Lugesin olemasolevaid teemasid risti-põiki läbi ja selgust ikka ei saanud, aga tahaks natuke enne kui põhjalikult remontima hakata.
Auto 2001 face-lifti järgne 9-5, xenonitega, VM andmetel (auto Eestist ostetud) vahetatud xenone mõlemas tules üks kord, aasta-paar tagasi (kokku läbisõit 144K).
Kokku siis järgmised probleemid - tuled vilguvad kui tuled "nullasendisse" keerata (lüliti viga? ballasti viga?), muidu põlevad ilusti. Armatuuris süttib aeg-ajalt tuli, mis näitab justkui oleks tulede automaatne kõrguseregulaator katki, kuigi käivitamisel tuled liiguvad üles-alla nagu varem ja tundub, et jäävad õigele kõrgusele pidama (öösel Viljandist Tallinnasse sõites ei saanud väga aru, et midagi valesti oleks).
Minu küsimused:
1. Trionic mainis mingis teemas, et ehitada D1S ümber D2S peale, mida see annab ja mis tööd on vaja selleks teha, mis on umbkaudne maksumus?
2. Kas automaatne tulede kõrguse regulaator on mingi vahetatav jupp või tuleb rohkem asju vahetada (kogu tuli?)?
3. Mis värk selle ballastiga on, mis tuled vilkuma paneb, mis sellega teha annab (kui peaks viga selles olema)?
4. Mis firma originaal Saabi xenoneid toodab ja mis vahel neil on näiteks Osramitega?
On veel kellelgi sellega seoses mingeid mõtteid?
Ikka Xenonid ja muud tuleprobleemid
Kahele küsimusele oskan midagi vastata
Xenonid on originaalis Philipsi toodang. Alternatiiv on Osram. Põhimõtteliselt rohkem usaldusväärseid Xenon pirnide tootjaid maailmas pole.
Xenoni blokid on Valeo toodang. Saab ainult originaalina.
Ja kui tule kõrguse reguaatori vea annab, siis ütleb reeglina TECH-2, mis viga.
terv, teager
Xenonid on originaalis Philipsi toodang. Alternatiiv on Osram. Põhimõtteliselt rohkem usaldusväärseid Xenon pirnide tootjaid maailmas pole.
Xenoni blokid on Valeo toodang. Saab ainult originaalina.
Ja kui tule kõrguse reguaatori vea annab, siis ütleb reeglina TECH-2, mis viga.
terv, teager
Minul ka vilkusid mingi aeg need xenonid. Vahetasin ära(sain kuskilt Philipsi D1S 1000.- tükk), ning peale seda oli asi korras. D1S ballastidega ei ole sul endal midagi teha, kuna need on koos pirnidega. Nüüd olen nende pirnidega sõitnud kaks hooldusvälpa, ning ilmselt tuleb varsti ka pirne uuesti vahetama hakata, kuna hakkavad vaikselt tuhmiks muutuma. Kusjuures ise tegingi mõtetes plaani, et hakkan neid iga 30000km tagant vahetama.
Samuti ütlesid mul vahepeal üles mõlemad kõrguse regulaatorid(armatuuris andis juba alarmi). Lasin ka need ära vahetada. Maksumus oli neil kahel kuskil ca 1500.- paar. Kõrguse regulaatorite vead saadki ainult techiga välja lugeda, kuna peale armatuuri märgutule sa teistmoodi aru ei saagi, et need tuksis on.
Vabandan, kui jutt vähe segane sai.
Samuti ütlesid mul vahepeal üles mõlemad kõrguse regulaatorid(armatuuris andis juba alarmi). Lasin ka need ära vahetada. Maksumus oli neil kahel kuskil ca 1500.- paar. Kõrguse regulaatorite vead saadki ainult techiga välja lugeda, kuna peale armatuuri märgutule sa teistmoodi aru ei saagi, et need tuksis on.
Vabandan, kui jutt vähe segane sai.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Veateade võib tekkida lisaks surnud kõrgusanduritele, ka läbimädanenud kõrgusanduri juhtmest.
