Kuna tekkis segadus ühe tellimusega austraaliast, siis küsin igaksjuhuks ka siit.
nimelt kas on eestis firmat, kes pakuks alalisvoolu mootorit võimsusega ca 500...800W. pinge oleks 12V või veelparem 24V
pöördeid võiks olla ca 1500, aga pole nii oluline.
vaja DC el. mootorit
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Võibolla pole just see mida vajad, aga autode startermootor on enamasti võimsusega u. 1...2kW. Pöörded paksid samuti sobima ainult et muud 'mittevajalikku' nänni on küljes, naga tõmberelee, pendiks jne.
Ehk on seal
http://www.elektrimootorid.ee/
Ehk on seal
http://www.elektrimootorid.ee/
Need ei kannata pikalt käitamist ja voolud on ka liiga suured 
juba mõtlesin starterite ja eriti vintside mootorite peale (siin on sobivad olemas) aga hea oleks kui ei peaks lisavidinate eest maksma. ja eriti hea, kui mootorile oleks standard kontroller ka juba olemas.

juba mõtlesin starterite ja eriti vintside mootorite peale (siin on sobivad olemas) aga hea oleks kui ei peaks lisavidinate eest maksma. ja eriti hea, kui mootorile oleks standard kontroller ka juba olemas.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
lisaks veel palju pappi on asjale kulutada, võimsust...Algselt postitas: stennadi
Kui sa räägiks paari sõnaga milleks seda mootorit vaja on äkki oleks kergem inimestel pakkuda.
Mina vana elektriteoreetikuna pakuks 3 faasilist asünkroonmootorit ja sagedusmuundurit

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
päeva jooksul peaskin vaatama, mis andmed on yhel lennuki kytuseymbepumpamise pumbal.
ja kas see yldse veel alles on.
ja kas see yldse veel alles on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Hetkel on meil tudengitega nn. ATV projekt käsil, kus idee on ATV raamle ehitada lihtne UGV (unmanned ground vehicle)
kuna tegemist on poolsemestri projektiga, siis on asjaga kiire. hetkel on meil olemas 300W mootor, aga see jääb arvutuste järgi nõrgaks. ootasime 3 nädalat tagasi 500w motorit aga eile selgus, et austraalased olid krediitkaardiga midagi segi ajanud ja pole veel teele pannudki.
Sel nädalal katsetame 300w maaotorit aga tõenäoliselt jääb nõrgaks.
Projekt ise siin: http://deepthought.ttu.ee/mechatronics/ ... &m=mhk0020
raha tahaks võimalikult vähe kulutada 3k ekk oleks enamvähem sobiv.
lisaks küsin nüüd juba tugevate IT meeste käest, kas keegi on USB seadet suutnud oma C++ rakendusega tööle panna. Vaja oleks lugeda USB joysticku väljundit. Ise sain mingi koodijupiga tööle, aga kood on .NET meie aga kasutame praegu C++ 2005 Standard.
Kui keegi on kõva käsi DirectX SDK või mängude programmeerijana siis oleks nõuanded abiks.
kuna tegemist on poolsemestri projektiga, siis on asjaga kiire. hetkel on meil olemas 300W mootor, aga see jääb arvutuste järgi nõrgaks. ootasime 3 nädalat tagasi 500w motorit aga eile selgus, et austraalased olid krediitkaardiga midagi segi ajanud ja pole veel teele pannudki.
Sel nädalal katsetame 300w maaotorit aga tõenäoliselt jääb nõrgaks.
Projekt ise siin: http://deepthought.ttu.ee/mechatronics/ ... &m=mhk0020
raha tahaks võimalikult vähe kulutada 3k ekk oleks enamvähem sobiv.
lisaks küsin nüüd juba tugevate IT meeste käest, kas keegi on USB seadet suutnud oma C++ rakendusega tööle panna. Vaja oleks lugeda USB joysticku väljundit. Ise sain mingi koodijupiga tööle, aga kood on .NET meie aga kasutame praegu C++ 2005 Standard.
Kui keegi on kõva käsi DirectX SDK või mängude programmeerijana siis oleks nõuanded abiks.
sagedusmuundur ja sobiv AC mootor on olemas, aga kuna vooluvõrku lähedale ei jää ja plaan on jääda 24V akude peale siis hetkel ei taha AC mootorit panna. Muunduriga ju saaks aga see ikka ei meeldi. Kadusid tuleb niigi.Mina vana elektriteoreetikuna pakuks 3 faasilist asünkroonmootorit ja sagedusmuundurit
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: Zazou
Projekt ise siin: http://deepthought.ttu.ee/mechatronics/ ... &m=mhk0020
Vägev värk. Peab kuu aja pärast ehk kaema tulema.
Keda huvitab, siis online pilt meie laborist: http://193.40.245.182/
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
motol kirja polnud aga tundub, et jääb väikeseks. ;(
ehk oskad aidata, kust saaksin reduktori 1:7
pöördeid välja kuni 600. ja 3 kw sewle motole?
ehk oskad aidata, kust saaksin reduktori 1:7
pöördeid välja kuni 600. ja 3 kw sewle motole?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: Zazou
sagedusmuundur ja sobiv AC mootor on olemas, aga kuna vooluvõrku lähedale ei jää ja plaan on jääda 24V akude peale siis hetkel ei taha AC mootorit panna. Muunduriga ju saaks aga see ikka ei meeldi. Kadusid tuleb niigi.Mina vana elektriteoreetikuna pakuks 3 faasilist asünkroonmootorit ja sagedusmuundurit
Energeetikateaduskonna ajamite kateedrist peaks saama mootori valikuks ja juhtimiseks parimaid soovitusi. Ja julen enda juurde jääda, et sagedusmuunduriga on seda vigurit lihtsam juhtida (elektrooniline juhtimine). Enamik sagedusmuundureid töötab üle alalisvoolu (12V) ehk sealt palju kadusid ei lisandu.