Võimalikud variandid siis kas 2.0 mootor, 2.3 või 2.5 v6. (93-96 aasta)
Kuidas üldse saabi mootorid vastu peavad, mis juba 150tuh ja rohkem sõitnud ?
Millised on saabi nõrgad kohad ?
Kas kere on tsingitud ?
Loodan, et keegi aitab pisut saabide vallas, kuna endal täielikult kogemus puudub.
Ette tänades,
Addinol
plaan soetada saab 900
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Hei!
Soovitan sulle 2.3 mootorit - resurss suurem ja maanteel võtab vähem kütet. Linnas kulu suht sama 2.0 ja 2.3 motol. 2.5V6 kasutab põhimõtteliselt sama mootorit mis vectra 2.5 125KW - kui hooldada korralikult siis kestab. Saabi mootorid on siis 2.0 ja 2.3 - pommikindlad võiks öelda
250k pole neile probleem kui on hästi hoitud. Nõrku kohti eriti ei olegi. esisild on tugev, mootor tugev, elektroonika töökindel. Kui raipe otsa satud, siis maksad muidugi vaeseks ennast. Kui hea isendileiad, siis sõidad regulaarse hoolduse juures oma auto ka oma pojale. Kere on poolenisti tsingitud - täpselt alumine pool. Endal 1995a auto shveitsist ja pole rooste täppigi kuskil 
Soovitan sulle 2.3 mootorit - resurss suurem ja maanteel võtab vähem kütet. Linnas kulu suht sama 2.0 ja 2.3 motol. 2.5V6 kasutab põhimõtteliselt sama mootorit mis vectra 2.5 125KW - kui hooldada korralikult siis kestab. Saabi mootorid on siis 2.0 ja 2.3 - pommikindlad võiks öelda


- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
wilddog, su jutus on vasturääkivused... kõigepealt on auto pea pommikindel ja siis "Kui raipe otsa satud, siis maksad muidugi vaeseks ennast".
OK, norin natuke.
Tegelikult mina soovitaks just turbomootorit. see 2.3 vabalthingav pole ei liha ega kala. Rahulikult sõites pole bensukulu selle turbokone puhul sugugi suurem kui ilma turbota autol (no õite pisut, aga see ei loe..
). Samas on sul võtta piisav varu turvaliselt mööda sõiduks jms.
Hooldust tahavad nad kõik ja üldiselt korralikku hooldust. Natuke on see ilmselt kallim, kui mõnel teisel margil, aga tasub end selle peale kestvusega ära. 2.5 v6 on opeli moto, sõidab hästi aga kulukas remontida, kui miskit läheb. See 150t km on üldiselt paras sissesõiduperiood..
Üldiselt ei tasu taga ajada kõige odavamat eksemplari. Rahakoti jaoks on kasulikum võtta kallim kuid see eest vähem remonti vajav isend. Parem kui on olemas ajalugu autol, teenindusraamatu näol siis. Enne ostu lase spetsidel läbi vaadata see auto. Natuke ringi vaatad siin foorumis, siis leiad ilmselt ka üles, kes need spetsid on.

Tegelikult mina soovitaks just turbomootorit. see 2.3 vabalthingav pole ei liha ega kala. Rahulikult sõites pole bensukulu selle turbokone puhul sugugi suurem kui ilma turbota autol (no õite pisut, aga see ei loe..

Hooldust tahavad nad kõik ja üldiselt korralikku hooldust. Natuke on see ilmselt kallim, kui mõnel teisel margil, aga tasub end selle peale kestvusega ära. 2.5 v6 on opeli moto, sõidab hästi aga kulukas remontida, kui miskit läheb. See 150t km on üldiselt paras sissesõiduperiood..

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
900 ng on hea valik.kaasaegse välisilmega auto ja hinnad VÄGA SOODSAD ja mõistuspärased.
kui raha loed, siis soovitaks 2,0 ilma turbota. ja manuaalkastiga.
omast kogemusest on 96 kw. kyll ja veel .2,3 puhul võid 1...1,5 l juurde arvestada;
kõik föönid lisavad veel kulule ikka ca liitri juurde. automaatkast ka 1...1,5
v6 on ikka päris janune....ikka päris ja eriti kylmaga.
nii, et arvuta, mis aasta kohta tuleb.
teine asi on kui võidusõitu teha tahad, siis ikka 2,3 ja fpt ehk täisturbo.
150000 pole midagi ja 250 ka mitte mootori jaoks.
ngl natuke nõrgaks kohaks esisilla ja tagasilla puksid.
aga kõik on kergesti vahtatav.
kered head ja kyllaltki vastupidavad roostele.ehk vaid mõne koha leiad kuskil tiiva peal.
kui raha loed, siis soovitaks 2,0 ilma turbota. ja manuaalkastiga.
omast kogemusest on 96 kw. kyll ja veel .2,3 puhul võid 1...1,5 l juurde arvestada;
kõik föönid lisavad veel kulule ikka ca liitri juurde. automaatkast ka 1...1,5
v6 on ikka päris janune....ikka päris ja eriti kylmaga.
nii, et arvuta, mis aasta kohta tuleb.
teine asi on kui võidusõitu teha tahad, siis ikka 2,3 ja fpt ehk täisturbo.
150000 pole midagi ja 250 ka mitte mootori jaoks.
ngl natuke nõrgaks kohaks esisilla ja tagasilla puksid.
aga kõik on kergesti vahtatav.
kered head ja kyllaltki vastupidavad roostele.ehk vaid mõne koha leiad kuskil tiiva peal.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Vist on ka nii, et NG900 puhul on 2.0 turbo ainuke mootor, mille ECU'ks on
korduvalt tunnustust leidnud Trionic. Ei tea, palju seal nüüd praktilist vahet on, aga ehk see teadmine parandab sõites enesetunnet
Edit:
Rooste poolt ohustatud kohad on: uste alumised servad, katuse esimene serv klaasitihendi alt, tagumised rattakoopaservad, tagaluugi alumine serv seestpoolt. Üldiselt roostetab äärmiselt visalt, minu auto on elu jooksul päris mitu kivitäket (plekini välja) saanud ja need ei kipu kuidagi pruunikaks värvuma, on haljad edasi.
korduvalt tunnustust leidnud Trionic. Ei tea, palju seal nüüd praktilist vahet on, aga ehk see teadmine parandab sõites enesetunnet

Edit:
Rooste poolt ohustatud kohad on: uste alumised servad, katuse esimene serv klaasitihendi alt, tagumised rattakoopaservad, tagaluugi alumine serv seestpoolt. Üldiselt roostetab äärmiselt visalt, minu auto on elu jooksul päris mitu kivitäket (plekini välja) saanud ja need ei kipu kuidagi pruunikaks värvuma, on haljad edasi.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: Cyber
wilddog, su jutus on vasturääkivused... kõigepealt on auto pea pommikindel ja siis "Kui raipe otsa satud, siis maksad muidugi vaeseks ennast".OK, norin natuke.
Vaata Cyber raipe all ma mõtlesin kuskilt veealt läbi käinud või siis väga puuduliku hooldusega autot - a la õli motos ei ole nu pohh paneme siis vett jne.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Siia kvalifitseerub ainult Viggen ja see ei ole just eriti odav ost..Algselt postitas: ivomets
teine asi on kui võidusõitu teha tahad, siis ikka 2,3 ja fpt ehk täisturbo.

NG turbod jäävad tavaliselt siiski 2.0 külge.
ja wilddog.. ma ju norisin.. eks ..
