sattusin täna mingitel asjaoludel anne autoaeda ja avastasin sellise kummalise Saabi mille nimi on Troll. Kas see on mingi saabitjuunimisfirma või? mootor on kummalised 167 kw ja armatuurlaud on mingi asja imitatsiooniga.
auto ise selline:
troll
9-5 Troll?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
NEED TO KNOW
Model Saab 9-5 Troll
Engine 2,290cc 16V in-line 4
Max Power 220bhp at 5,500rpm
Max Torque 310Nm at 1,800rpm
Gearbox 5-speed semi-automatic with manual mode
Top Speed 235km/h
0-100 km/h 7.8 seconds
GIYF...
Model Saab 9-5 Troll
Engine 2,290cc 16V in-line 4
Max Power 220bhp at 5,500rpm
Max Torque 310Nm at 1,800rpm
Gearbox 5-speed semi-automatic with manual mode
Top Speed 235km/h
0-100 km/h 7.8 seconds
GIYF...
Nagu arvata, Hirschi käsi mängus. Sellist carbon fibre armatuurlauda vaadates tuleb kohe esimesena Hirsch silme ette.
Algallikas
A Saab was never faster and more strongly. With 310 HP the 9-5 Troll 2,3 R evolution is the Topmodell of Hirsch Performance.
terv, teager
Sai ka seda autot silmitsetud ja päriselus näeb teine kõvasti parem välja kui piltidel.Huvitav,kas see sumps on ka kuidagi seotud trolli-ga,igatahes vihmaveetoru on ka vist väiksema läbimõõduga.Kahju,et fotokat polnud kaasas...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mul veidi raskusi saksa keelega.
Sain ma õieti aru et Troll ja Troll-R on tavaline Garreti turboga tuunitud 9-5, mitte aga edasiarendus mitsu turboga Aerost?
Sain ma õieti aru et Troll ja Troll-R on tavaline Garreti turboga tuunitud 9-5, mitte aga edasiarendus mitsu turboga Aerost?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Babelfishi abil Teageri lingilt tõlgitud:
Driving joy and drive modifications in the sucking in and exhaust side, larger turbochargers, a clearly increased radiator for load air and adapted engine electronics result in 310 HP and proud 440 Newtonmeters a torque. Disadvantage: The drive influences of the fronttrieblers penetrate into the steering element unfortunately clearly noticeably. Revving up wheels work with this elegant car as more pubertaer as a Fracktraeger with beer box at the neck.
Driving joy and drive modifications in the sucking in and exhaust side, larger turbochargers, a clearly increased radiator for load air and adapted engine electronics result in 310 HP and proud 440 Newtonmeters a torque. Disadvantage: The drive influences of the fronttrieblers penetrate into the steering element unfortunately clearly noticeably. Revving up wheels work with this elegant car as more pubertaer as a Fracktraeger with beer box at the neck.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Leidsin Saabtraderist sellise kommnetaari :
The Saab 9-5 Troll may have the name of a mythical Norse beast, but it is a rather special Saab. This turbo-charged executive flier is based on a 170bhp 9-5 with an eco-power (low-pressure turbo) engine and it's about there that any similarity ends. The Troll is an entirely different animal with Hirsch Performance modifications that sees a new Garrett TB2811 turbocharger, a new engine management system, a stainless-steel sports exhaust, an uprated braking system and new 17" alloys (that are actually required due to the uprated callipers and vented discs).
St. GT17 asemel on TB2811. Huvitav, on see sama kobe turbo nagu Mitsu oma?
The Saab 9-5 Troll may have the name of a mythical Norse beast, but it is a rather special Saab. This turbo-charged executive flier is based on a 170bhp 9-5 with an eco-power (low-pressure turbo) engine and it's about there that any similarity ends. The Troll is an entirely different animal with Hirsch Performance modifications that sees a new Garrett TB2811 turbocharger, a new engine management system, a stainless-steel sports exhaust, an uprated braking system and new 17" alloys (that are actually required due to the uprated callipers and vented discs).
St. GT17 asemel on TB2811. Huvitav, on see sama kobe turbo nagu Mitsu oma?
Näe, veel teinegi Troll Anne autoaeda jõudnud. Ja esimene seetõttu 10k odavamaks muutunud. 
Küsimus (loodetavasti mitte väga loll), kas sellele trollile annab vajadusel ka Mitsu vurri panna ja seeläbi Garreti turbodega seotud jamasid ennetada või on see Garret ka kuidagi töökindlam
(kui ikka tavalise 125kW asemel on 167kW, siis tavaloogika ütleb, et ka vurr peaks parem olema)

Küsimus (loodetavasti mitte väga loll), kas sellele trollile annab vajadusel ka Mitsu vurri panna ja seeläbi Garreti turbodega seotud jamasid ennetada või on see Garret ka kuidagi töökindlam

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ma arvan et Hirsch teab mida teeb ja Garreti asendamine Garretiga on läbimõeldud tegevus. Nad peavad ju andma garantii ega saa riskida pidevalt surevate mootoritega. Mind huvitab rohkem kas nad probleemide algallika - karterituulutusega midagi tegid.
EDIT: Oo, aga see uus läheneb varustustasemelt juba Griffinile (näiteks tagaistme ventilatsioon jne.)
EDIT: Oo, aga see uus läheneb varustustasemelt juba Griffinile (näiteks tagaistme ventilatsioon jne.)
Kahtlen selles tagaistme ventilatsioonis. Ma olen aru saanud (vähemalt Saabide puhul ja vähemat auto24 kuulutuste puhul) et 2X midagi tähendab kahte esiistet. Soojenduse puhul nt kui on ka tagaistme soojendus, siis märgitakse see tavaliselt 3X. Ja elektriakende puhul siis 4X. Vabandused juba ette, kui mööda panen 

Toredad aparaadid muidugi, kuid miks sellist muretseda. Tegemist ju Trolli, mitte Troll R-iga. Seega võimu neil umbes samal hulgal kui tollastel normaaltingimustes Aerodel. Eks ta ole huvitavam ja uhkem, sumpa kui vihmaveetoru ja Hirchi originaalvelg on ka üht-teist väärt, kuid siiski.
Ja kui keegi endale sellise ostis või lasi ehitada, siis polnud ta arvatavasti kohaliku kirikuõpetaja vanaeit, kes sellega vaid pühapäeval 70 km/h sõitis.
Ja kui keegi endale sellise ostis või lasi ehitada, siis polnud ta arvatavasti kohaliku kirikuõpetaja vanaeit, kes sellega vaid pühapäeval 70 km/h sõitis.

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kurjajuur karteri tuulutus töötab korralikult kui mootor saab piisavalt koormust (üks põhjus miks aerod enam kestavad). Tasakesti suristamine hävitab 9-5 mootorit kõige julmemalt, samas vaevalt et rõõmsameelset sõidustiili harrastav tegelinski mõtles et 200-ga sõites punaseks aetud turbol oleks mõistlik maha rahuneda lasta.
Krt. te olete kah ikka elurikkujad, ei ole ilus sedasi siin ilusaid autosid näidata.
Mul suunurgast lausa niriseb miskit ja aju mõtleb juba, et Factor, nüüd hakkad mõned aastad kasvõi ainult kartulikoori sööma, kuid selle masina peab soetama.
:wall::wall:
Kuid seinaäärde seisma jääks ta siiski, kuna kütust enam ei jaksaks osta niikuinii
Mul suunurgast lausa niriseb miskit ja aju mõtleb juba, et Factor, nüüd hakkad mõned aastad kasvõi ainult kartulikoori sööma, kuid selle masina peab soetama.

Kuid seinaäärde seisma jääks ta siiski, kuna kütust enam ei jaksaks osta niikuinii
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Troll on kaubamärk mille all Saab müüs Hirschi poolt järgiaidatud masinaid.Algselt postitas: cilpkonn
kas Troll on sama, mis AMG mersu puhul ?
Algselt postitas: qdwin
Leidsin Saabtraderist sellise kommnetaari :
The Saab 9-5 Troll may have the name of a mythical Norse beast, but it is a rather special Saab. This turbo-charged executive flier is based on a 170bhp 9-5 with an eco-power (low-pressure turbo) engine and it's about there that any similarity ends. The Troll is an entirely different animal with Hirsch Performance modifications that sees a new Garrett TB2811 turbocharger, a new engine management system, a stainless-steel sports exhaust, an uprated braking system and new 17" alloys (that are actually required due to the uprated callipers and vented discs).
St. GT17 asemel on TB2811. Huvitav, on see sama kobe turbo nagu Mitsu oma?
palju kobedam-ei ole enam kulgemiseks mõeldud vurr:head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Factor
Krt. te olete kah ikka elurikkujad, ei ole ilus sedasi siin ilusaid autosid näidata.
Mul suunurgast lausa niriseb miskit ja aju mõtleb juba, et Factor, nüüd hakkad mõned aastad kasvõi ainult kartulikoori sööma, kuid selle masina peab soetama.:wall::wall:
Kuid seinaäärde seisma jääks ta siiski, kuna kütust enam ei jaksaks osta niikuinii![]()
võtab kütust kindlasti vähem,kui su praegune liikur...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: TrionicAlgselt postitas: Factor
Krt. te olete kah ikka elurikkujad, ei ole ilus sedasi siin ilusaid autosid näidata.
Mul suunurgast lausa niriseb miskit ja aju mõtleb juba, et Factor, nüüd hakkad mõned aastad kasvõi ainult kartulikoori sööma, kuid selle masina peab soetama.:wall::wall:
Kuid seinaäärde seisma jääks ta siiski, kuna kütust enam ei jaksaks osta niikuinii![]()
võtab kütust kindlasti vähem,kui su praegune liikur...
No võibolla küll, praeguste ilusate ilmadega, kus päike sirab, läheb ikka sinna 15 kuni 16 l kanti jah.
Kuid siiski raha kütuse ostmiseks ikka ei jätkuks

Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Ma olen seda trolli paaril korral kiiganud aga mnjah eriti emotsioone ei tekita Kellele ema kellele tütar.