Millegipärast ei tööta enam juhipoolse tagumise ukse el-aken !!!
Aken üles tuleb, aga alla ei lähe.Teised kõik töötavad.
Äkki oskab keegi aidata ???
Tagumise ukse el. aken
Ma küll ei tea, kas NG-del ja tonnistel on samasugune mehhanism, aga kahtlustaks umbes sama jama mis mul oli, et tõstemehhanismi üks kinnitus (või mõlemad) on oma pesast väljas ja ei tõmba alla liikudes akent kaasa (aken langeb lihtsalt ise alla). Üles liikudes jääb ta millegi (tõenäoliselt akna alumise serva) taha kinni ja seetõttu ka lükkab akent üles.
Järelikult toide on olemas, kontrolli lüliti üle või vaheta korraks teise akna lülitiga ära. Sest teoreetiliselt peaks lüliti lihtsalt oma kontaktidega polaarsust vahetama. Ja võibolla sul lülitikontaktitega miski kala!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Mina kahtlustaksin ka lülitikontakte. Eelmine aasta 2 korda kiskusin lülitikarbi lahti (keskkonsoolist) ning puhastasin kontaktid ära. Uskumatult palju s***a oli kogunenud.
avelito, ehk täpsustad, kas aken ei jooksa alla ukseküljes olevast lülitist või keskkonsoolist või mõlemast?
terv, teager
avelito, ehk täpsustad, kas aken ei jooksa alla ukseküljes olevast lülitist või keskkonsoolist või mõlemast?
terv, teager
on võimalik et äkki miskit takistab nii väga et ei jaksa alla vedada? ütleme et kui prooviks äkki nii et aitad allaminekule kaasa? korra oli nagu selline jama(mitte saabil) et aken kippus viltu vajuma ja kinni kiiluma, just alla lastes.
EDIT: aga siis oli viga ikka mingites tõstemehanismides.
EDIT: aga siis oli viga ikka mingites tõstemehanismides.
Kuidas saabil on? kas mingid "lõpplülitid" on ka? Järsku arvab sul auto, et klaas on täitsa all ja enam ei lülita?:freak:Algselt postitas: avelito
Asi on nii, et kui tahan akent üles lasta, kostab mootorist klõps, aga kui alla tahan lasta, on kõik tumm.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Minu omal oli selline värk, et mootori püsimagnet oli sõna otseses mõttes tükkideks. Lülitit vajutades oli näha kuidas tuled natuke tuhmimaks tõmbas ja arvasin, et mootoriga asi korras. Võtsin ukse polstri maha ja hakkasin viga otsima, et äkki kuskilt midagi poob. Ei leidnud midagi ja seejärel kakkusin mootori maha. Rootor oli viltu sees ja ei käinud ringi. Viga leitud.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
mul ei toiminud ka tagumine aken ja vist kumbagist lülitist...see oli selline väike asi, suhteliselt ju tegelt. polster maha ning kakkusin kogu süsteemi laiali. viga oli selles, et tross oli oma õlise ollusega mootorisse vedanud igat saasta nig selle mootori lahti võtmine ning puhastamine oli võrraldes maailmarevolutsiooniga lapsemäng! võta aga polster maha ning siis saad asjale jälile...
P.S. avelito, kas sina olid sellel nädalal säästuka juures? krt, mul jäi nagu silma, et keski punase tonnisega mind jälgis:)
P.S. avelito, kas sina olid sellel nädalal säästuka juures? krt, mul jäi nagu silma, et keski punase tonnisega mind jälgis:)
To NO FEAR: Olin jah mina seal, jälgisin jah aga sina ei pannud tähelegi:evil: Õlletoop näpus ja muudkui lidus auto poole, aga eks ma püüan aru saada, ega kui endal ka õlle näpus, siis vaatad kuidas ruttu koju seda limpsima saaks minna:drink:
Eile kiskusin polstri lahti, aga seda mootorit koos nende trossidega ma sealt kätte ei saanud, kuidas mootorit sealt kõige parem eemaldada on???
Kas ta tuleb koos trossidega ära võtta või saab ka lihtsamalt???
Eile kiskusin polstri lahti, aga seda mootorit koos nende trossidega ma sealt kätte ei saanud, kuidas mootorit sealt kõige parem eemaldada on???
Kas ta tuleb koos trossidega ära võtta või saab ka lihtsamalt???
Kiskusin siis mootori lahti ja puhastasin seal kõik mis oli ära, magnetid olid kõik terved, aga ei tööta endiselt(üles läheb, aga alla ei tule) !!!
Kas kellelgi on el-akende kohta mingit skeemi või midagi, kuidas see vool seal ringi käib ????
Kas kellelgi on el-akende kohta mingit skeemi või midagi, kuidas see vool seal ringi käib ????
Jään endiselt oma jutu juurde. Ehk skeemimees Sebastian näiteks oskab kommenteerida?
Midagi peab mootoril toite tagant lülitama kui ta alumisse või ülemisse piirasendisse jõuab, et sa nuppu liiga kaua all hoides mootorit ära ei tapaks. Kas ukse sees tõesti mingisugust mikrolülitit või muud sensorit polnud? Noh et järsku on lüliti/sensor (kui lüliti olemas on) mingil põhjusel kogu aeg asendis, kus ta peaks olema siis kui klaas alumises piirasendis on. Tundub ju loogiline?
EDIT
näe, leidsin skeemi kah. Aga lugeda ilma välja printimata ei oska
. Selleks on kogemusi liiga vähe. Pean punase pastakaga mööda skeemi järge ajama... Igatahes ei ole enam üldse kindel, et mu ülevalpool kirjeldatud teooriad paika peavad.
http://saabfaq.msk.ru/_9000/electro-sch ... window.pdf
Midagi peab mootoril toite tagant lülitama kui ta alumisse või ülemisse piirasendisse jõuab, et sa nuppu liiga kaua all hoides mootorit ära ei tapaks. Kas ukse sees tõesti mingisugust mikrolülitit või muud sensorit polnud? Noh et järsku on lüliti/sensor (kui lüliti olemas on) mingil põhjusel kogu aeg asendis, kus ta peaks olema siis kui klaas alumises piirasendis on. Tundub ju loogiline?
EDIT
näe, leidsin skeemi kah. Aga lugeda ilma välja printimata ei oska

http://saabfaq.msk.ru/_9000/electro-sch ... window.pdf
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Veel huvitavaid tähelepanekuid, kui kõiki nelja lülitit korraga näppida klaaside äärmusasendis, liigub muidu veidi longus temperatuuri osuti täpselt keskele. Selline tunne et mingi jõhker koormus tuleb peale.Algselt postitas: avelito
To SAABNINETHOUSAND: Kas sul tõmbas mõlemapoolse lülitamise korral tuled tuhmimaks või ainult üles, või ainult alla???