Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#26

Kusjuures selle tagatulede puhastamisega oli hullumaja :S mina ei jõudnud seda eile teha sest et terve tagapaneel VW Passatil tuiskas paari kilomeetri jooksul jälle täis
Gunn
Postitusi: 188
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero 2004

#27

Aknast välja vaadates tundub et täna tuleb show nimega "totaalne kaos liikluses" vol 2 :evil:
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#28

Raplas tuiskab taevast valgeid räitsakaid niiet halb hakkab.... Linna vahel käib uisutamine ühest teeservast teise... Vaevalt et see mujalgi eriti teisiti on.... Ettevaatust liikluses, ise istun toas ja nina välja ei pista:red:
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#29

Siin kloostri taga metsas tuleb kah paksu valget vatti taevast alla ja autod lasevad rõõmsalt vastlaliugu :drive:, aga ma eelistan kelku :P , on aga keski vastlapäevaks vahva pehme lume tellinud!
Lähen laenan garaažimeestelt ree ... mäekülg on siin Pirita ürgoru veerel omast käest võtta.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#30

Lund on niipalju, et ei tulegi meelde talve kus peaks nentima, et ilma rookimata mina masinaga aiast välja sõita ei saa...
Kasutaja avatar
toolip
Postitusi: 178
Liitunud: R Dets 24, 2004 8:37
Asukoht:
Auto:

#31

tulin just nõmmelt suusatamast:) pole seda lund midagi niipalju:) rajad leiab veel üles
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#32

Algselt postitas: stennadi
Kusjuures selle tagatulede puhastamisega oli hullumaja :S mina ei jõudnud seda eile teha sest et terve tagapaneel VW Passatil tuiskas paari kilomeetri jooksul jälle täis

kusjuures siin paistab välja, et uuemad saabid ei hiilga aerodünaamikaga. aerodünaamika ei seisne esiotsa teravaks lihvimises vaid ka tagumisel otsal on tähtsus. ei mäletaks, et oleks probleemi vana saabi tagumise otsa üle krohvimisega sõidu ajal. 9000 sõites linnas 5 km ja ongi tagumine ots mitme cm paksuse jama all.
Kasutaja avatar
smr
Postitusi: 124
Liitunud: P Jaan 29, 2006 16:14
Asukoht:
Auto:

#33

kusjuures siin paistab välja, et uuemad saabid ei hiilga aerodünaamikaga. aerodünaamika ei seisne esiotsa teravaks lihvimises vaid ka tagumisel otsal on tähtsus. ei mäletaks, et oleks probleemi vana saabi tagumise otsa üle krohvimisega sõidu ajal. 9000 sõites linnas 5 km ja ongi tagumine ots mitme cm paksuse jama all.
Võtan riski noorliikmena küll segast peksta, kuid mida sa mõtled aerodünaamika all? Kas see, et auto saab kiirelt lumest puhtaks või see, et auto liigub võimalikult valutult läbi õhu? Kas üks on teise vastand?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#34

Eeeh, aerodünaamika on aerodünaamika. Ei ole olemas head aerodünaamikat ega halba nagu ole olemas head füüsikat ega halba füüsikat.

Mida tähendab aerodünaamika autode jaoks, mida lennukite jaoks?

Auto jaoks on peamiselt oluline võimalikult väike õhutakistus. See tähendab siis sisuliselt väiksema energiakuluga punktist A punkti B jõudmist. Õigemini punktist A punkti B siirdumisel tehakse vähem tööd õhutakistusega võitlemisel. Ilmselt tõstavad pöörised ja turbuelentsid auto õhutakistust ja loomulik oleks neist vabaneda. Pöörised aga tähendavadki peamiselt auto tagaotsa "krohvimist" viie kilomeetriga.

Sportlikumate autode puhul tähendab hea aerodünaamiline lahendus veel seda, et auto "imetakse/surutakse tee külge".

No lennukit jaoks on oluline et see õhus pühiks. Aerodünaamika seadused on siingi abiks.

Suur@ei tea aerodinaamikast üldiselt suurt midagi
maxuud
Postitusi: 534
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#35

Ilm on küll super. Väga õige, lapsepõlv tuleb meelde. Täna peaks juba küsima, et kes oma auto kiiremini lume alt leida suutis.

OT. Aerodünaamika on classicutel vaieldamatult hea. Aga 900 luukpäral (sedaanil ka) on tagatuled nii all, et suurema sajuga koguneb palju lund kohe pamperi peale, mis katab tuled kinni. Seevastu 9000 -del on tuled juba kõrgemal ja sellist asja ei teki, kuigi pära on püstine.
Vasta