Saab 9-5 2,2 TD 88 kW 2002.a turbo avariirežiimis

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
margus1212
Postitusi: 4
Liitunud: T Mai 13, 2014 21:22
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Probleem siis selles, et autol turbo avariirežiimis ehk siis edasi väga ei liigu (3000 pööret max).

Arvuti näitas kahte viga: õhulugeja ja turbo rõhu andur. Prooviks siis õhulugejat vahetada, aga uus maksab ca 200 euri, ei hakka seda ehku peale ostma.

Kui on mõni hea inimene, kes on nõus oma auto õhulugejat minu oma peal proovima, võib sellest julgelt teada anda. Siis oleks asi selge ja kindel. Asukoht nädala sees Tallinnas, nädalavahetusel Jõgeval.

Kõik abistavad kommentaarid on teretulnud, võib soovitada ka mõnd head Saabi remondimeest.
Kasutaja avatar
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#2

Arvatavasti on MAP ära tahmanud. Puhasta MAP ära ja vaata edasi kui sellest kasu pole.
88 kw ja 92 kw ei tohiks nii erinevad olla, et saad järgnevat juhendit kasutada http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=22715
Vasta