Tere
Selline küsimus ongi et kas keegi on võtnud lahti ja puhastanud egr klappi, tegemist on 2006 aasta 9-5 ga 1.9 diisel 110kw.
Kus täpsemalt asub egr ja mida täpsemalt selle klapi juures puutuda võib ja ei või?
Kasutasin ka otsingu mootorit siin aga nagu ikka ei leidnud ma infot selle mootori kohta.
kuidas puhastada egr klappi 1.9 diislil
Tere
Selline küsimus ongi et kas keegi on võtnud lahti ja puhastanud egr klappi, tegemist on 2006 aasta 9-5 ga 1.9 diisel 110kw.
Kus täpsemalt asub egr ja mida täpsemalt selle klapi juures puutuda võib ja ei või?
Kasutasin ka otsingu mootorit siin aga nagu ikka ei leidnud ma infot selle mootori kohta.
Lingilt olevatelt piltidelt leiad asukoha.
Tegu mehaanilise klapiga. Võta kisu maha, aruta laiali, puhasta õhu ja muude vedelikega ära ning lappa kokku.
Tegu ei ole keerulise ettevõtmisega, küll aga võib määrida;)
Herki
https://www.google.co.uk/search?q=saab+ ... 66&bih=653
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Puhastamine võib ka mitte aidata.
Uus klapp, või mehaaniliselt pannakse EGR kinni ja programeeritakse ECU EGR-i vabaks.
Kui ECU programeerimisele anda, siis juba võtta DPF ka sealt maha ja chippida. Paarist probleemist igaveseks lahti ja võimsust rohkem.
Uus klapp, või mehaaniliselt pannakse EGR kinni ja programeeritakse ECU EGR-i vabaks.
Kui ECU programeerimisele anda, siis juba võtta DPF ka sealt maha ja chippida. Paarist probleemist igaveseks lahti ja võimsust rohkem.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Paarist probleemist igaveseks lahti ja võimsust rohkem.
Ja tehnoülevaatus keerulisem=)
Ei! Peale tahma kogust ei mõõdeta midagi. Võib vabalt maha võtta.
Vigase EGRiga võid mitte läbida TÜV.
Ma just hiljuti võtsin softiga EGRi maha, oli puhastatud, aga juba ei aitanud see. Näitas et on kinni, aga tegelikkuses oli veidike lahti. Sellest hakkast kütusekulu kasv ja must toss summutist ja uimasem minek.
Kui võtta EGR maha sisselaske kolle ka püsib puhtasem, sest ei tule sinna ületöödelduid gaase väljalaskest enam.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
egr vaid looduse säästmiseks, autole pole tast kasu midagi
Aga kui ei ole töökorras, siis momentaalsel kogu looduse säästmine tuhandete km-itega saavutattud kompenseerib paari saja km-iga ära, reostab rohkem kui oleks ilma + sellele tahmub sisselaske ja kiirem "swirl rod" eluiga lõpp.
Sisselaske tahmub rorhkem kui isegi täiesti töökorras EGR. Sellepärast otsustasin ise eemaldada seda, mitte osta uus.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Seeda ma ei eemaldanud, ostsin uue. Kui teaks enne osu asjast rohkem, siis eemaldaksin DPFi. Seda ei vaadata Eesti TÜV, täitsa eemaldada tünni pole vaja, vaid seest tühjaks. EURO 4 nõuetele ei vasta enam siis - EURO 3, aga Eestis see ei tähenda midagi absoluutseltei, mu lause oli tahmafiltri eemaldamisest, siis EUR4 enam ei saa

Eemaldades DPF pikkendad ka turbo eluiga

__In Boost We Trust__