Kõik algas sellest, et kuskil võistlusel tuli 1 subaru mees juurde ja pakkus, et kas sa subaru mootorit sellele oma masinale peale panna ei taha. Ma ütlesin, et tahan küll ja nüüd mõned päevad tagasi sai mootor koju.
Et kõik ausalt ära rääkida, siis on tegemist vabalthingava mootoriga; mis normaalsete elutingimuste jätkudes ja tööd tehes võib olla vaid vaheetapiks t- mootori pealearetamiseks.
1. päev vaatasin mootorit niisama ja vaatasin ka saab 96 käigukasti. Peale selle ka kõiksugu sidureid, korve hoorattaid , survelaagreid , sidurivõlle ja kõike mis kodus ripakil oli. öösel mõtlesin.
2. päev võtsin käigukastil otsast 10 mm maha. samuti saagisin 10 mm paksusest plekist ühe suure ristküliku, millest oli plaan kasti ja mootori vahele vaheplaat teha. mõned mõõtmised ja kärnimised ja puurimised ja saigi plaat mootori külge ning mõni aeg hiljem ka kast plaadi külge. Töö täpsuseks hindan 0,5 mm. ma arvan, et sai hea. ÖÖsel mõtlesin
3. päeval sai relakaga saabi kere näritud ja mootor sinna auku uputatud. Liiga ära uppus. Igaljuhul rinka jaoks oleks ideaalne. Metsa mitte. Nüüd tuleb karteri põhja ülespoole toomiseks mootori padjad samuti mingi 30 mm tõsta. Lõpuks pesin mootori puhtaks. Peals oli kirjutatud SUBARU!
Tuleb öö hakkan mõtlema; siduri ketas tuleb kahest kettast teha; kuidas? Survelaagrile tuleb otsa lisatykk teha; Millest?
El, skeemi vaja, et aju ja mootor ühendada; kust saab? kuidas starteri paika saab? jne...
ja tegelikult oleks mul ühte kere vaja, kuhu peale see kõik ehitada...
Mõned pildid ka:

