93 OG 2.2diisel, jah või ei.
Kuna naisel pikk maa tööl käia siis tekkimas vajadus diisli järgi. Olen jah näinud järgmise põlvkonna kohta artikleid aga selle kohta mitte. Kas eksin kui pakun et sellel ka sama palju kirutud Opeli diisel peal?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Ok, siis jääb sõelale ikkagi S/V40 Volvo. Tänud.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Eks see ole suuresti joppamise asi. Väike vahe ka 85 ja 92 kW masina poolest. Tavakasutajale vast siis EGR-i poolest. Mina olen 92 kW puhul 15 kkm jooksul vahetanud vändaanduri (tüüpviga?, suri lampi välja suvalistel hetkedel, ag asiis käivitus koheselt), ellimineerinud EGR-i (jõu kadumine, Limp Home, mootorituli), vahetanud vaakumvoolikud. Lisaseadmete rihmavahetus + pingutirullik ja vändarull on profülaktika mõttes ennetavalt vahetatud. Kütusefilter ja termostaat on ka tavaline kuluosa diisli puhul.
Söber sõitis Signumi peal 200 000 kuni 260 000 vahetades ainult õlid ja turbolõdviku cooleri ja sisselaske kollektori vahel. Ei kordagi EGR-i tuld ega muid anomaaliaid.
Samas vaadates siia foorumisse, siis ajab vahel isu ära küll.
Söber sõitis Signumi peal 200 000 kuni 260 000 vahetades ainult õlid ja turbolõdviku cooleri ja sisselaske kollektori vahel. Ei kordagi EGR-i tuld ega muid anomaaliaid.
Samas vaadates siia foorumisse, siis ajab vahel isu ära küll.
Milline on su eeldadatav mnt küttekülu?
Kóik sóltub eelkóike jh nagu eelkónelejad eelnevast hooldusest.
Sóbral seisis auto rohkem teeninduses kui teel.
Volvo *40 jätaks küll mängust välja
Edit: ivometsa pakutud peukari móte polegi nii halb
Kóik sóltub eelkóike jh nagu eelkónelejad eelnevast hooldusest.
Sóbral seisis auto rohkem teeninduses kui teel.
Volvo *40 jätaks küll mängust välja

Edit: ivometsa pakutud peukari móte polegi nii halb
Everyday Regular SAAB guy!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kõige ökom, millega sõitsin, oli ülemullune talv oli 307. 50 kw. No 6 llitrit talvel 100 km peale oli võimatu saada. Ja see oli turbodiisel. Ärge naerge, et 50 kw. Aga üksi - kahekesi sõites 100 pealt mööda kannatas minna nigu niuhti!
Väga hea auto oli, vahepeal sõitsin aasta ja 15000 km 407 sw 150 kw., nyyd taas 307 ja 1,6 mootor ja 66kw. Selle kohta andmed veel puuduvad aga maantee tehase kulu on 4,2. ja keskmine 5,2 ( oli vist)
Väga hea auto oli, vahepeal sõitsin aasta ja 15000 km 407 sw 150 kw., nyyd taas 307 ja 1,6 mootor ja 66kw. Selle kohta andmed veel puuduvad aga maantee tehase kulu on 4,2. ja keskmine 5,2 ( oli vist)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
See 6l on mnt vói linna kulu?
Ikka linnas ja ka lühikesi otsi tehes. Need HDI mootorid on vägevad! Ja vaiksed. Saabil väriseb ikka nagu traktoril, kui kohapeal töötab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Milline on su eeldadatav mnt küttekülu?
Kóik sóltub eelkóike jh nagu eelkónelejad eelnevast hooldusest.
Sóbral seisis auto rohkem teeninduses kui teel.
Volvo *40 jätaks küll mängust välja
Edit: ivometsa pakutud peukari móte polegi nii halb
Olen pidanud peukareid piisavalt lappima ja uue peale ei hakka hammas. Volli kohta on eeltöö tehtud ja tean et küljekarbid ning tiivaääred on nõrgad aga tehniliselt igati hea. Kodus juba üks olemas, küll 850 ja bensukas aga see selleks. Saabil tuleb hetkel 113kw motol keskmiseks 7,6-8, diislil loodaks saada 6-6,3.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Minul kaks 2,2 OG-d , üks 85kW ja teine 92 kW . Mina olen suht rahul. Kui töötab,siis ikka väga hea auto. 85kw -ne on mul olnud vast seitse aastat juba ja sellega sain nö keberniiti esimesel aastal. Masin oli saksast tulnud ja suitses . Lisaks oli miski kala ploki ülemise osaga. Sai see vahetatud ja süüde paika aetud ja tuksub rõõmsalt siiamaani. Starterit on saanud pisut kohendada, kuid muu on selline tavateema, õlid , filtrid, tagasivooluvoolikud , ees õõtsad ja miskit pisikest veel.
