mõelda, siis on umbes 4 asja, mida see rihm liigutab. Ükski neist kiirusele mõju ei avalda.
Ehk on tõesti hammasrihma ära liigutanud selle sodi abil
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: T Veebr 18, 2014 18:53
- Asukoht:
- Auto:
Hammasrihmalt sai kate maha võetud ja veits sodi oli geneka rihmast sinna sattunud. On näha ka et märgid paigast ära veidi. Ega siin midagi, tuleb diagnost teha ja vaadata kas saab asja. Mõtlesin et ehk kellelgi sarnane mure olnud ja kas on veel elulootust sama mootoriga?