Saabianti tegi asja nüüd korda, ei haise enam midagi ja takkaotsa tõid mulle auto ise ära ka, kuna mitu korda pidin käima.
Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]
Nii,
Tulede kojamehed on sattunud keset tulesid, mõlemad natuke erinevas asendis. Ei märganud ka mismoodi juhtus, igatahes kui vett lasta siis seisavad.
Mis seal tuksis võib olla ja kuidas nad õigesse asendisse saab? Iseenesest see mittetöötamine ei heiduta. Kas mõnest kaitsmeresetist vms aitaks et uuesti saada õigesse asendisse või põleb seal midagi läbi?
Ja kas on võimalik kuidagi nii teha et kui nad sealt üldse ära võtta siis enam ei pritsiks vett ka tuledele, sest see ei oma siis enam mõtet...
tänud
Tulede kojamehed on sattunud keset tulesid, mõlemad natuke erinevas asendis. Ei märganud ka mismoodi juhtus, igatahes kui vett lasta siis seisavad.
Mis seal tuksis võib olla ja kuidas nad õigesse asendisse saab? Iseenesest see mittetöötamine ei heiduta. Kas mõnest kaitsmeresetist vms aitaks et uuesti saada õigesse asendisse või põleb seal midagi läbi?
Ja kas on võimalik kuidagi nii teha et kui nad sealt üldse ära võtta siis enam ei pritsiks vett ka tuledele, sest see ei oma siis enam mõtet...
tänud
Teager siin teemas lammutab 9000-de kojamehi, 9-5 peaks sarnane olema - http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3673
2000km ja natuke pealegi trip tehtud. Oh seda sõidumõnu!
Lätis suutsin natuke ninale haiget teha. Mingil põllal telkimiskohale lähenedes (sissesõidetud rada ikka) ei märganud järsku lohku mis risti rajaga käis ja sõitsin kõmaki esiosa põhjaga sinna sisse. Midagi hullu ei juhtunud - ühe uduka 2 kinnitust läksd ainult pooleks. Siit küsimus - kas need kinnitused on bampri külges või on võimalik eraldi vahetada (autot tõsta pole jõudnud et alla korralikult näeks).
Teine küsimus seoses kliimaga - jube tihti lähvad kondentsvee äravoolu torud umbe. Salongifilter peaks seda sodi püüdma või mismoodi see nii juhtub (eriti pärast kruusateid)? Ei ole väga hea koguaeg salongi kuivatada....
Lätis suutsin natuke ninale haiget teha. Mingil põllal telkimiskohale lähenedes (sissesõidetud rada ikka) ei märganud järsku lohku mis risti rajaga käis ja sõitsin kõmaki esiosa põhjaga sinna sisse. Midagi hullu ei juhtunud - ühe uduka 2 kinnitust läksd ainult pooleks. Siit küsimus - kas need kinnitused on bampri külges või on võimalik eraldi vahetada (autot tõsta pole jõudnud et alla korralikult näeks).
Teine küsimus seoses kliimaga - jube tihti lähvad kondentsvee äravoolu torud umbe. Salongifilter peaks seda sodi püüdma või mismoodi see nii juhtub (eriti pärast kruusateid)? Ei ole väga hea koguaeg salongi kuivatada....
Aa...see teema ka ju siin.
Vahepeal tehtud õlivahetus koos filtritega ja livkiidne molli sai sisse seekord. Enne talve peaks veel nahahoolduse ära tegema.
Kusjuures vahepeal lugesin ka, et vin koodid mis Y-ga algavad peaks justkui 2000a masinad olema. Eks ta siis nii olegi, aga esmane reg on 99...
EDIT: samas osad vin dekooderid annavad justkui 99 teised 2000. aru ei taipa...
Lisan siia pildi manualist:
Mille järgi klapib kerel olev SE ja aasta 2000.
Lisaks:
...saan selle järgi aru et SE variandil peaks justkui olema Kardoni helisüsteem, aga tagaaknal on mul kõlarid nähtamatud. Oskab keegi seda kommenteerida? Keegi välja rookinud või....
Lisatud failid
Vahepeal tehtud õlivahetus koos filtritega ja livkiidne molli sai sisse seekord. Enne talve peaks veel nahahoolduse ära tegema.
Kusjuures vahepeal lugesin ka, et vin koodid mis Y-ga algavad peaks justkui 2000a masinad olema. Eks ta siis nii olegi, aga esmane reg on 99...
EDIT: samas osad vin dekooderid annavad justkui 99 teised 2000. aru ei taipa...
Lisan siia pildi manualist:
Mille järgi klapib kerel olev SE ja aasta 2000.
Lisaks:
...saan selle järgi aru et SE variandil peaks justkui olema Kardoni helisüsteem, aga tagaaknal on mul kõlarid nähtamatud. Oskab keegi seda kommenteerida? Keegi välja rookinud või....
Lisatud failid
Ty
Mingi hetk nüüd kuskile remondimeeste poole minek aga igaksjuhuks küsin:
Juhtus nii et peale korralikku kiirendust hakkas kurvis õlituluke vilgutama, siis jäi põlema. Suretasin auto välja, lasin seista, kontrollisin taset, normis. Ok, mingi surve teema. Siis mingi hetk vilgutas just kiirendades jälle tuld. Nüüd mõned kilomeetrid vaikus olnud.
Mida oodata (ja summasid võib u2u teel pritsida)?
Juhtus nii et peale korralikku kiirendust hakkas kurvis õlituluke vilgutama, siis jäi põlema. Suretasin auto välja, lasin seista, kontrollisin taset, normis. Ok, mingi surve teema. Siis mingi hetk vilgutas just kiirendades jälle tuld. Nüüd mõned kilomeetrid vaikus olnud.
Mida oodata (ja summasid võib u2u teel pritsida)?
-
Viki
- SaabiJumal
- Postitusi: 501
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
teadmata su kompetentsi lihtsalt igaks juhuks mainin, et korduvalt tuleb ette olukordi kus inimene vaatab õlitaset käigukasti varda järgi.
muidu osaliselt meenutab madala õlitaseme teemat küll
muidu osaliselt meenutab madala õlitaseme teemat küll
teadmata su kompetentsi lihtsalt igaks juhuks mainin, et korduvalt tuleb ette olukordi kus inimene vaatab õlitaset käigukasti varda järgi.
muidu osaliselt meenutab madala õlitaseme teemat küll
Ma kallan sinna päris tihti õli juurde kuna ta mul suht joodik, niiet ei aja käimakasti vardaga segamini. Lasin tunnikese jahtuda ja käivitades klõbin kadunud.
-
konks222
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Mina ei julgeks peale sellist pulli küll enam edasi sõita. Ennem selgitaks põhjuse välja. Kas must õlipumbasõel, vigane filter, vigane surveandur.................. Enamasti lõppevad sellised asjad mootori vahetusega.

