Auto 2004 aasta 9-3 ss 2.2 Tid. Sõidupealt otsustas vehkat teha lisasoojendi kütusepump. Tulemuseks muidugi see, et pump on teadmata kadunud ja kütusevoolikud murdusid ära ja kütus jookseb päris ilusti paagist maha nüüd. Ajutiselt sai "pime" ette keeratud väikese kruvi abil ja kütuse jooksmine asendus tilkumisega. Selge on see, et kiiremas korras on vaja asi lahendada ja milliseid häid ideid foorumlased pakuvad?
Lisatud skeemilt ja ka põhja alt paistavad kiirliitmikud nr 6. Kui ma sealt nüüd lisakütusepumba poole jooksvate torude kiirliitmikud avan, siis vist automaatselt kiirliitmik seda (soojendi kütusepumba) haru ei blokeeri? Või ongi lahendus nii kerge. Skeemi kõrval on seletus, et paagivahetuseks ava need pistikud, aga pane sobiv pistik asemele. Jääb segaseks see lause.
Kiirele abile lootes,
flood.
Koheselt võib ka uut pumpa pakkuda...
Huvitav kas 9-5 2.2 diislil on samasugune pump?
Lisatud failid
9-3 ss 2.2 TiD lisasoojendi kütusepump ja küttetorud
Vastuseks kellelegi, kellel sama asi võib juhtuda...
Ilmselt tegi pump vehkat seetõttu, et pumpa kinni hoidev kumm venis välja ja pump vajus ripakile. Tee pealt lendas ratta alt mingi jumpstükkk ja läinud ta oligii.. Kumm aga venis välja seetõttu, et pumba metallkest lekkis kergelt diislit, mis aga kummile ei ole just meeltmööda määrdeaine.
Ning kiirliitmiku avades ei blokeeru seal midagi, jookseb veel kiiremalt ja vabamalt
Ilmselt tegi pump vehkat seetõttu, et pumpa kinni hoidev kumm venis välja ja pump vajus ripakile. Tee pealt lendas ratta alt mingi jumpstükkk ja läinud ta oligii.. Kumm aga venis välja seetõttu, et pumba metallkest lekkis kergelt diislit, mis aga kummile ei ole just meeltmööda määrdeaine.
Ning kiirliitmiku avades ei blokeeru seal midagi, jookseb veel kiiremalt ja vabamalt

Küsimused jätkuvad...
Ilmselt on nüüd ahju küttepumba ja ahju vahelises küttetorus õhk sees. Mõned korrad olen kuulnud ahju töötamas aga enamuses ta ei puhu, kuigi temp on juba vastav sellele, et peaks rakenduma.
Kuidas antud ahjul see tööle rakendumine on? Katsetab 2..3 korda ja kui leeki ülesse ei saa, siis jätab katsetamise sinnapaika kuni järgmise auto käivituskorrani?
EDIT: katsetab kolm korda ja siis tuleb kustutada veakood
Kaua oleks see aeg, et pump suudab õhu välja puhuda. Mis ma saaksin ise teha, et see õhk seal võimalikult kiirelt välja pressida?
Targemad ehk oskavad nõu anda?
Ilmselt on nüüd ahju küttepumba ja ahju vahelises küttetorus õhk sees. Mõned korrad olen kuulnud ahju töötamas aga enamuses ta ei puhu, kuigi temp on juba vastav sellele, et peaks rakenduma.
Kuidas antud ahjul see tööle rakendumine on? Katsetab 2..3 korda ja kui leeki ülesse ei saa, siis jätab katsetamise sinnapaika kuni järgmise auto käivituskorrani?
EDIT: katsetab kolm korda ja siis tuleb kustutada veakood
Kaua oleks see aeg, et pump suudab õhu välja puhuda. Mis ma saaksin ise teha, et see õhk seal võimalikult kiirelt välja pressida?
Targemad ehk oskavad nõu anda?
