Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Nii
tehtud järgnevad tegevused:
*suurema sita pesu:) pigi on nii palju,et kodusest kivist hakkas kahju ja pigi jäi peale. Uusi kriipse ei leidnud
* Tagasillas LSD õlid vahetatud
* Mercedese numbrialused vahetatud saabiklubi omade vastu:)
Ja tellitud 235/45R18 Conti PC5-d. Hetkel on all 235/40R18, loodetavasti see 2,3cm lisakõrgust säästab nina:)
Keskmine kulu langes täna juba alla 20ne:)
tehtud järgnevad tegevused:
*suurema sita pesu:) pigi on nii palju,et kodusest kivist hakkas kahju ja pigi jäi peale. Uusi kriipse ei leidnud
* Tagasillas LSD õlid vahetatud
* Mercedese numbrialused vahetatud saabiklubi omade vastu:)
Ja tellitud 235/45R18 Conti PC5-d. Hetkel on all 235/40R18, loodetavasti see 2,3cm lisakõrgust säästab nina:)
Keskmine kulu langes täna juba alla 20ne:)
Selle vahetusega kasvab auto kõrgus maast (= rehviprofiili kõrgus = ratta raadius) 235 x 0,05 = 11,75mm.
Suures tuhinas unustasin, et ülemine rehvipool autot maast kõrgemale ei tõsta jah:) Seega on nina 1,2 cm maast kõrgemal. % arvutades on tegu suure numbriga:)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tallinna teedel on see kõrgus oluline jah! Muretuid kilomeetreid!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Suures tuhinas unustasin, et ülemine rehvipool autot maast kõrgemale ei tõsta jah:) Seega on nina 1,2 cm maast kõrgemal. % arvutades on tegu suure numbriga:)
Lahe auto see Turbo X, aga kui veidi mõelda, siis täiesti heas mõttes arulage kooslus Saabi inseneridelt- võtta aastaid kahjumit tootvas ettevõttes käsile väike sedaan, toppida kapoti alla janune Holdeni V6, lisada nelikvedu ning piirduda sealjuures 9-3 suht olematu kliirensiga.
Kõlab sama loogiliselt nagu nelikveolise Lamborghiniga offroad
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
nii, 235/45/R18 Continentalid on all.
Sellega seosas jäid üle kaks väga heas korras olevat Kumho 235/40/R18 rehvi. Kui kellegil on vaja, siis paraja raha eest saan anda.
Lisatud failid
Sellega seosas jäid üle kaks väga heas korras olevat Kumho 235/40/R18 rehvi. Kui kellegil on vaja, siis paraja raha eest saan anda.
Lisatud failid
Järgmine nädal on plaan osta üks ford sierra varuosadeks Saabile:)
Loodetavsti sobivad ja on kenaks visuaalseks lisaks!
Loodetavsti sobivad ja on kenaks visuaalseks lisaks!
Logiraamatusse
rooliots vahetatud ja sillad regullitud:)
Nüüd on jäänud ainult kriimud ja kraamud värvil! Auto on 100% tehniliselt korras tänaseks!
rooliots vahetatud ja sillad regullitud:)
Nüüd on jäänud ainult kriimud ja kraamud värvil! Auto on 100% tehniliselt korras tänaseks!
Kahjuks plaan ei õnnestunud ja sierra mädaneb kuskil edasi numbri 093TBX all:(Järgmine nädal on plaan osta üks ford sierra varuosadeks Saabile:)
Loodetavsti sobivad ja on kenaks visuaalseks lisaks!
Kahjuks plaan ei õnnestunud ja sierra mädaneb kuskil edasi numbri 093TBX all:(Järgmine nädal on plaan osta üks ford sierra varuosadeks Saabile:)
Loodetavsti sobivad ja on kenaks visuaalseks lisaks!
