9-5le jõudu juurde

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Kasutaja avatar
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#101

Tsiteerin:
"Rõhuga bypassi ei avata. Kui see on nii, siis on klapp valesti paigaldatud. Klapp avatakse ainult vaakumiga."

Tehnilises keeles nimetetakse ka vaakumit rõhuks(mida see ka on),ainult et negatiivse väärtusega.

Ärme nüüd nii peeneks ka mine:) Ühesõnaga, ülerõhuga bypassi ei avata.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#102

soovituslikult küll. kuigi t7 teeb oktaani ise paika ja ei lase detoneerida väga, ise sõidan vaid 98ga kuigi lahja soft peal
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#103

Saab 9-5 neljakäigulise automaatkastiga. Kas on võmalik T7 Suitega võtta maha teise käigu torque limiter?

Ikka :)
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#104

Ega sa ühte limiteri nuppu ei leiagi T7 atm kastiga majandamisel. Vaata pisut suitega kaasas olevaid manuale ja leiad juhendi mida ja kus teha. Pärast vaatad graafikut kuidas asi kujuneb.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#105

Pisut ehk sellega võidab, kuid esimene käik lõpeb ju kusagil 70-85km/h, olenevalt softi põhjast. See tähendab, et maksimaalse väände tekkimise hetkeks on kiirus juba üle 100km/h :)

EDIT: Kui õigesti mäletan, siis 1- ja 2-käiku piiratakse koos. Samuti ka kolmandat käiku, kui turbiinilukk on mingil põhjusel magama jäänud.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#106

Mingi vana softiga sai optimeeritud pisut 0-100km/h vahemikku, kuid 9-5 on selline lugu, et ilma LSD-ta ongi ta laeks 6 sekundit. Olgu kasvõi 500hj aga kiiremini ta raip ei liigu.

Minu omal hetkel tõesti piirajad ära kaotatud. Samas kompeseerisin mujalt vastu, et kickdowni ajal kast pilbasteks ei lenda. Mida täpsemalt tegin, ei mäleta (Võis ka hardcoded olla). Omajagu aega on möödunud nende mäppide tegemisest.

Ühesõnaga piirajad on üldiselt head asjad - viimane päästerõngas. Seega soovitan need säilitada.

Muutes TorqueCal.n_Eng1GearSP saad esimese käigu limiiti tõsta nii palju kui vaja. Kui selle abil miskit ei muutu, siis tasuks raud üle vaadata. Just esimese käiguga annavad hõre mootor, lekkiv sisselase ning lagunenud veermik endast märku.
turbo
Postitusi: 4
Liitunud: P Nov 01, 2009 23:08
Asukoht:
Auto:

#107


Muutes TorqueCal.n_Eng1GearSP saad esimese käigu limiiti tõsta nii palju kui vaja. Kui selle abil miskit ei muutu, siis tasuks raud üle vaadata. Just esimese käiguga annavad hõre mootor, lekkiv sisselase ning lagunenud veermik endast märku.
Sa vist mõtlesid ikka TorqueCal.M_1GearTab ?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#108

Läbi aastate on tarkvara üsna palju erinev. . . Niimoodi lampi pakkudes ei jõua kuhugi... :)
Vasta