Mõned kuud tekkis probleem, et kohalt võttes oli tunda vibratsiooni. Selle peale kontrollisin üle mootorikinnitused jms kahtlase. Jäi kripeldama siduri töösilinder, sest aasta tagasi remontisin katkise mansetiga peasilindrit, mis oli pealekauba roostet ja paska täis. Kahtlustasin kas töösilindrit või ebaühtlaselt kulunud siduriketast, survelaager tegi ka aeg-ajalt häält. Mida edasi, seda hullemaks vibratsioon läks. Samuti ei lahutanud sidur ka enam nii hästi.
Täna võtsin siis kätte ja võtsin töösilindri, ketta, survelaagri ja korvi maha. Selgus, et kogu komplet on mõned aastad tagasi vahetatud, kuid "superkvaliteetne" SKF-i sidurilaager oli ka otsi andmas. Töösilinder oli seest ilmus, tihendid terved, siduriketast rohkem kui küll ja hooratas ühtlane. Ainuke asi, mis silma jäi oli sidurikorvi ebaühtlaselt kulunud lamellid. Tundub, et osad lamellid on kõrgemad kui teised, seda on näha ka kulumisjälgedest. Monteerisin ketta ja korvi tagasi hooratta külge ning siis oli ka näha, et osad lamellid on kõrgemad kui teised. Ilmselt siit tulenes ka vibra siduri lahutamisel ja rakendamisel. Samuti tundub, et sidurikorvi surveketas(?) on natuke eksentriline. Seda on nähe ka kulumisjälgedest.
Kas tegu on praagist sidurikorviga või on ebaühtlane kulumine ka lõpukorral survelaagri süü? Ilmselt peaksin ka uue sidurikorvi paigaldama, muidu vibrast lahti ei saa?

