9-3OG 1999 SID display vahetus.
Kas olen õieti aru saanud et nn. SID-1 ja SID-2 omavahel vahetada pole võimalik? Auto kasutusjuhendis olid küll SID-2 nooltega nupud ja clear ning SID-3 nende + ja - nuppudega. Milles seisneb erinevus ja kas auto juhtmete küljes pistikut ei anna vahetada klemme välja võttes ja teise pistiku külge pannes? Muud vajadust nagu polegi aga RDS oleks palju nägusam kui lainesagedus.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
- Scorps
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
SID-3'e ei tohiks minuteada olemas olla, on SID-1 ja SID-2, viimane siis nende + ja - nuppudega.
Vahetamise kohta las kommenteerib keegi, kes teab, olen lugenud seda ja teist, aga kui eesmärk RDS'i saada, siis seda suudab SID-1 ka edukalt näidata. Hoia raadio SEEK nuppu all (ehk siis edasi- ja tagasikerimise nuppe korraga) sel ajal, kui raadio sisse lülitad, see peaks RDS-i sisse ja välja lülitama.
Vahetamise kohta las kommenteerib keegi, kes teab, olen lugenud seda ja teist, aga kui eesmärk RDS'i saada, siis seda suudab SID-1 ka edukalt näidata. Hoia raadio SEEK nuppu all (ehk siis edasi- ja tagasikerimise nuppe korraga) sel ajal, kui raadio sisse lülitad, see peaks RDS-i sisse ja välja lülitama.
Pressisin seda seek nuppu nii ja naa aga RDS ei karanud küll kuskilt välja:wall:
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Et arusaamatusi vältida, siis peaks üldse unustama ära väljendid SID1 ja SID2. Olen mõlemat näinud erineva arvu nuppudega, ka erinevate pistikutega. Samuti on mõlemat erineva väliskujuga - esipaneeli nurkade raadius erinev ja külge ei sobi.
Et vahetuse puhul olla kindel kas see sinu autosse sobib kuju ja pistiku poolest siis pead leidma sama riistava versiooni. SID-i peal on kirjas HW number (hardware). Et see sinu autoga tarkvaraliselt sobiks peab olema SW number sama (software). Vastasel juhul ei pruugi teatud funktsioonid toimida - näiteks roolinupud, RDS, kütusekulu jne.
Ehk diagnostikaga on võimalik mingeid funktsioone aktiveerida või tarkvara uuendada?
Et vahetuse puhul olla kindel kas see sinu autosse sobib kuju ja pistiku poolest siis pead leidma sama riistava versiooni. SID-i peal on kirjas HW number (hardware). Et see sinu autoga tarkvaraliselt sobiks peab olema SW number sama (software). Vastasel juhul ei pruugi teatud funktsioonid toimida - näiteks roolinupud, RDS, kütusekulu jne.
Ehk diagnostikaga on võimalik mingeid funktsioone aktiveerida või tarkvara uuendada?
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
- Scorps
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Tee nii:Pressisin seda seek nuppu nii ja naa aga RDS ei karanud küll kuskilt välja:wall:
* lülita raadio välja (volüüminupule vajutades)
* hoia SEEK nuppu (edasi-tagasi kerimisnupud korraga) all ja seda all hoides lülita raadio uuesti sisse
Mõistagi peab RDSi vastuvõtuks ka raadiosignaal piisavalt tugev olema. Minul igatahes nii see toimib.
SID-il pole RDS-iga miskit pistmist, see on puhtalt raadio rida, SID lihtsalt kuvab seda, mida raadio talle ütleb.
Kui SID-il sagedusala numbrid näha on, siis järelikult suhtlus toimib ja edasi otsi RDS-i ikka raadiost ja selle seadetest.
Kui SID-il sagedusala numbrid näha on, siis järelikult suhtlus toimib ja edasi otsi RDS-i ikka raadiost ja selle seadetest.
Ok eks proovin ja uurin neid asju mis siin välja toodi. Lihtsalt see + ja - nuppudega unit tundub kuidagi nägusam.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
OG 3-9 SIDid on "plug and play" ning midagi muutma ei pea, kui vahetad SID1<->SID2; kuju on neil ka sama, peaasi, et kogemata 9-5 SIDi endale ei hangi. Julgen seda öelda seepärast, et vahetasin ka ise SID1 SID2 vastu, kui vanal plokil pikslid nii kustunud olid, et enamik infost kaduma hakkas ning mingeid probleeme peale ühikute (ostsin SID2 ebay kaudu Inglismaalt) polnud. Ka miile/kilomeetreid saab SIDist endast vahetada, pole vaja läpparit ega Techi külge panna.
Nii, suure pusimisega sain RDS-i tööle. Muidugi lisaboonusena sain ka hakata taas kanaleid salvestama:wall:
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.