1.9 ei kiirenda, vibratsioon
Tere, probleem 1.9 mootoriga, autoks 9-5 MY 2007. Täna peale poodi külastamist istusin taas autosse (eelnevalt ca 10 km oli läbitud, hommikul probleeme ei olnud). Käivitas ilusasti, kuid tekkis mingi vibratsioon P reziimis. Hakkasin liikuma, ning maanteel 50-90 kiirendamiseks kulus ml mitu korda rohkem aega, kui tavaliselt. Tundus, et võimsust ei ole, ntx 70kmh juures annad gaasi põhja, automaat läheb 1 käik madalamale, pöörded kasvavad, auto ei kiirenda, vibreerib, kütusekulu kasvas 9 liitrini. Hakkas põlema ka check engine, neljapäeal jõuan pealinna, vaatan, mis täpselt on. Kas auto läks avariireziimi, on kellegil kogemust? Kütusefilter uus, tangitud täispaak, kütus samalt jaamalt, vedelikud sügisel vahetatud.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Kui mootor väriseb rohkem kui eile, siis miski silinder ei tööta
Kui tühikäigul käib ilusti ja probleem kiirendamisel/suurel koormusel, siis vast filter kinni.
Eks seal ole veel teisigi variante.
Kui tühikäigul käib ilusti ja probleem kiirendamisel/suurel koormusel, siis vast filter kinni.
Eks seal ole veel teisigi variante.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Tere, ühe vooliku metallklamber- kinnitus (mootori vasakpool, kui eest vaadata) oli katki, sisuluselt seal võiks küll õhuleke olla, panin uue, "nullisin" akut, via ikka sees, ning olukord on sama, homme käin teeninduses, täna igaks juhuks auto seisab kodus.
Märgiks, et eile näiteks mäelt allapoole sõites oli kõik OK, tühiäigul seistes vibratsioon, D reziimifga seistes väga suur vibratsioon.
Tahmafiltri puhul peaks mingi lisatuli põlema, lisaks Check engine, või mitte?
Märgiks, et eile näiteks mäelt allapoole sõites oli kõik OK, tühiäigul seistes vibratsioon, D reziimifga seistes väga suur vibratsioon.
Tahmafiltri puhul peaks mingi lisatuli põlema, lisaks Check engine, või mitte?
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
D peal seistes olev vibratsioon kipub kahjuks suht tihti vihjama käigukasti hüdroturbiini rikkele, käigukasti rikke korral lööb ka check engine tule põlema.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Taaskord tunnen ära enda auto käitumise ummistunud DPF'i puhul. Samas on see lihtsalt isiklikul kogemusel põhinev arvamus, mitte 100% tõele pretendeeriv väide.
Kas poleks lihtsam ja konkreetsem mõne ala asjatundja juurest läbi sõita autoga netiavaruses suhtlemise asemel?
PS. Mingit tuld peale "Check Engine" armatuuris ei põlenud DPF'i surma puhul.
Kas poleks lihtsam ja konkreetsem mõne ala asjatundja juurest läbi sõita autoga netiavaruses suhtlemise asemel?
PS. Mingit tuld peale "Check Engine" armatuuris ei põlenud DPF'i surma puhul.
Nii, probleem sai lahendatud, viga oli elektriühenduses, 1 silinder ei töötanud. Kiire diagnostika ja parandus Saabianti poolt.
Kogu kulu oli 30 EUR, nii mõnus on, kui autol jälle täisvõimsus olemas=) Tänan kõiki postituste eest.
Kogu kulu oli 30 EUR, nii mõnus on, kui autol jälle täisvõimsus olemas=) Tänan kõiki postituste eest.
Enda masinal 1,9 TiD 9-3 SS 2007 hakkasid eile hommikul umbes samasugused jamad pihta. Siia maanni kuni kogu aeg väljas kõva külm oli, polnud mingeid probleeme. Eile, kui ilma sulaks lõi ja hommikul masina käima panin, hakkas kergelt vibrat sisse loopima. Iga sõiduga läks ainult hullemaks ja nüüd vibreerib kogu aeg, sõita veel kuidagi saab. Täpselt sama tunne nagu üks silinder oleks tagant ära või mingi pihusti ei tööta. Minul ühtegi veateadet ette ei löö ja mootori tuli ei ole põlema läinud. DPF filter on eemaldatud, sellest põhjustatud auto surma olen juba läbi elanud, et selle viga olla ei saa. Oleksin läinud täna heameelega kuskilt läbi ja lasknud juhtme sappa panna, kuid kõik Saabiga tegelevad kohad on kahjuks kinni.
Mis elektriühendus sul muidu vigane oli, äkki pääsen probleemist sama kergelt? Võibolla on kõva niiskus kuskil pahandust teinud.
Mis elektriühendus sul muidu vigane oli, äkki pääsen probleemist sama kergelt? Võibolla on kõva niiskus kuskil pahandust teinud.
Nii, probleem sai lahendatud, viga oli elektriühenduses, 1 silinder ei töötanud. Kiire diagnostika ja parandus Saabianti poolt.
Kogu kulu oli 30 EUR, nii mõnus on, kui autol jälle täisvõimsus olemas=) Tänan kõiki postituste eest.
Kas mainitud veaga elektriühenduse puhul oli tegemist kolmanda pihusti pistikuga? Kogesin hiljuti sama asja. Pidi 1,9 TiD-le omane mure olevat.
Kas see DPF-i viga kaob mõneks ajaks peale taaskäivitamist? Probleem selline, et mingi hetk peale sõitma hakkamist ja pidurdamist (pööramine ntx) piiratakse kiirus ~50 peale. Põõrded tõusevad, kiirus mitte. Hetkel diagnostikast suht kaugel, tahaks Tallinnasse jõuda, aga hea oleks teada, mida oodata.
Jäi silma see teema:
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... Code-P1901
räägitakse mingist tarkvarauuendusest, mis tahmapõletuse protsessi parandab - kas sellist uuendust on kellelegi ka Eestis tehtud?
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... Code-P1901
räägitakse mingist tarkvarauuendusest, mis tahmapõletuse protsessi parandab - kas sellist uuendust on kellelegi ka Eestis tehtud?