Anniversary(Jubileum) vs. AERO

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#1

www.Blocket.se -d uurides tekkis väike küsimus, et mis on vahet näiteks 97. aasta AERO-l ja sama aasta Jubileumil, kas ainult istmed, või on erinevusi veel ???

Ja kui ostmiseks läheb, kumb oleks mõttekam ost ????:drive:
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#2

Mootor, või mis? Suurem turbo siis eelkõige???
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14418
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Annyversary on eelkõige visuaalne külg. See võib igasugu mootoriga autode otsas olla. Aero tähendab siiski kõige äkilisemat mootoripaketti + pisut kere küljes käivat.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: avelito
www.Blocket.se -d uurides tekkis väike küsimus, et mis on vahet näiteks 97. aasta AERO-l ja sama aasta Jubileumil, kas ainult istmed, või on erinevusi veel ???

Ja kui ostmiseks läheb, kumb oleks mõttekam ost ????:drive:

Loe siit
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

Kui tegemist automaatkastiga, siis on aero nagu tavaline Garreti turboga FPT, mitte kõrgemal rõhul töötava Mitsuga nagu manuaalkasti puhul. Bodykit on sama, aerol on muidugi veel need ülimalt mugavad (ka tagaistujatele) Aero istmed. Anniversaril on istme profiil harilik, erinevate nahkadega veidi mängitud (õnnestunult) ja logo sisse pressitud
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: qdwin
Kui tegemist automaatkastiga, siis on aero nagu tavaline Garreti turboga FPT, mitte kõrgemal rõhul töötava Mitsuga nagu manuaalkasti puhul. Bodykit on sama, aerol on muidugi veel need ülimalt mugavad (ka tagaistujatele) Aero istmed. Anniversaril on istme profiil harilik, erinevate nahkadega veidi mängitud (õnnestunult) ja logo sisse pressitud

Kas see seaduspära on rakendatav ka nt OG 9-3le ? Kas seda sissepressitud turbo kirja teistel ple, kui Anniversaryl ?

(äkki on mul ka anniversary :P )
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: qdwin
Kui tegemist automaatkastiga, siis on aero nagu tavaline Garreti turboga FPT, mitte kõrgemal rõhul töötava Mitsuga nagu manuaalkasti puhul. Bodykit on sama, aerol on muidugi veel need ülimalt mugavad (ka tagaistujatele) Aero istmed. Anniversaril on istme profiil harilik, erinevate nahkadega veidi mängitud (õnnestunult) ja logo sisse pressitud

Kas see seaduspära on rakendatav ka nt OG 9-3le ? Kas seda sissepressitud turbo kirja teistel ple, kui Anniversaryl ?

(äkki on mul ka anniversary :P )

See logo on sissepressitud esimestesse Nahk istmetesse.
Iga ratas veab and then some!
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: IFF

See logo on sissepressitud Nahk istmetesse.

Ega ometi katusesse :freak:, ikka istmete seljatugedest jutt käib (must nahk).
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: IFF

See logo on sissepressitud Nahk istmetesse.

Ega ometi katusesse :freak:, ikka istmete seljatugedest jutt käib (must nahk).

Kas selline asi on sissepressitud?
Anniversary
Iga ratas veab and then some!
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: IFF

Kas selline asi on sissepressitud?
Anniversary

Kahjuks mitte, see vist 9k jaoks ainult. Aga kuna tekkis huvi, siis netis sobrades leidsin sellise info (võib ka vale olla):


The Anniversary special edition is a development of the Saab 9-3 SE and can be powered by any of the Saab 9-3 engines.
The distinctive exterior modifications of the Saab 9-3 Anniversary compared to the SE are the new five-spoke, 16-inch wheels of a design inspired by the turbocharger turbine wheel. The aluminium alloy wheels contribute to low unsprung weight for quicker steering and braking response, and ensure more controlled behaviour in situations such as sudden swerving manoeuvres.

... The association with the 25th anniversary of the turbo concept is expressed by the word "turbo" embossed in the leather upholstery. The upholstery design of the 9-3 Anniversary recurs on the leather trimmed door sides. The 9-3 Anniversary is optionally available with full leather upholstery in the same colour scheme and with the same type of anniversary embossing. The leather used in the Saab 9-3 Anniversary is of a new type that makes a modern, sophisticated impression.

The sporty appearance of the upholstery in the 9-3 Anniversary is matched by the carbon fibre dashboard that underscores further the sporty nature of the turbo model.

16" 5 kodar valud on, "turbo" kiri seljatoes on, nahamoodi uksepolstrid on, grafiidimoodi armatuur ka on .. äkki ongi siis ?
Vasta