õnnetu värk

Paisupaagi korki ei tohiks lahti keerata, kui jahutusvedelik on kuum. Võib juhtuda, et saad selle korgiga ja kuuma jahutusvedelikuga litaka mööda nägemist.... ja paisupaagil korki maha keerates jahutusvedelik tahab üle ääre tõusta. (peab õhku vaikselt välja laskma, muidu tõuseb kohe üle ääre):(
Paisupaagi korki ei tohiks lahti keerata, kui jahutusvedelik on kuum. Võib juhtuda, et saad selle korgiga ja kuuma jahutusvedelikuga litaka mööda nägemist.... ja paisupaagil korki maha keerates jahutusvedelik tahab üle ääre tõusta. (peab õhku vaikselt välja laskma, muidu tõuseb kohe üle ääre):(
duh... võib ja peab...
Ei pea ja ei või... Jahutussüsteemis on rõhk ette nähtud, seda selleks, et tõsta jahutusvedeliku keemistemperatuuri. Paisupaagi kork on ka ülerõhuklapiks ja peab laskma liigse rõhu välja! Kui ta seda ei tee, on ta vigane ja tuleks vahetada. Ja kui on nii palju rõhku süsteemis, et voolikud ja radikad lendama hakkavad, siis on kusagil midagi väga mäda ja selle autoga tuleks kiiremas korras remonti suunduda.
Kui kuumal mootoril keerata paisupaagi kork maha, langeb rõhk süsteemis ja vedelik võib seetõttu keema minna! See ei loe, et keerad vaikselt, et kork veel natuke peal on, sealt vahelt võib sellegipoolest keevat vedelikku igas suunas välja pritsida. Tulemuseks võib olla hunnik põletusi korgikeerajal.
Ärge kurat õpetage inimesi, et muudkui peab ja võib!