Tervitus
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1713153
Plaanis seda masinat lähiajal vaatama minna, aga äkki keegi on juba käinud või teab midagi selle auto käekäigu kohta? Interneti järgi keelde- avariisid pole olnud aga samas on auto viimase 3 aasta jooksul 3x omanikku vahetanud.
Omaniku jutu järgi ei puhu kliima külma, kas näiteks kliima kompressorit ja radiaatorit on mõtet kasutatult ka osta või on see mõttetu raha tuulde loopimine?
Tänud ette
Ostuabi: 9-5 Tartus, 060BAL
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Masina puhul kindlasti vaja spetsialisti kõrva kes kuulaks kas kett veel kestab kuigi seegi pole 100 prossa garant:wise:
Ketti mida sa kuuled? Lammutamiseks lähevad tavaliselt nad saalte ringi pärast, ja seda sa ei kuule ära, ainult kui juba ringid tehtud ja hirmus kolin sees.
__In Boost We Trust__
Käisin täna pilli kaemas. Lühidalt võiks öelda, et hind on seisukorrale vastav. Vigadest: kõrvalistuja poolne tagumine uks tugevalt kriimuline (valged kriimud), üks valge kriips jookseb ka juhiukse keskelt. Juhiuksel alt äärest plastik lahti ja väike roostetäpike. Põhja all mõned korgid üsna hiljuti mastiksit näinud, aga kraapisin seal veits ja alt oli ilus. Pigem siis korgid puudu vms olnud. Kõige hullem on tagaluugiga- seesmine alumine äär täitsa läbi (välja veel ei paista)+ numbrimärgi juures üks koht kust värv maas. Tagaluugi amordid ka väsinud (aga käepärase toika saab kaasa
). Kliima külma ei puhu, aga muidu liigutab õhku igas suunas.
Rihm vahetatud 30k tagasi, kett ja mootor üldse tegid normaalset häält. Vedelikud normis. Sumpa korralik, aga tagapütt on ilmselt esimene mis läheb, natuke oli väsimuse märke. Kliima display pikslid väsinud.
Rehvid mingid Michelinid millel naelad välja tõmmatud. Auto pidi viimasel ajal pigem tagavaraks olema ja vähe sõitma.
Esisillas pidi õõts läbi olema. Kolistasin küll aukudes, aga ei kuulnud. Samuti pidi vahepeal gaasiklapp vms limp-home viskama.
Positiivse poole pealt- karterituulutuse kit oli olemas, tiivakaared korralikud, tõstekohad sirged, kiirendas hästi, SID pikslid kõik korras.
Kas 2,3 mootoritel polegi turbo näidikut salongis või on seal midagi käpitud- vahetatud?

Rihm vahetatud 30k tagasi, kett ja mootor üldse tegid normaalset häält. Vedelikud normis. Sumpa korralik, aga tagapütt on ilmselt esimene mis läheb, natuke oli väsimuse märke. Kliima display pikslid väsinud.
Rehvid mingid Michelinid millel naelad välja tõmmatud. Auto pidi viimasel ajal pigem tagavaraks olema ja vähe sõitma.
Esisillas pidi õõts läbi olema. Kolistasin küll aukudes, aga ei kuulnud. Samuti pidi vahepeal gaasiklapp vms limp-home viskama.
Positiivse poole pealt- karterituulutuse kit oli olemas, tiivakaared korralikud, tõstekohad sirged, kiirendas hästi, SID pikslid kõik korras.
Kas 2,3 mootoritel polegi turbo näidikut salongis või on seal midagi käpitud- vahetatud?
Turbo kella sellel ei peagi olema ja tundub et jutu järgi autot küll selle raha eest.
Igale masinale peab mõned sajad lisama kui tahad muretult kulgeda.Eks ta loterii ole paljugi jääb esmapilgul tuvastamata.
Igale masinale peab mõned sajad lisama kui tahad muretult kulgeda.Eks ta loterii ole paljugi jääb esmapilgul tuvastamata.