Use your seatbelt ! Kiri ja pling-pling kaasõitjata.

Vasta
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#1

Küsimus siis selline, et täna tekkisid pealkirjas mainitud sümptomid. Alul arvasin, et mu enda rihmas asi, aga mitmekordse lahti-kinni paneku järel ei muutunud midagi. Aga kui panin kaassõitja rihma paika, oli vaikus. Kas saab midagi ise turvavöö lukuga ette võtta? Proovisin korra suruõhuga seda puhustada, midagi ei muutunud.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#2

Turvavöö lukuga on ilmselt kõik korras. Mingil põhjusel arvab Su auto, et reisija istub istme peal ja kuna turvavöö ei ole kinnitatud, siis karjubki. Nii juhtub ka siis, kui vähe kogukam poe kott näiteks on istme peal.
Ilmselt on see andur seal istme sees vigane, kui ilma raskuseta karjub.
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#3

Naine pole nagu juurde võtnud :P Eks ma uurin seda istmealust....
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Kõrvalistme sensormati vahetus.
Rohkem pole vaja midagi teha.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1054
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#5

Isegi kui miskit seal vigane, siis Tech2 abil saad selle pling-pling heli lasta maha programmeerida ja jääb vaid hoiatustuli.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Ja kui "matsu" paned siis mille abil kõrvalistuja Airbag avanema peaks????
Johhaidii, mis soovitusi siin ikka jagatakse:wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1054
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#7

Ja kui "matsu" paned siis mille abil kõrvalistuja Airbag avanema peaks????
Johhaidii, mis soovitusi siin ikka jagatakse:wall:

Loed ehk enne korralikult mõttega läbi!
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

2X kusjuures.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#9

Ma ei taha tüli õhutada või midagi, lihtsalt enda harimiseks küsin.
Kas "matsu" (esiotsa pauku mõtlen) pannes mitte mõlemaid esimesi turvapatju lahti ei löö, sõltumatta sellest kas kõrvalistmel keegi istub või ei.
Tahan lennata ... :drive:
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1054
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#10

2X kusjuures.
Siis peaksid ehk ka kolmandat korda lugema :)
Mina rääkisin häiriva pling-pling heli maha võtmisest Tech 2 abiga mitte kogu süsteemi deaktiveerimisest. Igapäevaselt Saabi remondiga tegelejana peaksid ju teadma, et Tech 2 abil saab seda seniks teha kuniks uus jupp leitud ja asi remonditud saab. Teemaalgatajal võib olla suht piin sõita kui auto kogu aja piniseb.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#11

2X kusjuures.
Siis peaksid ehk ka kolmandat korda lugema :)
Mina rääkisin häiriva pling-pling heli maha võtmisest Tech 2 abiga mitte kogu süsteemi deaktiveerimisest. Igapäevaselt Saabi remondiga tegelejana peaksid ju teadma, et Tech 2 abil saab seda seniks teha kuniks uus jupp leitud ja asi remonditud saab. Teemaalgatajal võib olla suht piin sõita kui auto kogu aja piniseb.

Iisak mõtles seda, et kisakõri deaktiveerimine ei remondi istme sensormatti ja sedamoodu on ohtlik sõita. Ehk et see ei ole jätkusuutlik lahendus tekkinud probleemile.

EDIT:

Pisut järele mõeldes, peaks praegusel juhul avarii korral kõrvalistuja padi avanema igal juhul, sest pekkis sensor edastab ju kogu aeg signaali, et istmel istub inimene.
Aga see muidugi ei tähenda, et asi korras ei peaks olema. Eriti mis puutub turvavarustusse.

Offtopicut ka.
Ma ei ole kunagi mõistnud, miks vanematel autodel ei ole sedasama sensormatti ja turvavöö plingi tagaistmetel.
Juhina ma näen seda ise ka, kas kõrvalistujal on pael peal või ei. Tagaistmetelt oleks seda infot palju rohkem tarvis.
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#12

No pling - pling helist saan ju lahti ka juhul, kui selle rihma sõitjata kinnitan. Aga on see sensormatt mingi udupeen asi, mille hind ulme ja vahetamine raketiteadus? :D Igaks juhuks peaks vaatama enne vist, ega kuskilt mingi juhe lihtsalt lahti pole
vmt?
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#13

Mul oli sama teema mingi aeg...lahenes ise kuidagi
lauri3
Postitusi: 17
Liitunud: L Sept 28, 2013 2:30
Asukoht:
Auto:

#14

Mul 2003 93-l sama teema, et ilma kaasreisijata arvab Saab seal siiski kedagi istuvat. Oskab keegi öelda palju sensormatt maksta võiks ja kas keegi jagab midagi selle vahetamisest.
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#15

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939

Sealt saad vastuses oma küsimustele :)
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#16

Ega midagi keerulist ei olegi , kui ainult uus sensormatt, iste autost välja, istme padi välja jne. :)
pumps
Vasta