9-5 3.0 tid käivitus

Vasta
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#1

tere. probleem on hommikul käivitades, läheb halvasti pikalt käima, kuskilt lugesin et eelsüüte küünlad rakenduvad alles 5 graadiga, aga soojalt ju läheb ilusti, kuigi v 6 tahab nats kerimist, ei hüppa käima nagi mersu diisel
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#2

mootor võib hõre olla
pihustid väsinud
pump lahjavõitu
küte vajub ära
küünlad ei rakendu
ja siis kombinatsioonid eelnimetatud asjaoludest

Esmalt tuleks vaadata kas käivituvad kõik silindrid korraga; vahel on abi käivitamisel tuleva suitsu uurimisest.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#3

mootor võib hõre olla
pihustid väsinud
pump lahjavõitu
küte vajub ära
küünlad ei rakendu
ja siis kombinatsioonid eelnimetatud asjaoludest

Esmalt tuleks vaadata kas käivituvad kõik silindrid korraga; vahel on abi käivitamisel tuleva suitsu uurimisest.
mootor on tal vahetatud kui oli 80 tuhat ees, nüüd on 380000 kanti, no sai ostetud tuttavalt saksamaalt, kas tal on üldse eelsüüte märki kuskil?Ma ei usu et hõre, minek ikka supper ja käib nagu uus, kas neid küünlaid saab muidu programmeerida ka et igakord annaks?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#4

lase kellelgi küünalde töötamine üle vaadata, see on koduste vahenditega teostatav operatsioon.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#5

Küünlad saavad voolu peale ja nad ise ka korras, proovisin eetriga ja ei teinud siis ka mittemidagi, ma ei saa aru kuidas ta eetriga ei lubagi natukene?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#6

1. eetrit vähe
2. eetrit palju
3. mootor ei käi ringi

ma ise hoiduks eetri kasutamisest. Ainult juhul, kui on täiesti kindel, et hülsi ja kolvi vahel piisav vahe :) olemas
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#7

1. eetrit vähe
2. eetrit palju
3. mootor ei käi ringi

ma ise hoiduks eetri kasutamisest. Ainult juhul, kui on täiesti kindel, et hülsi ja kolvi vahel piisav vahe :) olemas
Kas sa mõtled ei kui mootor ei käi ringi, et rihm katki või mis moodi ei käi ringi?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#8

väga teoreetiline võimalus, aga jah et kui rihm katki.
Pidasin rohkem silmas, et eeter plahvatab alati, kui mootor vähegi mootor on.
Aga probleem oli ju et külmalt ei käivitu, kuidagi ta siis ikka lõpuks läheb, eetriga?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#9

ei ta ei luba ka mitte, ma ise arvan et pole mõtet käiata ka pikalt, pärast kärsab midagi muud veel maha, üks hommik oli kõik ja enam pole käima saanud, no isa auto ta oli juba ise aku ka suht tühjaks käianud aga ma täna sain natukene tegeleda sellega ja nüüd on jah mõistus otsas, kui juba eetriga ei lähe siis vaatan veel korra rihma, aga seda kui täis aku tagasi panen, üksi suht kehva vaadata ka, muidu kui selle plastikvahelt vaatasin siis tundus nagu ikka rihm peal olevalt aga kas ka ringi käib kogu asi seda ei tea jah veel.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Vasta