9-5 Troll?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#1

sattusin täna mingitel asjaoludel anne autoaeda ja avastasin sellise kummalise Saabi mille nimi on Troll. Kas see on mingi saabitjuunimisfirma või? mootor on kummalised 167 kw ja armatuurlaud on mingi asja imitatsiooniga.
auto ise selline:

troll
Nimevahetus vl -> Veiko
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

NEED TO KNOW
Model Saab 9-5 Troll
Engine 2,290cc 16V in-line 4
Max Power 220bhp at 5,500rpm
Max Torque 310Nm at 1,800rpm
Gearbox 5-speed semi-automatic with manual mode
Top Speed 235km/h
0-100 km/h 7.8 seconds

GIYF...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3


Algallikas

A Saab was never faster and more strongly. With 310 HP the 9-5 Troll 2,3 R evolution is the Topmodell of Hirsch Performance.
Nagu arvata, Hirschi käsi mängus. Sellist carbon fibre armatuurlauda vaadates tuleb kohe esimesena Hirsch silme ette.

terv, teager
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Troll ja Troll-R on pisut siis erinevad...;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#5

Aitüma harimast.

Igatahes see carbon fibre/süsinikkiud imitatsiooniga armatuur näeb huvitav välja. Selline racing värk ja kapoti all sisselaske juures ka (Y).
Nimevahetus vl -> Veiko
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#6

Sai ka seda autot silmitsetud ja päriselus näeb teine kõvasti parem välja kui piltidel.Huvitav,kas see sumps on ka kuidagi seotud trolli-ga,igatahes vihmaveetoru on ka vist väiksema läbimõõduga.Kahju,et fotokat polnud kaasas...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#7

Mul veidi raskusi saksa keelega.
Sain ma õieti aru et Troll ja Troll-R on tavaline Garreti turboga tuunitud 9-5, mitte aga edasiarendus mitsu turboga Aerost?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Babelfishi abil Teageri lingilt tõlgitud:
Driving joy and drive modifications in the sucking in and exhaust side, larger turbochargers, a clearly increased radiator for load air and adapted engine electronics result in 310 HP and proud 440 Newtonmeters a torque. Disadvantage: The drive influences of the fronttrieblers penetrate into the steering element unfortunately clearly noticeably. Revving up wheels work with this elegant car as more pubertaer as a Fracktraeger with beer box at the neck.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#9

...
modifitseeritud sisse- ja väjalase, suurem turbo ja suurendatud jahuti ja veel sobitatud elektroonika annab kokku 310 PS ja 440 Nm...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

Leidsin Saabtraderist sellise kommnetaari :
The Saab 9-5 Troll may have the name of a mythical Norse beast, but it is a rather special Saab. This turbo-charged executive flier is based on a 170bhp 9-5 with an eco-power (low-pressure turbo) engine and it's about there that any similarity ends. The Troll is an entirely different animal with Hirsch Performance modifications that sees a new Garrett TB2811 turbocharger, a new engine management system, a stainless-steel sports exhaust, an uprated braking system and new 17" alloys (that are actually required due to the uprated callipers and vented discs).

St. GT17 asemel on TB2811. Huvitav, on see sama kobe turbo nagu Mitsu oma?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Vaata kas leiad siit vastuse...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Gunn
Postitusi: 188
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero 2004

#12

Näe, veel teinegi Troll Anne autoaeda jõudnud. Ja esimene seetõttu 10k odavamaks muutunud. :love:

Küsimus (loodetavasti mitte väga loll), kas sellele trollile annab vajadusel ka Mitsu vurri panna ja seeläbi Garreti turbodega seotud jamasid ennetada või on see Garret ka kuidagi töökindlam :o (kui ikka tavalise 125kW asemel on 167kW, siis tavaloogika ütleb, et ka vurr peaks parem olema)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#13

Ma arvan et Hirsch teab mida teeb ja Garreti asendamine Garretiga on läbimõeldud tegevus. Nad peavad ju andma garantii ega saa riskida pidevalt surevate mootoritega. Mind huvitab rohkem kas nad probleemide algallika - karterituulutusega midagi tegid.