Krt, mitte midagi ei saa aru... ok, võtan õhtul väikse veini ja loen siis uuesti
EDIT: ahaa... TBX
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Fordi eest ei küsitud midagi, kahjuks oli müüdud poisikestele põlluralliks ja keegi ei suutnud leida teh passi enam üles, ega ka seda meest, kes tolle viimasena ostis. Samas oli põnev protsess tuvastada nimi, kes oli viimane omanik ARK-s, kellele müüs ja mis oli tolle viimase teadaoleva omaniku nimi:)
Too viimane teadaolev ostja oli küll veits üllatunud häälega, kui uurisin 3 aastat tagasi ostetud Sierra saatust Helistas õhtul veel tagasi ja kandis ette, et kahjuks on paberid lõplikult loojakarja läinud...
Kõne ARKi ei andnud ka mingeid muid legaalseid võimalusi antud number saada.
Kogume raha ja mõtleme edasi:)
Too viimane teadaolev ostja oli küll veits üllatunud häälega, kui uurisin 3 aastat tagasi ostetud Sierra saatust Helistas õhtul veel tagasi ja kandis ette, et kahjuks on paberid lõplikult loojakarja läinud...
Kõne ARKi ei andnud ka mingeid muid legaalseid võimalusi antud number saada.
Kogume raha ja mõtleme edasi:)
Mingil etapil on ikkagi tehnilist passi reaalselt vaja.
Kas mitte siis kui lähed ostu-müügilepinguga ning tahad autot oma nimele saada ja hakatakse sulle uut passi väljastama. Siis pead vana ära andma...
Kas mitte siis kui lähed ostu-müügilepinguga ning tahad autot oma nimele saada ja hakatakse sulle uut passi väljastama. Siis pead vana ära andma...
Mmm... kui oled auto omanik, siis saad ju Maanteeametist duplikaadi. Ja Elektrooniliselt saab ju arvuti teel omanikuvahetus loetud minutitega ära teha...
terv, teager
Kui teh pass kaduma saab, siis see ei tähenda ju seda, et autot enam kasutada/sellega tehinguid teha ei saa.
Nagu Teager ka ütles, väljastatakse duplikaat ja asi korras. Müügitehingu puhul pole sedagi ilmselt vaja.
Nagu Teager ka ütles, väljastatakse duplikaat ja asi korras. Müügitehingu puhul pole sedagi ilmselt vaja.
Auto esimene omanik müüs sierra põllurallijatele, kui kaks kuud hiljem autot polnud vormistatud, siis viis müügilepingu arki regas müügitehingu ära, et pääseda kindlustuse käest. Põllurallija müüs auto edasi, see järgmine rallija müüs kah. Seega on autol vähemalt kolmas omanik, kuid ark arvab, et teine on omanik. Pabereid enam kellegil järgi pole.
Käis algupärane tädi ARKis uurimas ja ei saanud duplikaati tellida kuna on auto ära müünud ju..
Käis algupärane tädi ARKis uurimas ja ei saanud duplikaati tellida kuna on auto ära müünud ju..
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Elektrooniline ark vormistus mul tehtud, 2 päevaga uus tehnilinepass käes.
Aga teemasse, antud juhul siis vaja viimast omanikku ja tollel peab olema id kaart. Regab ennast ark sisse avab auto ümber vormistamise, kirjutab sinu nime sinna ja sina saad oma nimele teha. Lihtne ju ja riigilõiv oli ka veits sootsam.
Aga teemasse, antud juhul siis vaja viimast omanikku ja tollel peab olema id kaart. Regab ennast ark sisse avab auto ümber vormistamise, kirjutab sinu nime sinna ja sina saad oma nimele teha. Lihtne ju ja riigilõiv oli ka veits sootsam.
Ei ole siin midagi lihtsat olnud, aga nüüdseks olen Sierra omanik:)
Loodetavasti duplikaatnumbrid varsti saabuvad ja saab teha 2x numbrivahetusi ja ongi olemas turboX numbriga 093TBX
Loodetavasti duplikaatnumbrid varsti saabuvad ja saab teha 2x numbrivahetusi ja ongi olemas turboX numbriga 093TBX