Kütusekulu väga ok.
92kw -ne on mul olnud pisut üle aasta, sellel sai kohe vahetatud esimesed õõtsad ja amordid ees, õlid ja filtrid . Muus osas teenis mind kuni selle sügiseni superhästi .Minek väga hea, kütusekulu väga ok. See sügis said otsa pihusti kaela tihendid , mis põhjustasid kütuse ära vajumist ja hommikul väga vaevalist käivitumist.See teema sai lahendatud, sai ka starter üle käidud. Hetkel maadlen mingi anomaaliaga, mis gaasipedaali puudutab. Suure tõenäosusega gaasipedaaliandur kalab hommikuti, kui temp alla 5 pluss kraadi on. Loodetavasti see mure laheneb peagi samuti. Mina igatahes seda 2,2 OG-d kiidan
Kütusekulu väga ok.
92kw -ne on mul olnud pisut üle aasta, sellel sai kohe vahetatud esimesed õõtsad ja amordid ees, õlid ja filtrid . Muus osas teenis mind kuni selle sügiseni superhästi .Minek väga hea, kütusekulu väga ok. See sügis said otsa pihusti kaela tihendid , mis põhjustasid kütuse ära vajumist ja hommikul väga vaevalist käivitumist.See teema sai lahendatud, sai ka starter üle käidud. Hetkel maadlen mingi anomaaliaga, mis gaasipedaali puudutab. Suure tõenäosusega gaasipedaaliandur kalab hommikuti, kui temp alla 5 pluss kraadi on. Loodetavasti see mure laheneb peagi samuti. Mina igatahes seda 2,2 OG-d kiidan
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Peugeot-il nagu paljudel teistel pranslastel on torsioonidel taga sild, suht nõrk koht ja väga kallis. Enne ostu kindlasti kontrollida seda!
V/S40 Volvo fännid ei nimeta Volvo-ks seda - DAF , vastupidavus halvem kui 850 või S/V70. Kui Volvo siis ikka Rootsi tehasest mis on välja tulnud.
V/S40 Volvo fännid ei nimeta Volvo-ks seda - DAF , vastupidavus halvem kui 850 või S/V70. Kui Volvo siis ikka Rootsi tehasest mis on välja tulnud.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mul 9k Aero manuaal kastiga kui rahulikult sõta ka võttis 6l/100km maanteel. Kui oli vabaõhuhingava kast all, siis maantel kütusekulu praktiliselt 1 liiter rohkem, linnas sama.Selle 1l pärast diislist küll ei loobuks.. ka korralikult hooldatud 2.3T on ka võimalik mnt 6l -20kraadi juures sajale saada
__In Boost We Trust__
Peugeot-il nagu paljudel teistel pranslastel on torsioonidel taga sild, suht nõrk koht ja väga kallis.
Ei ole 307-l torsiooni. Ja torsioon ei ole nõrk ja kallis. Kui määritavaks teha, siis kestab sadu tuhandeid kilomeetried, sõbra ülekaalus berlingo all kestab remonditud ja määritavaks tehtud sild juba üle 300000 kilomeetri (auto enda läbisõit läheneb 500000-le). Aga tegelt peaks seda kõike arutama ühes teisess foorumis

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
just käisin 307 alla ja vaatasin tagasilda. ei mingit torrosiooni ja korrosiooni! lollikindel nagu saab 96 -l.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Milline on su eeldadatav mnt küttekülu?
Kóik sóltub eelkóike jh nagu eelkónelejad eelnevast hooldusest.
Sóbral seisis auto rohkem teeninduses kui teel.
Volvo *40 jätaks küll mängust välja
Edit: ivometsa pakutud peukari móte polegi nii halb
Olen pidanud peukareid piisavalt lappima ja uue peale ei hakka hammas. Volli kohta on eeltöö tehtud ja tean et küljekarbid ning tiivaääred on nõrgad aga tehniliselt igati hea. Kodus juba üks olemas, küll 850 ja bensukas aga see selleks. Saabil tuleb hetkel 113kw motol keskmiseks 7,6-8, diislil loodaks saada 6-6,3.
