Saab 9-5 Aero Nordic Stage 3 2.3 R4 220kW
Teema siin sellest autost: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=22522
Regular Saab Guy
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
lühidalt- jah. neist kastidest (oli manuaal ju, ei viitsi kontrollida) lastakse ka 3x rohkem läbi. mind huvitaks palju rohke mida seal selle kw hulga toetamisek muud tehtud on. nt turbo või pihustite vahetus vms. niisama softitamine ei vii väga kuhugi... originaaljupid on suht piiri peal selle jaoks. mootori sisu kannatab selle aga ära küll
Uurisin mina lähemalt, tegemist vajab omaniku sõnul:
Koheselt vajaks roolilint vahetust. Püsikas, roolinupud, signaal ei tööta ja lisaks Airbag tuluke põleb.
Kondtisioneer ei tööta. Kliimapumba külge vaja pikemat polti mis hoiab kliimatoru kinni. Mingil põhjusel oli ühendus lahtine ja polt liiga lühike. Soetasin auto hilissügisel ja alles suvel avastasin probleemi. Vaakumtesti oleks vaja teostada.
Eesmiste tulede kojamehed ei tööta. Pidavat olema tüüpviga. Mootorid on lahti ühendatud. Pole sellega ise tegelenud.
Auto sõidab hästi, midagi muud tegemist ei vaja. Lisainfo tel. teel
Koheselt vajaks roolilint vahetust. Püsikas, roolinupud, signaal ei tööta ja lisaks Airbag tuluke põleb.
Kondtisioneer ei tööta. Kliimapumba külge vaja pikemat polti mis hoiab kliimatoru kinni. Mingil põhjusel oli ühendus lahtine ja polt liiga lühike. Soetasin auto hilissügisel ja alles suvel avastasin probleemi. Vaakumtesti oleks vaja teostada.
Eesmiste tulede kojamehed ei tööta. Pidavat olema tüüpviga. Mootorid on lahti ühendatud. Pole sellega ise tegelenud.
Auto sõidab hästi, midagi muud tegemist ei vaja. Lisainfo tel. teel

Kogenud Aeronaut. 

-
- Postitusi: 9
- Liitunud: K Nov 27, 2013 18:56
- Asukoht:
- Auto:
Tere
sõidukil ees värsked piduriklotsid.
hiljuti vahetasin siduripeasilindri välja.(vahetust teostasin maja taga ja vahetuse käigus jooksis suur osa pidurivedelikust käigukasti peale)
neljapäeval 31.07.2014 käisin sõidukiga teeninduses ja sai vahetatud eesmiste õõtsade esimesed puksid(lemförder), sillastend, pidurisadulatel õhutusniplid vahetatud ja pidurid õhutatud (ise ei saanud
õhutada, õhutusniplid kinni)
laupäeval 02.08.2014 käis huviline autoga tutvumas ja tehnoülevaatusel autoga. Pidurid, veermik, heitgaasid korras. Roolilint ja üks tulede kõrguse regulaator vajavad tegemist. Ülevaatuspunktis mainiti võimaliku lekke olemasolu mootoriruumis.(tegelikult pidurivedelik mis mööda ja maha valatud... maal pesin survepesuriga puhtaks ja tõstukil vaatasin üle... lekkeid ei esine.)
sõiduk endiselt saadaval, sooviksin autost kiirelt vabaneda kuna järgmine auto ootab.
helistage ja tulge julgelt vaatama
lisainfo tel. 56 880 985
auto nagu vana auto ikka... ootab uut omanikku
sõidukil ees värsked piduriklotsid.
hiljuti vahetasin siduripeasilindri välja.(vahetust teostasin maja taga ja vahetuse käigus jooksis suur osa pidurivedelikust käigukasti peale)
neljapäeval 31.07.2014 käisin sõidukiga teeninduses ja sai vahetatud eesmiste õõtsade esimesed puksid(lemförder), sillastend, pidurisadulatel õhutusniplid vahetatud ja pidurid õhutatud (ise ei saanud
õhutada, õhutusniplid kinni)
laupäeval 02.08.2014 käis huviline autoga tutvumas ja tehnoülevaatusel autoga. Pidurid, veermik, heitgaasid korras. Roolilint ja üks tulede kõrguse regulaator vajavad tegemist. Ülevaatuspunktis mainiti võimaliku lekke olemasolu mootoriruumis.(tegelikult pidurivedelik mis mööda ja maha valatud... maal pesin survepesuriga puhtaks ja tõstukil vaatasin üle... lekkeid ei esine.)
sõiduk endiselt saadaval, sooviksin autost kiirelt vabaneda kuna järgmine auto ootab.
helistage ja tulge julgelt vaatama
lisainfo tel. 56 880 985
auto nagu vana auto ikka... ootab uut omanikku