Aga D1S on saatanast tõesti, vilgub ja intensiivsus väheneb ajaga liialt kiiresti. Mu meelest midagi väsib ka optikaga seoses ära, uute pirnidega on nähtavus ikka väga vilets. Arumaeisaa miks suur osa maailma autotööstusest kolib d1s peale üle, ainus põhjendus minu jaoks on et see võimaldab hooldusarvet suurendada.
Aga D1S on saatanast tõesti, vilgub ja intensiivsus väheneb ajaga liialt kiiresti. Mu meelest midagi väsib ka optikaga seoses ära, uute pirnidega on nähtavus ikka väga vilets. Arumaeisaa miks suur osa maailma autotööstusest kolib d1s peale üle, ainus põhjendus minu jaoks on et see võimaldab hooldusarvet suurendada.
Seega kui Philips on saast ja vajab iga ca 30K tagant vahetust, siis kas keegi oskab ka Osramite kogemust öelda?
Hetkel tundub, et lähen seda teed, et lasen lihtsalt kõrguse regulaatorid korda teha ja lihtsalt vaadata, mis selle tulede vilkumisega null-asendis on ning sügiseks, kui ilmad jälle pimedad, siis mõtlen uute xenonite peale.
Hetkel tundub, et lähen seda teed, et lasen lihtsalt kõrguse regulaatorid korda teha ja lihtsalt vaadata, mis selle tulede vilkumisega null-asendis on ning sügiseks, kui ilmad jälle pimedad, siis mõtlen uute xenonite peale.
Paneks enda xenoni probleemi ka siia siis. Nimelt põleb armatuuris teadagi mis tuli. Juhipoolne ei reguleeri ennast paika. Töötab ainult siis kui taeva manuaalselt kruttida. Märguande tuli kustub ka siis ära. Kundepoolne töötab nii nagu peab. Kui põleva tule taevast normaalkõrgusele reguleerin ja auto taaskäivitan, siis on jälle veatuli armatuuris ja näitab ainult maha. On kellegil sellist ühe tule jama ka olnud? Vaatasin andurid üle. Esimene oli oma sealt munast lahti tulnud. Panin tagasi ta oma kohapeale, aga kasu ei miskit.
Mis masinal sinu probleem esineb? Muidu tundub et viga on just selle poole automaatkõrguse ahelas, mõni juhe või pistik.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
2002 9-5. Tundub jah selline kahtlane asi olevat. Andur nagu iseenesest töötab. Aga jah, normaalkõrgusel ei tööta. Kui manuaalselt keeran tule üle teatud kõrguse, hakkab tööle. Normaalkõrgusel ei tõsta ennast üles ja jääb maha näitama.
Vigane võib olla ka juhtplokis.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Mõtled seda ballasti? http://www.auto-electronic.net/OEM-Xeno ... allast.jpg
Tundub see olema jh. Eelmise aasta lõpus maadlesin ühe Mazda 6 isendiga millel oli viga just selles juhtplokis. Eeldan et need plokid asuvad tule all, võin vabalt ka eksida. Proovi omavahel ära vahetada, siis saab lihtsaim viis järgi proovitud. kui tulemust ei anna siis peab hakkama edasi minema otsimisega. Nii ilma autot ja süsteemi nägemata on muidugi raske edasi aidata aga mingil põhjusel usun et nende plokkide vahetus tuvastab probleemi.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Mõtlesin ise ka, et peaks korra ära vahetama need. Nädalavahetusel nokitsemist nüüd natukene:D Teise ma juba eelmine aasta vahetasin välja, sest siis kustus tuli täitsa ära. Tänud nõuande eest! Eks annan teada, mis tulemus on.
