Tüütud kojamehed

Vasta
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#1

Moi!

Üks põnev lugu ja ühtlasi ka abipalve seoses kojameestega. :D Mingi aeg tagasi lõpetas töölepingu kojamehe hoovastik. Õues, külmetavate kätega panin siis uue, aga õige pea selgus, et kojamehed olin külge natukene valesti asetanud, nii et vasakpoolse pingutusvedru krigises iga tõmbega ja parempoolne kippus õrna kolksuga klaasi all oleva plastiku peale jooksma. Häbi tunnistada, aga probleemi lahendama asusin alles peale naise korduvaid, irooniast nõretavaid märkuseid. :red:
Krigisemise lahendasin nagu üks korralik nõukogude ajal (lõpus) sündinud meesterahvas, traadi jupi ja näpitsatega aga see kuradi parempoolne.... Ma olen vist nüüd mingi 4-5 korda seda juba vihma käes lahti võtnud ja tagasi pannud aga päris õigesse kohta pole veel õnnestunud seda tagasi panna. Küll jookseb ikka sinna alla plastiku peale, või siis jääb lollakalt kõrgele silmanurka töllerdama. Ühikas elades, oli sealse kojamehe käitumine suht sarnane.:D Ja nüüd siis see osa mida hea lugeja on pikisilmi oodanud - abipalve: On siin mõni SS-i piloot, kellel mõõdulint, joonlaud vms. alaliselt vöö peal või mõnes muus piirkonnas ripub? Noh, et mõõdaks n.ö. "0" asendis mõlema kojamehe otsa kauguse sellest alumisest plastikust ära, ja siis kirjutaks õige vastuse siia ja siis ma paneks täpselt samamoodi ja siis oleks naine õnnelik? Supleriga pole mõtet vehkima hakata, millimeeter siia-sinna pole eriti oluline. Minu mõttekäigu selgituseks allpool väike illustratsioon kah.

Muidugi ma märkasin, et töötamise ajal, teevad kojamehed kerge nõksu null-asendist allapoole ka. Võimalik, et panin hoovastiku ka natukene nihkesse kuidagi. Aga enne selle lahti võtmist, prooviks kojamehed enam-vähem jonksu saada.

Lisatud failid
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Eks targemad annavad ka numbrid, aga proovi ilusa ilmaga. Et poliitiliselt korrektne olla, on mõned sõnad vahetatud, aga meenub see veneaegne nali muukeelse eestimaalase katusetegemisest - kui vihma ei saja, siis pole ju katust vaja ja kui sajab, siis ei saa seda tööd ju teha ;)
Kasutaja avatar
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#3

Mina sain mõlema kojamehe kauguseks plastik äärest, kuni kojamehe keskkohani 2+ cm.
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#4

Tänud kiirete resultaatide eest. Sisetunne ütleb, et kui ma praegu paneks samamoodi 2cm kaugusele, siis jookseb kohe kena kolksuga plastiku peale. Ilmselt siis ikka ongi asi selles, et hoovastik sai valesti installitud ja kojamehed teevad ebavajalikku nõksu allapoole ja sealt ka see häiriv kolks vastu plastikut.
Õu well...ongi põhjust mõningad kosutavad joogid näppu võtta ja sõbra juurde garaaži alla mõttetööd tegema minna.
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#5

Eks targemad annavad ka numbrid, aga proovi ilusa ilmaga. Et poliitiliselt korrektne olla, on mõned sõnad vahetatud, aga meenub see veneaegne nali muukeelse eestimaalase katusetegemisest - kui vihma ei saja, siis pole ju katust vaja ja kui sajab, siis ei saa seda tööd ju teha ;)

Naah, ilusa ilmaga tuleb ikka konditsioneeri probleemide jms. tegeleda.:D
Vant
Postitusi: 67
Liitunud: L Nov 09, 2013 17:39
Asukoht:
Auto:

#6

Väikse nõksu peavadki tegema. See on selleks, et kojameeste kumm jääks n.ö puhkeasendisse. Siis kui uuesti pühkima paned ei ole kumm keerdus, vaid hakkab kohe vett lükkama.
tegelane
Postitusi: 12
Liitunud: P Dets 13, 2015 23:01
Asukoht:
Auto:

#7

Ei hakkaks uut teemat tegema, kuid ka mul jamad kojameestega - liig aeglaselt liiguvad üle klaasi, kiirused igas asendis samad. Foorumit lugedes olen aru saanud, et kojameeste hoovastiku vahetus on ees ootamas. Siit ka küsimus, kas MY 2006 9-5 sobib ka hoovastik, mis on facelifti eelsel 9-5-l? On kellegil kogemusi ehk?
Vasta