9-5 3.0 tid käivitus
tere. probleem on hommikul käivitades, läheb halvasti pikalt käima, kuskilt lugesin et eelsüüte küünlad rakenduvad alles 5 graadiga, aga soojalt ju läheb ilusti, kuigi v 6 tahab nats kerimist, ei hüppa käima nagi mersu diisel
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
mootor võib hõre olla
pihustid väsinud
pump lahjavõitu
küte vajub ära
küünlad ei rakendu
ja siis kombinatsioonid eelnimetatud asjaoludest
Esmalt tuleks vaadata kas käivituvad kõik silindrid korraga; vahel on abi käivitamisel tuleva suitsu uurimisest.
pihustid väsinud
pump lahjavõitu
küte vajub ära
küünlad ei rakendu
ja siis kombinatsioonid eelnimetatud asjaoludest
Esmalt tuleks vaadata kas käivituvad kõik silindrid korraga; vahel on abi käivitamisel tuleva suitsu uurimisest.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
mootor on tal vahetatud kui oli 80 tuhat ees, nüüd on 380000 kanti, no sai ostetud tuttavalt saksamaalt, kas tal on üldse eelsüüte märki kuskil?Ma ei usu et hõre, minek ikka supper ja käib nagu uus, kas neid küünlaid saab muidu programmeerida ka et igakord annaks?mootor võib hõre olla
pihustid väsinud
pump lahjavõitu
küte vajub ära
küünlad ei rakendu
ja siis kombinatsioonid eelnimetatud asjaoludest
Esmalt tuleks vaadata kas käivituvad kõik silindrid korraga; vahel on abi käivitamisel tuleva suitsu uurimisest.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
lase kellelgi küünalde töötamine üle vaadata, see on koduste vahenditega teostatav operatsioon.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
1. eetrit vähe
2. eetrit palju
3. mootor ei käi ringi
ma ise hoiduks eetri kasutamisest. Ainult juhul, kui on täiesti kindel, et hülsi ja kolvi vahel piisav vahe
olemas
2. eetrit palju
3. mootor ei käi ringi
ma ise hoiduks eetri kasutamisest. Ainult juhul, kui on täiesti kindel, et hülsi ja kolvi vahel piisav vahe

"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kas sa mõtled ei kui mootor ei käi ringi, et rihm katki või mis moodi ei käi ringi?1. eetrit vähe
2. eetrit palju
3. mootor ei käi ringi
ma ise hoiduks eetri kasutamisest. Ainult juhul, kui on täiesti kindel, et hülsi ja kolvi vahel piisav vaheolemas
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
väga teoreetiline võimalus, aga jah et kui rihm katki.
Pidasin rohkem silmas, et eeter plahvatab alati, kui mootor vähegi mootor on.
Aga probleem oli ju et külmalt ei käivitu, kuidagi ta siis ikka lõpuks läheb, eetriga?
Pidasin rohkem silmas, et eeter plahvatab alati, kui mootor vähegi mootor on.
Aga probleem oli ju et külmalt ei käivitu, kuidagi ta siis ikka lõpuks läheb, eetriga?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
ei ta ei luba ka mitte, ma ise arvan et pole mõtet käiata ka pikalt, pärast kärsab midagi muud veel maha, üks hommik oli kõik ja enam pole käima saanud, no isa auto ta oli juba ise aku ka suht tühjaks käianud aga ma täna sain natukene tegeleda sellega ja nüüd on jah mõistus otsas, kui juba eetriga ei lähe siis vaatan veel korra rihma, aga seda kui täis aku tagasi panen, üksi suht kehva vaadata ka, muidu kui selle plastikvahelt vaatasin siis tundus nagu ikka rihm peal olevalt aga kas ka ringi käib kogu asi seda ei tea jah veel.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja