Avastasin üllatusega, et keskmist kulu näitab "kompuuter" vägagi täpselt. Arvutuslikult paagitäie pealt oli keskmine 9,2 ja displei näitas 9,3. Järgmise paagitäiega peab vaatama, kas see oli juhus või ongi nii.
Väike kotermann kuhugi sisse roninud. Auto käitub vahepeal nagu mõni silinder ei töötaks, täna ei tahtnud käima minna ning kui lõpuks läks, siis peale tulede sisselülitamist suri välja.
Kuna auto seisab suht tihti, siis kahtlustan niiskust, aga millisest kohast süüdlast otsima hakata? Jagaja võiks olla üks osapool, aga väljasuremise põhjus kuskil generaatori juures?
Keegi oskab öelda, kuhu jagaja juurest see "halli sensori" v nukkvõlli asendi anduri juhe suundub? Suubub koos teiste juhtmetega koos rüüsse ära, ei tahaks seda lahti lõigata kohe.