Tere Saabisõbrad
Olen siin foorumis juba mõnda aega olnud, kuid Saabi pole kunagi omanud, kui siia kasutaja tegin, siis oli plaan osta aga ost jäi ikka ära. Mõte oli osta Saab 9-3 diisel, kuid selle mootorimüra ehmatas ära ja otustasin teise automargi kasuks. Muidu olen sõitnud suht 10a teise margiga, mille mudelid on ka väga hea olnud, millest üks on veel alles ka. Konkreetse Saabi ost tuli suht ootamatult ja kiirelt, plaan autoparki uuendada kestis juba mõnda aega, kuid enamasti vaatasin teise marke. Kuid eelmine kolmapäev juhtus nii, et märkasin auto24-s Saabi kuulutust, mis pildil nägi väga hea välja, mida läksin ka kohe vaatama. Peale väikest proovisõitu oli otsus tehtud: "auto meeldib ja võtan ära."
Konkreetne 9-3 on siis Anniversary mudel, poolnahk sisu, automaat, spoileriring, nahaga kaetud uksepolstrid ja turbo kirjad istmetes jne. Auto tundub väga korralik ja Eesti ajalugu on tehtud töödest olemas.
Esimesed sõidu esmamuljed: mugav auto, rool on muidu suht raske ja mõnusalt mehine, esimene turboga auto, võib öelda, et toob naeratuse näole küll, automaat on väga sujuv ja ühtlane, pole sugugi uimane, kurvides püsib suht hästi teel ja vedrustus on piisavalt mõnus. Kütusekulu on hetkel kompuutri järgi 13l/100, enamasti linnasõit. Audio pool on päris hea, kuid rohkem bassi võiks olla, kuid mingit lisakasti küll ei taha.
Kui eelmine omanik lubab, siis esialgu kasutaks tema müügifotosid, hiljem tulevad uued pildid
Lisatud failid
Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!
Palju õnne! Mulle aeglane rool väga meeldib, sellised autod ei istu, kus rool on väga kerge ja auto muudab koheselt suunda. Ma arvan, et enamus ajast on Eesti kliimas sõit sellise raske rooliga ohutum, ega muidu Saab poleks ka teinud sellist.
Ahjaa, kui heli tahad parandada, siis kasti polegi vaja, aitab võimendi + kõlarid ustesse. Praegu katete alune tühi.Audio pool on päris hea, kuid rohkem bassi võiks olla, kuid mingit lisakasti küll ei taha.
Kas ustes on muidu juhtmed olemas ja kui suured kõlarid sinna lähevad?
Always on the wheels!
Homme Saabianti juurde kontrolli, kuna tagant juhipoolt rattakoopast tuleb vänget bensiinihaisu. Millest see võib tulla?
Lahendatud Saabianti juures, voolikuklambrid olid läbi roostetanud, leke peatatud.
Lahendatud Saabianti juures, voolikuklambrid olid läbi roostetanud, leke peatatud.
Always on the wheels!
Kui palju ta lekkis siis? Nii et loik maas?Homme Saabianti juurde kontrolli, kuna tagant juhipoolt rattakoopast tuleb vänget bensiinihaisu. Millest see võib tulla?
Lahendatud Saabianti juures, voolikuklambrid olid läbi roostetanud, leke peatatud.
Mõnda aega tagasi ütles autol turbo üles ja ootab remonti. Gaasi andes tuleb sinist, kuid jõudlus otseselt ära ei kadunud. Pandi uus turbo peale, kuid mootorist tulevad tükid vms lõhkusid selle ka ära. Nad uurivad, milles on asi. Uus turbo on ca 400eur ja kasutatud 200-250eur, mõtekas oleks juba uus osta?
Always on the wheels!
Kas mitte olulisem probleem ei ole "mootorist tulevad tükid" mis uue turbo lõhkusid? Mis tükid need on ja kuidas sinna saanud?Mõnda aega tagasi ütles autol turbo üles ja ootab remonti. Gaasi andes tuleb sinist, kuid jõudlus otseselt ära ei kadunud. Pandi uus turbo peale, kuid mootorist tulevad tükid vms lõhkusid selle ka ära. Nad uurivad, milles on asi. Uus turbo on ca 400eur ja kasutatud 200-250eur, mõtekas oleks juba uus osta?
Muidu auto on päris mõnus ja sõita on väga hea.
Mul oleks nõu vaja: mingi aeg pandi tutikas turbo peale, kuid peal lühikest sõitu hakkas jälle sinist tulema ja turbo (tiivikud) uuesti katki. Mis asi võib turbot nii lõhkuda ja kui kalliks võib üldse remont minna. Radikas jms selline pesti remonditöökojas puhtaks aga plokikaant pole maha võetud. Hetkel auto seisab ja turbo on maha võetud.
Kuna ei jaga seda mootori teemat nii hästi ehk oskab mõni targem nõu anda?
Kuna ei jaga seda mootori teemat nii hästi ehk oskab mõni targem nõu anda?
Always on the wheels!
Update: uus ja võimsam turbo on peal Sõit on sujuv ja väga mugav.
Käsipidur tahaks veel väikest timmimist/ülevaatamist kuna üks pool ei võta nii hästi, kuid muu tehnika, sillaosa ja pidurid on heas korras.
Käsipidur tahaks veel väikest timmimist/ülevaatamist kuna üks pool ei võta nii hästi, kuid muu tehnika, sillaosa ja pidurid on heas korras.
Always on the wheels!