EDIT: Oo, aga see uus läheneb varustustasemelt juba Griffinile (näiteks tagaistme ventilatsioon jne.)
Gunn
Postitusi: 188
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero 2004

#14

Kahtlen selles tagaistme ventilatsioonis. Ma olen aru saanud (vähemalt Saabide puhul ja vähemat auto24 kuulutuste puhul) et 2X midagi tähendab kahte esiistet. Soojenduse puhul nt kui on ka tagaistme soojendus, siis märgitakse see tavaliselt 3X. Ja elektriakende puhul siis 4X. Vabandused juba ette, kui mööda panen :fight:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#15

Tgaistme pildil on näha perforeeritud nahk, mis on ainult istme ventilatsiooni puhul kasutusel.
Berserk
Postitusi: 35
Liitunud: E Aug 29, 2005 9:36
Asukoht:
Auto:

#16

Toredad aparaadid muidugi, kuid miks sellist muretseda. Tegemist ju Trolli, mitte Troll R-iga. Seega võimu neil umbes samal hulgal kui tollastel normaaltingimustes Aerodel. Eks ta ole huvitavam ja uhkem, sumpa kui vihmaveetoru ja Hirchi originaalvelg on ka üht-teist väärt, kuid siiski.
Ja kui keegi endale sellise ostis või lasi ehitada, siis polnud ta arvatavasti kohaliku kirikuõpetaja vanaeit, kes sellega vaid pühapäeval 70 km/h sõitis.;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#17

Kurjajuur karteri tuulutus töötab korralikult kui mootor saab piisavalt koormust (üks põhjus miks aerod enam kestavad). Tasakesti suristamine hävitab 9-5 mootorit kõige julmemalt, samas vaevalt et rõõmsameelset sõidustiili harrastav tegelinski mõtles et 200-ga sõites punaseks aetud turbol oleks mõistlik maha rahuneda lasta.
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#18

kas Troll on sama, mis AMG mersu puhul ? :red:
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#19

Krt. te olete kah ikka elurikkujad, ei ole ilus sedasi siin ilusaid autosid näidata.
Mul suunurgast lausa niriseb miskit ja aju mõtleb juba, et Factor, nüüd hakkad mõned aastad kasvõi ainult kartulikoori sööma, kuid selle masina peab soetama.:wall::wall::wall:
Kuid seinaäärde seisma jääks ta siiski, kuna kütust enam ei jaksaks osta niikuinii:gun:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#20

Algselt postitas: cilpkonn
kas Troll on sama, mis AMG mersu puhul ?
Troll on kaubamärk mille all Saab müüs Hirschi poolt järgiaidatud masinaid.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

Algselt postitas: Factor
Kuid seinaäärde seisma jääks ta siiski, kuna kütust enam ei jaksaks osta niikuinii
võeh.. see on mingi müüt. jõuad osta, jõuad maksta bensu... vahet tavaautoga pole...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: qdwin
Leidsin Saabtraderist sellise kommnetaari :
The Saab 9-5 Troll may have the name of a mythical Norse beast, but it is a rather special Saab. This turbo-charged executive flier is based on a 170bhp 9-5 with an eco-power (low-pressure turbo) engine and it's about there that any similarity ends. The Troll is an entirely different animal with Hirsch Performance modifications that sees a new Garrett TB2811 turbocharger, a new engine management system, a stainless-steel sports exhaust, an uprated braking system and new 17" alloys (that are actually required due to the uprated callipers and vented discs).

St. GT17 asemel on TB2811. Huvitav, on see sama kobe turbo nagu Mitsu oma?

palju kobedam-ei ole enam kulgemiseks mõeldud vurr:head:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: Factor
Krt. te olete kah ikka elurikkujad, ei ole ilus sedasi siin ilusaid autosid näidata.
Mul suunurgast lausa niriseb miskit ja aju mõtleb juba, et Factor, nüüd hakkad mõned aastad kasvõi ainult kartulikoori sööma, kuid selle masina peab soetama.:wall::wall::wall:
Kuid seinaäärde seisma jääks ta siiski, kuna kütust enam ei jaksaks osta niikuinii:gun:

võtab kütust kindlasti vähem,kui su praegune liikur...
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: Factor
Krt. te olete kah ikka elurikkujad, ei ole ilus sedasi siin ilusaid autosid näidata.
Mul suunurgast lausa niriseb miskit ja aju mõtleb juba, et Factor, nüüd hakkad mõned aastad kasvõi ainult kartulikoori sööma, kuid selle masina peab soetama.:wall::wall::wall:
Kuid seinaäärde seisma jääks ta siiski, kuna kütust enam ei jaksaks osta niikuinii:gun:

võtab kütust kindlasti vähem,kui su praegune liikur...

No võibolla küll, praeguste ilusate ilmadega, kus päike sirab, läheb ikka sinna 15 kuni 16 l kanti jah.
Kuid siiski raha kütuse ostmiseks ikka ei jätkuks :o)
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#25

Ma olen seda trolli paaril korral kiiganud aga mnjah eriti emotsioone ei tekita Kellele ema kellele tütar.
Vasta