Ikka Xenonid ja muud tuleprobleemid
- Oliver777
- Postitusi: 302
- Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Jaguar XF Sportbrake
See regulaator peaks mõlemad tuled tõstma ikka samale kõrgusele, et ei tohiks oleneda kumma poole tuld ta tõstab, iseasi kuidas tuled ära vahetad omavahel, või mis plaan sul täpselt sellega on !?
Saab 9-3 MapTun Performance
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kodanikud ei pööranud miskipärast tähelepanu asjassepuutuvale vihjele:
e/motor of a drive of adjustment of an inclination of headlights is faulty.
e/motor võiks maakeeli olla ehk elektrimootor
e/motor of a drive of adjustment of an inclination of headlights is faulty.
e/motor võiks maakeeli olla ehk elektrimootor
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Endal mõni aeg tagasi oli juhtum kus võtsin tule tagant pistiku ära kuid akut polnud lahti ühendanud ning hiljem pistiku tagasi ühendades andis samuti kõrgusregulli mootori errorit. Tech2-ga sai veakood kustutatud ning peale seda toimis kõik endistviisi.
Võid lasta tech 2-ga asjatundjate juures veakoodi eemaldada ning proovida kas miskit muutub. Kui ei siis ilmselt ongi mootor vigane ja see võib päris kalliks minna.
Võid lasta tech 2-ga asjatundjate juures veakoodi eemaldada ning proovida kas miskit muutub. Kui ei siis ilmselt ongi mootor vigane ja see võib päris kalliks minna.
Kas sul andis ainult veakoodi või oli probleem ka reaalselt olemas? On juhuseid kus veakoodi registreerib ära aga toimib.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Nii päev õhtus ja mure lahendatud:) Pistiku juhtmed mis ballasti lähevad olid ära murdunud mingi ime läbi. Väike tinutus ja asi korras jälle. Ühe korra juba vaatasin neid, aga siis ei hakkanud nagu silma. Ju siis polnud veel päris murdunud ja ei andnud lihtsalt ühendust. Nüüd võib rõõmsa meelega jälle sõitma minna.