On tekkinud plaan soetada nimetatud auto.
Oleksin väga tänulik, kui keegi teadjam oskaks öelda, mida tähele panna või küsida nende müüjate ja potentsiaalsete masinate juures:
http://www.auto24.ee/used/1785495
http://www.auto24.ee/used/1764192
http://www.auto24.ee/used/1720889
Samuti, kuhu võiks auto ostueelseks diagnostikaks pöörduda Tallinnas või Tartus?
Vastajaid ette tänades.
9-3 1.9TiD universaal - mida tähele panna?
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Küsima peaks:
Kuna on rihm ja veepump vahetatud?
Pihustite probleemid, DPFi jamad, kahe massilise hooratta jamad(man kast)
Kontrollimiseks leiad kontaktid siit:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
Kuna on rihm ja veepump vahetatud?
Pihustite probleemid, DPFi jamad, kahe massilise hooratta jamad(man kast)
Kontrollimiseks leiad kontaktid siit:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
Pihustite probleemid, DPFi jamad, kahe massilise hooratta jamad(man kast).......
Ära seda väga tõsiselt ka võta.... kõigil automarkidel on pihustitega probleeme kui solki paaki valada. Ja DPFi jamad tulenevad pidevalt madalatel pööretel lökutamisest.
Ostueelne kontroll (eelpool toodud kohtades) on kohustuslik:D
Ära seda väga tõsiselt ka võta.... kõigil automarkidel on pihustitega probleeme kui solki paaki valada. Ja DPFi jamad tulenevad pidevalt madalatel pööretel lökutamisest.
Ostueelne kontroll (eelpool toodud kohtades) on kohustuslik:D
Seda kolmandat käisin Tartus kiirelt vaatamas. Mootor nurrus kenasti ja käike vahetas korralikult - tehniliselt tundus tip-top, samuti oli hooldusraamat täidetud iga 30k tagant (lõpus vist oli mingi tühimik). Itaalia auto kohta kere oli samuti üpriski korralik. Negatiivse poole pealt - õli tundus parajalt must, juhiste üpriski kulunud ning nahksisu vajas keemilist. Lisaks veel küllaltki plank lisavarustus. Kokkuvõttes võiks vaatama/kontrolli minna (http://www.auto24.ee/used/1720889)
esimene on vett saanud.
Käisin seda vaatamas ja kapoti alt vaatas vastu selline pilt: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid235470
Tookord oli hind üle 9k.
Vaatasin ka mootorikatte alla - pihustikorpused olid roostesed. Muidud mootor tiksus ilusti ja muus osas nägi vinksvonks välja.
Käisin seda vaatamas ja kapoti alt vaatas vastu selline pilt: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid235470
Tookord oli hind üle 9k.
Vaatasin ka mootorikatte alla - pihustikorpused olid roostesed. Muidud mootor tiksus ilusti ja muus osas nägi vinksvonks välja.
Esimese Saabi müüja firma kohta sain SEB liisingust kevadel vastuse, et nemad selle ettevõttega tegemist teha ei taha. Minu jaoks tundus see juba piisavalt kahtlane, et ost tegemata jätta.
Ühesõnaga see masin on vähemalt aprillist saati müügis olnud. Tol hetkel oli müüja sõnul huvilisi palju.
Ühesõnaga see masin on vähemalt aprillist saati müügis olnud. Tol hetkel oli müüja sõnul huvilisi palju.

- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
esimene on vett saanud.
Käisin seda vaatamas ja kapoti alt vaatas vastu selline pilt: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid235470
Tookord oli hind üle 9k.
Vaatasin ka mootorikatte alla - pihustikorpused olid roostesed. Muidud mootor tiksus ilusti ja muus osas nägi vinksvonks välja.
Pole küll sama masin aga selline pilt mootori katte all:
Millest see tekib?
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ei usu, mis katte all oli siis alumine toru, mis on samuti roostes? Ujumas käinud tundub ikka.Auto seisnud liiga kaua, mootorikatte alla tekib niiskus(Talvel kondents).
__In Boost We Trust__