Peegliklaasi kinnitamine 9-3ss

Vasta
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#1

Selline mure, et juhipoolne küljepeegli klaas kuidagi veidi lahti tulnud ja väriseb ning vibreerib kui sõidan. Eriti häiriv kui päike on tagant ja päikesejänkut pidevalt silma väristab. Proovisin sõrmedega seda sinna kinni suruda, aga tolku ei olnud.
Mis seal lahti tulnud võiks olla või kuidas seda klaasi maha võtta ja uuesti kinnitama peaks? Kas see on sinna kuidagi liimitud või kinnitub mingisuguste nagadega ja saab kruvikeerajaga lahti kangutada.
Peegel on siis soojendusega ja kokkuklapitav.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#2

Oli kunagi sama jama 9-5-ga ja liimiti tagasi klaasi liimiga. Ütleme nii, et tulemus ei saanud hea kuna soojendus ei töötanud pärast seda nii nagu peaks.
Ilmselt kannatab seda liimida ka kodustes tingimustes aga kuidagi nii, et kogu peegli pind saaks ühtlaselt kaetud. Siis on kontakt soojenud elemendiga kõige parem ja soojeneb tulevikus ühtlaselt.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#3

Soojenemise pärast ma eriti ei põe, kuna hoian autot garaazis ja jääs peeglid kohtab seeläbi minu autol haruharva.
Hetkel peamine mõistatus, et kuidas see klaas sealt küljest ära käib, et seda uuesti kinnitada saaks.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

prrrprrr
Postitusi: 84
Liitunud: E Dets 18, 2006 14:56
Asukoht:
Auto:

#5

Kui ta sul juba väriseb, siis küüned taha ja peegliklaas tuleb suhteliselt kergelt ära.
Mul kukkus üks peegliklaas selle aluse küljest ära kildudeks. Teise sikutasin ise küljest, kui värisema hakkas. Tagasi panin kahepoolse teibiga. Soojenduse muidugi kannatas natuke selle lahenduse puhul.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#6

Tänud nõuannete eest, leidsin isegi margikohase videoõpetuse lõpuks http://www.youtube.com/watch?v=AdQWyCbjgBQ
Tundub, et tuleb sisemisest servast läheneda. Nädalavahetusel tuleb käsile võtta, enne kui päris küljest kukub.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Kasutaja avatar
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#7

Mul kukkus kah juhipoolne klaas küljest ja kildudeks. Soetasin Saabiantist uue 60 eur oli umbkaudne hind kui mälu ei peta!
Kasutaja avatar
CrasherFox
Postitusi: 209
Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
Asukoht:
Auto:

#8

Pisut ehk offtopic, kuid mul töömasinaks oleval Opeli kuudil olla peeglite küljest ära kukkumine täiesti tavaline nähtus - kehv liim, mis meil kliimale vastu pane.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#9

Natuke OT, aga kel isetumenevad peeglid ja need meeldivad, võiks hoiduda nende puruks kukutamisest:
http://www.saabsunited.com/2014/01/orio ... exist.html
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#10

Oligi peegel liimist lahti tulnud ja lisaks oli peeglikorpust kinnihoidvat traatvitsa pingutavad plastnagad osaliselt mõranenud. See liimikogus, millega on tehasest peegel kinnitatud ikka naeruväärne, tundub tõesti, et kokkuhoid on olnud ülim.
Peegli saab eemaldatud kui reguleerida see eelnevalt seest maksimaalselt väljapoole näitama, lasta aken alla ning siis saab juba näpud ajada taha fikseerivatele traatvitsadele, mida vabastades saab klaasi koos alusega eemale. Siis veel soojenduse juhtmed klemmide küljest lahti ühendada ja ongi peegel käes.
Sai super moment liimiga nii plastnagad üle liimitud kui ka peegel alusele uuesti kinnitatud. Ei tea ainult ette prognoosida, et kuidas need super momendi täpikesed peegli soojenduselemendi tööle talvel mõjuda võivad.
Ühtlasi veendusin sellest, et vähegi lumist peeglit ei maksa Saabil küll reguleerima hakata, sest need plastist hammasvööd, mis peeglit üles alla ja paremale-vasakule liigutavad on üliõrnad. Peegel peaks lumest ja jääst olema ideaalselt puhas enne kui seda liigutada.
"Lisaboonusena" avastasin, et peeglite kokkuklappimine nupust enam ei toimi, kuigi sügisel veel juhipoolsel toimis.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Vasta