Algselt postitas: teager
Tänases autolehes on 3 lehekülje pikkune artikkel Saab 9000. Nende veebiväljaandes pole kahjuks rohkem juttu kui niipalju:
* Autoturg
Kasutatud auto – vaatluse all on SAAB 9000.
Nõunik. Polstrivahetus ei ole odav lõbu.
terv, teager
Polstrijutt on vist juba teine artikkel.
Kas keegi piraatlusega ei taha tegeleda?? Et skänniks sisse või nii... Ehh, peab ikka ise ostma. ega ta tühi vist väga palju maksa ka. (Vaatan, et aasta tagasi on alla 20 eegu maksnud.)
Minu auto jah. Pole ise jõudnud veel ajakirja endale sebida ning olin viisakas ajakirja tootjate ees ning ei teinud enne tänast lärmi. Eks huvilised peavad siis Autolehe ostma täna
Ega mul polegi midagi Iff-i auto seisukorra vastu, lihtsalt kui pole midagi öelda, siis milleks oma juttu mingi juraga pikendada. Täpselt sama asi on müügikuulutustes "lisade" nimekirja pikendamisega (peatoed ees ja taga jne).
Algselt postitas: Nastix
Tänud teager, sai läbi loetud.
"Allauto" meister/ülevaataja sõnavõtt on mõnusalt sisutihe - a la "tagaluugi amordid" ja "sõitjateruum nagiseb."
Nad uurisid raputasid ning torkisid mu autot 1,5h nii maa peal kui tõstuki otsas. Sihuke suhteliselt pikk "OK" nimekiri oli lauapeal
Siinkohal võib öelda, et see on kõik tänu Trionicule, kes mu Rootsi kaasal silma peal hoiab.
Edit: Tagaluugi amordid on ka nüüdseks juba vahetatud.
Ostsin kah ajakirja. Mõned väited on üsna jamad mumeelest. Margus on tonniste kohta käivaid vanu artikleid kohati liialt tõe pähe võtnud.
Näiteks vaidlen tugevalt vastu väitele et automaatkast on nõrk (seda kummutab ka Trionicu kokkuvõte). Foorumist on viimase aasta jooksul vaid üks aut. kasti jama läbi käinud ja seegi oli Roadrunneri autol, mis enne RR'i kätte sattumist oli üsna s*tas seisus (kehvasti hooldatud).
Samuti on jutt, et paljudel kliimaseadmed ei tööta, kuidagi udune. Kliimaseadmete vead on ju üsna konkreetselt määratletavad (mingi kondi toru algusaastate mudelitel) ja harvad. Noh, ok, on veel mingisugused lihtsad (õigemini valutult remonditavad) vead seoses klappide mehhanismidega, aga tõsiseid kliimaprobleeme pole.
Rohkem hetkel ei kritiseeri. Ei tule meelde lihtsalt.
Huvitav, palju peale www.saabnet.ee reklaami ilmumist autolehes (IFFi kommentaar) lehe vaatajate/registreerujate arv tõusis ?
Aga ma ei saa aru ikka sellest, et 2k saabi rattalaagri ja 12-14k ketimängu vahetuse eest on AL hinnangul kallis, samas näiteks 4.2 mootoriga audi rihmavärgivahetuse eest (mida teed iga 100k järel vähemalt) 8k revalis maksta on ok.
Ehk miks ajakirjanikud lubavad teistele premium-markidele mõningaid kalleid varuosi kui iseenesestmõistetavaid , aga saabi puhul märgitakse see ära.
Algselt postitas: epsum
Aga ma ei saa aru ikka sellest, et 2k saabi rattalaagri ja 12-14k ketimängu vahetuse eest on AL hinnangul kallis, samas näiteks 4.2 mootoriga audi rihmavärgivahetuse eest (mida teed iga 100k järel vähemalt) 8k revalis maksta on ok.
Ehk miks ajakirjanikud lubavad teistele premium-markidele mõningaid kalleid varuosi kui iseenesestmõistetavaid , aga saabi puhul märgitakse see ära.
Usun. et AL hinnangul on ka 4,2 mootoriga audi rihmavärgivahetus kallis. Ega 4,2 mootoriga audi pole ka mingi tavaaudi. Samas mingisuguse nn tavaauto rihmavahetus võib vabalt 4-5 kilo maksma minna, ning seda ei peeta kalliks. Epsumi jutus on iva, kuigi 4,2 modra ei ole hea näide.
Noh ma pigem arvan, et kuna jutt käis tegelikult 90'ndate alguse poole jäävate 9000'ndate kohta, mis maksavad seal ca 30.000 Siis antud hinnale on 12-13 tuhat ikka üpris suur hind. Sama ka muude varuosade kulude kohta. Samas kui võtta minu aasta masin siis selle hinna suhtes jälle ei ole enam nii kallis.
üldiselt kui seda artiklit lugeda siis mina küll ei kipuks saabi ostma...kõik tundub nii kallis olevat, aga tegelikult ple asi üldse nii hull.
Aga paratamatult kui nüüd inimesed loevad seda siis jääb selline mulje et "mina seda autot küll pidada ei jõua", mis kokkuvõttes viibki saabi turuhinna nii alla, kuna lihtsalt nõudlus puudub:(
Laiemas plaanis on halba ikka ka. Uue auto ostjale loeb see ka kui hästi auto järelturul hinda hoiab. Ja selle all kannatab uute autode müük.
Oletame et potentsiaalsel ostjal on võrdluses uuena täpselt sama hinda maksvad ja igati võrreldavad Audi ja Saab. Kui 4 aasta pärast liisingu lõppedes, on Saabi turuhind 100k odavam kui Audil, siis sisuliselt on ostja jaoks ju Audi 100k odavam.