Sai siis proovitud. Kasu ei midagi. Täna juhtus selline naljakas asi, et pooled vahetusid ära. Juhi poolne töötab ja kundepoolne maas:D Algul kerib ülesse ja siis hakkab vaikselt alla laskma kuni lõpuni välja. Tegin ühe pikema otsa ka ja lampi sõidu pealt vea märguanne kustus ja tuli oli norm kõrgusel. Väga veider lugu ikka küll. Juhtmed kuskil lühises vms vist:freak:
Sai siis proovitud. Kasu ei midagi. Täna juhtus selline naljakas asi, et pooled vahetusid ära. Juhi poolne töötab ja kundepoolne maas:D Algul kerib ülesse ja siis hakkab vaikselt alla laskma kuni lõpuni välja. Tegin ühe pikema otsa ka ja lampi sõidu pealt vea märguanne kustus ja tuli oli norm kõrgusel. Väga veider lugu ikka küll. Juhtmed kuskil lühises vms vist:freak:
Nii uuel autol peaks olöema juba tulede aju mis võib ka aegajalt sellist vimkat teha, külmjoode või muul põhjusel tekkinud. Proovi tulede aju üles leida ja loksuta pistikut kui võimalik, parim oleks kui saaks pistiku tagant võtta ja piiluda klemmide olukorda. Tead sa auto ajalugu ka? Ehk on Pärnus kunagi "suplust" harrastanud auto. Samas pole ka juhtmete lühis või murdunud kiud isolatsioonis võimatu. Kas vahetasid kõik tagasi nii nagu ennem oli?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Panin jah kõik endiseks. Nagu ma aru olen saanud, siis need tulede sees olevad blokid ongi vist nagu tulede juht plokid. Võin ka eksida. Ise mõtlesin mõne targema elektriku kätte viia auto. Ajalugu teada, ujumas pole käinud:D Ise arvan mingit ühenduse või juhtme jama. Nüüd läksid ilmad soojemaks ja kuivemaks ja lambist hakkas tööle. Eks näis mis ta täna teeb:D
Tule sees on kõrgepinge ballast ja regulaatorid, nn. juhtmoodul asub üldjuhul väljaspool tuld ja tavaliselt tule all.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kas see tulede automaatne üles-alla regullimine mingi tagasilla küljes oleva(te) anduri(te)ga ei käinud? Vastavalt auto koormale keeratakse siis ka tulesid... Ja kui seal midagi omadega pucciinis on, siis keeratakse tuled kõige madalamasse asendisse, et kedagi ei hakkaks kogemata pimestama.
Kui selle viga siis minu praktika näitab et peaksid jamama mõlemad ja sünkroonis.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Nii palju kui netis otsinud olen, siis nende andurite veaga tegutsevad mõlemad tuled. Väga kahtlane asi igatahes. Nüüd peale paari kuud vahetusid pooled ära. Pees tuli sai äkki terveks ja hakkas teine jamama. Naerma ajab see asi juba. Algas asi sellest üldse,et sai päris pikalt mõõda sopast kruusateed sõidetud. Ja lõi tule põlema. Algul ei saanud väga arugi. Koju jõudes sain aru milles asi on. Ja siis järgnevatel päevadel oli selline asi et hommikul ei töötanud ja kui auto natukese aja pärast käivatsin hakkasid tööle. Naksutasin süütelukuga siis, mingi 4st korrast ühega hakkas tööle. Nüüd lõpuks vaatasin andurid üle. Esimesel oli see hoob lahti tulnud oma pesast. Panin ta siis tagasi ja kõik oli kena. Õnnelik olin lausa, kuni järgmise hommikuni. Ja eile lampi maantee peal hakkas jälle tööle. Seniks kuni auto välja suretasin. Päris vihaseks teeb see asi.
Vanad ja mis pirnid sees on?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Õige, sorry. Mul ka muudes foorumites xenonite teemal palju kirjutamist ja ei jõua kiiresti kõike eanm vanas peas ilusti ritta seada.

Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
tulede "aju" on kummalgi tulel eraldi ja ühekordselt programmeeritav. kui osta kasutatud osa, siis peaks veenduma, et tegu oleks sama poole tulega. vastasel juhul tekib autol 2 parema või vasaku poole tuld ja tekib konflikt.
9-3ss-l pole vahet.
kõige lihtsam oleks ikka esmaselt tech2-ga üle käia.
9-3ss-l pole vahet.
kõige lihtsam oleks ikka esmaselt tech2-ga üle käia.
Sai siis juhe taha täna pandud ja ilmnes järgmine asi:B3435 The e/motor of a drive of adjustment of an inclination of headlights is faulty. Ehk siis kui õieti aru sain, et kõrguseanduri juhe kuskilt puruks? Aga imelik on see, et mõjub ainult ühele tulele.