Kui sa tead, et sul on kodus korralik 850 ja tead ka läbisõitu, mida su kaasa aastas teeb ... siis kas mingist hetkest ei ole rahaliselt mõtekas sellele gaasiseade peale kruttida? Selle asemel, et osta tundmatu ajalooga vana diisel ... kuhu tuleb ka hakata investeerima.
Diisel tuleb pere teise auto 93 113kw asemele, Volli on minul igapäevaseks tööl käimiseks 15km ja selle gaasiseadme tasuvuseks oleks nii pikk aeg et ennem saab auto otsa. Volvo diisli puhul jah seda S/V40 nimetatakse Renaultiks aga sellel on vähemalt VAG pommikindel mootor peal. Ja nagu juba mainisin siis S/V40 kohta olen juba põhjaliku taustauuringu teinud.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Hmmm, ma arvan ka, et 850 ja S/V40 on teineteisest väga kaugel. 850 disla või veidi uuem V70 on kütusekulult ka mõistlik, ehkki 15 km peale nad kindlalt soojaks ei lähe külmal ajal. Muidu isegi 17a vana 2,5TID kulu maanteel oli reaalselt 5,5-5,6 seejuures liigub möödasõidul väga reipalt edasi ja mahutavus on ju üle mõistuse. Aga tahmavad (kui puhtaks vajutad pole ülevaatusel probleemi) ja rihmavahetus päris kulukas, arvestades eriti nende autode hindu. Mina müüsin enda oma maha 1000 euriga, rihmavahetus+pumbanurga sättimine maksab aga 800, ise ma teha seda ei oska.
Peugeod mulle lihtsalt ei meeldi, olen pidanud veidi tegelema 206-ga. Sellest mõttetumat taga-ja esisilda ma pole seni kohanud. Aga linnaautoks sobib, teisalt võtab sama palju kütust kui eelnimetatud 850, siis ma küll aru ei saa, miks pesukotti eelistada?
Mul Saab 85kw Opeli mootoriga, mis praeguseks kuskil 350.000 sõitnud, Belgiast tulnud, olen u 17 tuh km juures strateri vahetanud ja õhulugeja, ülejäänud on 9-5 alusvanker olnud, mis pärast ostu on saanud palju raha. Ikkagi on Saab 9-5 ses diisli osas vist mõnusam kui 9-3? Sisemüra poolest näiteks? Kui edaspidise kasutuse juures hakkab kestma nagu Volvo kestis, siis on kõik tipp-topp.
EDIT: Ahjaa, tahad odavat ja kestvat, vali Passat
Peugeod mulle lihtsalt ei meeldi, olen pidanud veidi tegelema 206-ga. Sellest mõttetumat taga-ja esisilda ma pole seni kohanud. Aga linnaautoks sobib, teisalt võtab sama palju kütust kui eelnimetatud 850, siis ma küll aru ei saa, miks pesukotti eelistada?
Mul Saab 85kw Opeli mootoriga, mis praeguseks kuskil 350.000 sõitnud, Belgiast tulnud, olen u 17 tuh km juures strateri vahetanud ja õhulugeja, ülejäänud on 9-5 alusvanker olnud, mis pärast ostu on saanud palju raha. Ikkagi on Saab 9-5 ses diisli osas vist mõnusam kui 9-3? Sisemüra poolest näiteks? Kui edaspidise kasutuse juures hakkab kestma nagu Volvo kestis, siis on kõik tipp-topp.
EDIT: Ahjaa, tahad odavat ja kestvat, vali Passat

Mina kasutan hetekel Volvo 850 125kw tööl käimiseks , 7,5 km tööle ja teine sama maa tagasi. Naisele oleks vaja Saab 9-3 113kw asemele ökonoomsemat, hetkel kulu üksinda tööl käimise jaoks liiga suur ja 34 km tööle ning sama tagasi. Valik tehtud ja otsime avataris nähtava ja foorumis teemat omava auto vastu Saab 9-3 2.2 TDI, Volvo 855/V70 TDI või Volvo S/V40 TDI. Seega olen saanud piisavalt infot et valik teha. Tänud abi eest.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.